-KÜÇÜK KIZ ÇOCUĞU-

26.1K 469 20
                                    


Ozanharzem: Helin yarın ki galaya birlikte gidecek miyiz?

Helin.kyel: biraz hastayım ozi evden çıkmam büyük ihtimal

Ozanharzem: neyin var geleyim mi?

Helin.kyel: yok kuzum aslında fazla bir şeyim yok ama burnum akıyor

Ozanharzem: tamam bebeğim bir şeye ihtiyacın olursa ara iyi geceler

Helin.kyel: iyi geceler kuzu :)

.
.
.

Şortumu ve cropumu giyinip mutfağa ilerledim. Kendime papatya çayı yapıp camın önüne oturdum.

Dışarıda ışıklar bir gösteri sergiliyor gibiydiler. Papatya çayı bir zamandan sonra gözlerime ağırlık çöktürdü.

Zaten uyumak için içiyordum. Yatağa yürüyecek halim olmadığı için kendimi kanepeye attım. Gözlerimdeki ağırlık arttıkça kendimi uykuya teslim ettim.

Kaç saattir uyuduğumu bilmiyordum fakat evin içinde ki takırtılar kulağımdaki nefes beni uyandırmıştı. Uyanmıştım fakat gözlerim hâla kapalıydı.

Ne olup bittiğini anlamaya çalışıyordum. Gözlerimi açtığımda karşımda kötü birşey görmektende korkuyordum açıkçası. Bir şey tam kulağımın yanında durdu nefesini hissediyordum.

"Uyan küçük kız" fısıldadı.

Sesin sahibi kalbimin parçalanmasına yetmişti. Sesin sahibi Karandan başkası değildi. Gözlerimi aralayıp kafamı ona çevirdim. Ayakta dikilmiş bana bakıyordu siyah kumaş pantalon siyah gömlekle tam bir karaltı duruyordu önümde

"Senin için geliyorum sen uyuyorsun ayıp"

"Ne işin var evimde nasıl girdin" uykulu sesimle tam bir çocuk olabilirdim şuan tebessüm edip bakmaya devam etti.

"Sana XOXO'ya gel demiştim neden gelmedin"

"Neden geleyim ki"

"Seni arzulamam için çabalarsın sanıyordum"

"Kendin söylemiştin bunun için uğraşmamamı"

"Sende vazgeçtin öyle mi"

"Napmamı beklerdin"

"Senin gibi küçük kız çocuğuyla neden uğraşıyorsam"

Arkasını dönüp kapıya yöneldi. Hızla ayağa kalkmamla başımın dönmesi ve yere kapaklanmam bir oldu. Beni fark edince hemen koşup yanıma oturdu.

"H-helin iyi misin?"
"Bak bana Helin bana bak"

"İyiyim ben bırak beni git

"Değilsin iyi ateşin var"

"İyiyim dedim bir an başım döndü o kadar bırak"

Ellerinden çıkıp ayağa kalktım. Mutfağa girip su aldım. Bakışlarının üzerimde olduğuna emindim bardağımı tezgaha koyup arkamı döndüm.

"Yarın XOXO' ya gelicem bakalım o zaman da bana küçük kız çocuğu diyebilecek misin"

" sana dokunmak için yalvarmama gerek kalmadı desene"

"Orası belli olmaz karancım"

"Hoçşçakal küçük kız "

Evden çıktığında kendimi toparladım ve yarım kalan uykumu tamamlamak için yatağıma yattım.

XOXO +18 TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin