Son

8.4K 254 64
                                    

Alpay kadirin üvey kardeşiydi. Zamanında Kadir tüm mal varlığını üzerine almasıyla Alpayı dımdızlak bırakmıştı . Onlardaki ayrımcılık değildi sadece Alpay bencil bir insandı kadir mal varlığını üzerine alıp Alpay'a da  küçük bir pay vermişti.

Alpay bundan memnun olmamış daha çok istemişti ve o gün yemin etmişti. Kadirin en değerli şeyini elinden alacaktı.

Helinin yeniden hamile olması herkesi sevindirmişti.  Özelliklede Alpayı çünkü Alpay Kadirin en değerlisini alacaktı.

Helin kıyafet alışverişindeyken ne olduğunu anlamadan bir arabanın içine çekildi bunu yapan Alpaydan başkası değildi.

Alpay helini harabe bir eve götürüp ona seçenek sundu.

   "Ben mi ? Kadir mi?"
"Beni seçersen yaşarsın Kadiri seçersen ikinizde ölüceksiniz"

Helinin eli karnına gitti bir daha umudunu kaybedemezdi böyle bitemezdi bu masal ama Alpayıda seçemezdi.

Helinin düşüncelerle savaş verdiği o an bir silah patladı. Korkuyla gözlerini kapatan Helin, gözlerini açtığında Alpayı başından vurulmuş bir şekilde yerde gördü.

Bir abi nasıl kardeşini vurabilirdi. Nasıl öldürebilirdi.

Ama kadir yapmıştı hem karısı için hem de çocuğu için..

Yıllar geçti kadir normal yaşamına dönüp silah nedir bilmez oldu çocuğuna en iyi baba olmaya çalışıyordu.

Helin doğan erkek çocuklarına umut ismini koydu. Artık düşmanları kalmamış normal hayatlarını sürüyorlardı. Her gün magazinler onların bu aşklarını dillendiriyorlardı.

Helin kadirsiz bir hayatı seçmemişti. Kadirde onsuz bir hayat yaşamamak için kardeşini öldürmüştü. İkiside birbirleri için çok şey feda etmişlerdi.

Ama adamın sevgisi her şeyden daha değerliydi.


-SON-

XOXO +18 TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin