AŞKIN ACISI

14.9K 331 69
                                    


Kadirle son görüşmemiz üzerine 4 gün geçmişti. Telefonlarıma bakmıyor plazaya gelmiyordu.

Belli ki benden kaçıyordu. Ama onun korkusu benim ölmemdi yada eski karısına olanların başka bir kadına olmasını istemiyordu.

Üzerimi giyinip dışarı çıktım. Arabama binip moda evime sürdüm. Moda evimde ki işlerim epeyce birikmiştiler. önce kendi ofisime girmek için ilerlerken Buse'nin arkamdan seslendiğini duyup duraksadım.

Buse benim en onemli yardımcılarımdandı.

"Helin hanım"

"Efendim buse"

"4 gündür nerdesiniz"

"Kafamı dinledim buse sana haber mi vermem gerkiyordu anlayamadım"

"Onun icin değil bir adam geldi"

"Ne?"

"Sana bunu vermemi istedi"

Elinde tuttuğu zarfı bana uzattı. Hemen elinden çekip ofisime girdim. Sandalyeme oturup zarfı açtım.
Kadirden olduğunu düşünmüştüm fakat kadirden değil onun yardımcısı Alidendi.

Kadir beyin eski eşi bir saldırı sonucunda Kadir beyi korumak için önüne atladığı sırada öldürüldü.

Eşi vefat ettikten sonra hayatına hiçbir kadını almadı. Ta ki seni görene kadar seni ilk plazaya taşınırken gördü ve sen eski eşine okadar çok benziyorsun ki seni o sandı.

Sen asansörle inerken sırf sana daha çok bakıp tanıyabilmek için asansörü durdurdu. Sen ona çok benziyorsun Hayal hanıma ve sana o yüzden yenge diyoruz.

Şimdiyse kadir beyi eşinin ölümünden sonra ilk defa bu şekilde mahvolmuş görüyorum. Onu toparlamak zordur. Eğer onu seviyorsan kağıdın arkasında yazan adrese gelirsin. Bir tek sana güvenebilirim yenge.

-ALİ-

Kağıdın arkasını çevirdiğimde gerçekten de bir adres yazıyordu. Ama burada değildi. Kıbrıstaydı.

Mektubu elimden bıraktım. Çünkü aklımdaki düşünceler beynimi kemiriyordu. Beni ben olduğum için değilde Hayale benzediğim içinmi sevmişti.

Alinin dediği kafamin içinde yankılanıyordu.

"Eğer onu seviyorsan kağıdın arkasında yazan adrese gelirsin."

Evet onu seviyordum. Ama eğer eski karısına benzediğim içinse bu beni yıkardı yıkacaktıda.

Çantamı alıp ofisten çıktım kapıda buseyi görüp ona uzun bir süre olamayacağıma güzel bir dille anlatıp eve doğru yola çıktım.

En yakın saate ucak bileti aldım. Eve ulaştığimda elime ne geldiyse bavuluma doldurup evden hızlıca çıktım.

4 saat sonra...

Kıbrısa ulaştığımda yazan otele gitmek için bir taksi istedim. Otel kıbrısın girne kısmında bulunuyordu. Fazlasıyla ihtişamli bir oteldi.

Taksi otelin önunde durdugunda ona ödeme yapıp. Otele giriş yaptım. Hava oldukça kararmıştı Kadir bu saatte uyuyor olabilirdi.

"Pardon ben bir kişilik oda ayarlayacaktım"

Resepsiyon bana döndü hızla girişimi ve ödememi yaptıktan sonra anahtarımı verip 406 numara 3. Katta olduğumu söyledi.

XOXO +18 TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin