Uyandığım gibi kendimi duşa attım. Şimdi ne yapacaktım ki acaba beni tanımış mıydı? Ya tanıdıysaDuştan çıkıp krem takımımı seçip içinede siyah bir crop aldım. Uzerimi giyindikten sonra işe gitmek için hazırdım.
Ama içimde ki kuşku beni rahat bırakmıyordu. Bende kadire yazmak istedim.
Siz:
Kadir bey gerçekten özür dilerim :(Kadir bey:
Ne için anlamadımSiz:
Hani küfür falan ettim ya onun içinKadir bey:
Küfür mü ettiniz bana?Bilmiyor muydu? Yoksa bilmemezlikten mi geliyordu. Benimle oyun oynuyorsa bunu ağır ödetirdim.
Kadir bey:
Soru sordum helin hanımSiz:
Agzımdan kaçtı da dün akşam duymuşsunuzdur diye özür dileyeyim dedimSiz:
Aslında size demedim genel dedim ama üzerinize alınmışsınızdır falan diyeKadir bey:
Hep böyle yalan söyler misiniz?Siz:
Anlamadım?Kadir bey:
İyi gunler helin hanımTelefonu yanıma attım. Biliyordu işte kim olduğumu bir de salak gibi döndürmeye çalıştım konuyu
Şimdi ne yapmam lazımdı acaba tekrardan taşınsamıydım?
Çanta mı alıp dairemden ayrıldım. Altkata ulaştığımda asansörden inip çıkışa doğru yürüdüm.
O sırada kadir ve adamları benim tarafıma doğru yürüyorlardı. Umursamadan kendi yolumda devam ettim.
Kadirin arkasında ki adamın önümü kesmesiyle duraksadım. Kadir hafif sırıtır şekilde önüme doğru adımladı.
"İş yerinize bizimkiler bıraksın sizi"
"Gerek yok teşekkürler "
"Bizimkiler bıraksın diyorum değil mi?"
Bu sefer ses tonu biraz daha kararcı çıkmıştı.
"Bende gerek yok dedim değil mi?"
Diklenerek üzerine yürümemle arkadaki korumalar dudaklarını ısırmışlardı bir tanesi kaş gözle sanki yapma diyordu.
Kadir boğazını temizleyip bir adım daha bana yaklaştı artık aramızda mesafe kalmamıştı.
Yüzüme doğru eğilip kulağıma yöneldi ve fısıldadı.
" moda evini görmemden mi korkuyorsun"
"Neden korkacakmışım"
"Orayı vermemek için ettiğin küfürlerden "
Gözlerim kocaman açılmıştı biliyordu şimdi ne diyecektim.
Ne diyebilirdim ki denilecek bir şey yoktu.
"İşe geç kalıyorum cekilir misin?"
"Tabi ki buyur"
Kahkahayı andıran gülümsemesiyle hızla çıkışa ilerledim. Allahınbelası süründürecekti beni anlaşılan.
Taşınmak için acil yeni yerler bakmaya başlamalıydım.
Moda evimde ki işlerimi halleddip bir kaç tasarım elbise çizdim. Bir daha ki ay ünlü isimlerin toplanacağı bir gala vardı. Ve ünlülerin yarısının kıyafetini karayel moda olarak biz üstlenmiştik.
Her şey harika olmalıydı. Bütün tasarımlarım tamamdı. Onları bir çekmeceye koyup çıktım. ertesi gün dikime başlayacaktık.
Saat'in ne çabuk aktığını bile fark etmemiştim. Arabama binip plazaya sürdüm. Gecenin kaçıydı bilmiyordum. Anlaşılan çizim yaparken zaman daha hızlı akıyordu.
Dairemin önune gelip kapımı açtım. Açmamla arkamdan birinin beni içeri itmesi bir oldu.
Kafamı çevirip baktığımda bu kadirdi.
"Kadir bey ne yapıyorsunuz"
"Bu saatte eve yeni mi geliyosun"
"Size ne"
"Size ne mi? "
"Evet size ne"
"Doğru"
"Pardon da sizin gece gece benim evimde ne işiniz var bunun için gelmediniz herhalde"
Kendinden emin bir şekilde ilerleyip koltuğa oturup bacaklarını açtı.
Şuan bu adamdan etkilenmem normal miydi yoksa kafama taş falan mı düşmüştü.
"Buraya gel"
Bana seslenmesiyle içime bir ürperti geldi. Ama yinede dediğini yapmayacaktım.
"Kadir bey neden geldiğinizi sordum"
"Bana ettiğin küfürler öyle ortada kaldı bende geri iade edeyim diye geldim"
"Ne istiyosun"
"Seni"
"Beni?"
Kahkaha attım. Hızla ona doğru yürüdüm ve üzerine doğru eğildim.
"Emin ol şaka dan hoşlanmam ve sen o ettiğim bütün küfürleri hak ettin her şeyi ve herkesi satın alabileceğini düşündüren ne acaba"
Kolumdan tutup kendine çekmesiyle kendimi kucağında bulmam bir oldu.
"Bırak ne yapıyorsun"
Ben üzerinde çırpınırken o kollarını belime daha sıkı sardı.
"Eğer o moda evini yerle bir etmemi istemiyorsan uslu dur"
Bir anda duraksadim. Orası sadece moda evi değil benim emeklerimdi.
"Yapma"
"Bir şey yaptığım yok helin sadece senden bir gece istiyorum"
"Ama ben istemiyorum"
Boynuma yaklaşıp kokladı. Kokumu sonuna kadar içine çekti.
"Bana bir gece vereceksin yoksa-"
"Tamam nolur tamam ama moda evine dokunmayacaksın"
"Tamam söz"
Kollarını serbest bırakmasıyla kendimi kucağından attım.
Ayağa kalkıp kapıya yöneldi. Arkasına dönüp bana bakti.
"Çok güzelsin"
Cevap vermedim. Evden çıktığında göz yaşlarımı serbest bıraktım.
Ona istediğini vercek miydim bende bilmiyordum.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XOXO +18 TEXTİNG
Misteri / Thriller(Yetişkin içeriktir) Rahatsız olacaklar girmesinn!!