Kalktığimda karan yoktu. Battaniye'ye sarılıp banyoya gecip uzerimi giyindim.Çıktığımda komodinin üzerinde bir not gördüm. göz yaşlarım çoktan yerini almıştı.
Komodin'in ustünden notu alıp okudum.
"Gitmem gerek küçüğüm bana verdiğin zevk çok güzeldi. Karşılığını alacaksın"
Göz yaşımın düşmesiyle diz bağlarımin çözüldüğünü hissettim kendimi yere atmam bir oldu.
Haykırırcasına ağlıyordum beni nasıl bu durumun içerisinde bırakabilirdi. Karşılığını alacaksın ne demekti.
Beni altına aldığı kızlar gibi bir köşeye mi atmıştı.
Odadan çıkıp dışarı attım kendimi. Bir taksi çevirip plazaya gittim.
Helin.kyel: bunu nasıl yaparsın
Helin.kyel: senden nefret ediyorum anladınmı
Helin.kyel: vücudumun her bir noktasından tiksiniyorum
Helin.kyel: sebebi sensin karan
Helin.kyel: benim saf duygumu kullandın
Helin.kyel: bu kötü günü bana yaşatmayacaktın
Helin.kyel: en azından bir vedayı hak ediyordum
Helin.kyel: beni o escortlarla nasıl aynı kefeye koydun
Helin.kyel: nasıl bana yakıştırdın
Telefonu sinirle elimden attım. Daha çok yazmak istiyordum ama bir yerde sonlandırmam gerekiyordu.
Resmen beni kullanıp atmıstı beni ya beni, ben böyle olacağını bilseydim sevmezdim.
Ona karşı beslediğim o kadar duyguyu nasıl hiç sayabildi.
Kendimi yatağa atıp yorganı üzerime çektim uyku sinrimi hafifletebilirdi.
Telefona düşen mesajla yeni dalmış olduğum uykumdan uyandım.
Ozanharzem: kuzum Arzu aramış açmamışsın dün akşam, biz 2 saat sonra L'par da buluşucaz biraz kafa dağıtıcaz gel istersen
Helin.kyel: bu bana cok iyi gelir şuan biliyormusun
Ozanharzem: bir sıkıntımı var helin
Helin.kyel: gelirim L'par da buluşuruz
Ozanharzem: tm güzelim öptüm
Helin.kyel: bende
Birazcık gardropumu kurcaladım. Giyilicek bir şeylere baktım. Bir gece klubüne göre giyilecek hic bir şeyim yoktu aslında vardı da yoktu.
Tam pes edecekken aklıma 1 ay önce aldığım ama giyicek yer bulamadığım cüretkâr bir elbisem geldi.
Odaya koşup kutuyu aramaya başladım. Sonunda yatağin altından çıkan kutuyu açtım. Tertemiz duruyordu.
Biraz makyajımı yaptıktan sonra elbisemi giymek için ayaklandım. Saat çok çabuk geçmişti makyajda biraz oyalanmıştım.
Yarım saat sonra L'Par da olmam gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XOXO +18 TEXTİNG
Mystery / Thriller(Yetişkin içeriktir) Rahatsız olacaklar girmesinn!!