SEVGİ

16K 314 94
                                    


"Neden geldin karan"

Kadirin sert sesi kulaklarıma dolmuştu. Karanın cevabını bekliyordum.

"Ali söyledi helinle burda olduğunu"

"Ee karan"

"Bende sahip olduğum seyi almaya geldim"

"Neye sahipmişsin sen"

"Helini alıp gidicem kadir seninle tartısmıycam"

Resmen bir mal gibi beni alıp vermek hakkında tartışıyorlardı. Kendimden iğrenmeme sebep olacak şeyler duyuyordum.

" bence benimle tartışmalısın çünkü helini alamazsın "

"HELİN GEL KÜÇÜĞÜM"

Karanin  gurlemesi evin içini doldurdu. Fakat çabası nafileydi çünkü ben onu istemiyordum.

"Karan beni zorlama siktir git evimden"

"Sana mı bırakıcam sanıyorsun helini"

" evet bana bırakıcaksın senin gibi bir şerefsiz onu hak etmiyo"

"Siktin mi onu"

"Dogru konuş karan kirdırtma kemiklerini bana"
"Heline deger veriyorum ve seni ondan uzak tutmak icin herseyi yaparim karan yapacağımıda biliyorsun."

"Tamam onu seninle paylaşabilirim hafta sonu senin olsun"

"Sabrımın sonundayım"

"Değer veriyomuş güldürme beni kadir Sen daha karıni koruyamadın onu nasıl -"

Duyduklarım karşısında hâla şokta olmamla birlikte aşağıdaki bağırışlar artık dahada artmış ve gürültüye dönmüstü

Merdivenden indiğimde kadirin karanı dövdüğünü gördüm. Karan kanlar içinde kalmış kadir ise acımadan vuruyordu.

Koşarak kadiri tutup ittim. Kadir nefes nefese kalmıştı. Karanda bulduğu fırsatla hemen ayaklandı. Kadir tam tekrar uzerine atlayacakken belinden sarılıp kendimi ona yasladım.

"Yapma"

Kısık sesimi duymuştu elleriyle sarmaladı. Bize bakan karan çatık kaşlarıyla  evden çıktı. Kadiri koltuğa oturtup ellerini temizledim.

Bana öyle derinden bakıyordu ki gözlerimi kaçırmaktan alamıyordum kendimi

"Bana sarıldın"

Kadirin sesiyle gözlerimi gözlerine diktim.

"Efendim"

"Ona gitmedin bana sarıldın"

"Onu sevmiyorum ondan haz etmiyorum kadir"

"Biliyorum ama emin degildim onu hâla, neyse"

" karın mı var"

Gayet soğuk kanlılıkla sormuştum bu soruyu çünkü bir orospu gibi ortada kalmak sonrasında beni mahvedecekti.

"Var dı"

"Vardı?"

"Öldü"

Gözlerini 1 saniye bile gözlerimden ayırmadan bana bakıyordu belkide tepkilerimi merak ediyordu.

"Nasıl öldü"

"Öldürdüler ben evde yokken"

Duyduklarım tüylerimi ürpertiyordu.

"Üzüldüm Bir karın olduğunu bilmiyordum hiç bir yerde de yazmiyordu"

"4 sene önceydi 1 ay evli kaldik ve öldürüldü kimsenin bilmemesi normal"

"Peki öldürenler bulundu mu hapistelermi"

"Mezardalar"

İçim ürpermişti kimin öldürdüğünü sormama gerek yoktu zaten tahminimin dogru oldugunu biliyordum.

"Kadir"

"Hı"

"Bana kalbini verir misin?"

Dün dedikleri kafamda simdi oturmuştu kalbini verirse öleceğimi söylemişti aslında belki de ölen karısından yola çıkmıştı bunu derken ama umursamıyordum. Beni duymamış gibi yapıp ayaklandı.

"Toplantıma geç kalıyorum"

"Ölürüm"

Bağırarak söylediğim kelime onu durdurdu. Sırtı bana dönüktü öylece duruyor bir şey demiyordu.

"Ölürüm kadir kalbini verirsende vermezsende "

"Özür dilerim helin ama seni ateşe atmam, aliye söylerim seni bırakır"

Cümlesini bitirmesiyle çekip gitmesi bir oldu. Bana deger verdigi dogruydu bunu bende hissetmiştim ama ölmemden korkuyordu.

2 saat sonra ali gelip beni plazaya bıraktı. Kadir için bir şeyler yapmam gerekiyordu. Onu öylece bırakamazdım ne kadar sert bir insan olsada kırgınlıkları olduğu belliydi.

Onu bırakmayacaktım cünkü ona sevgi
besliyordum. Ondan hoşlanıyordum.
.
.
.
.

Bu bölüm biraz kısa oldu ama bomba gibi  bir bölüm gelecek merak etmeyin:)



XOXO +18 TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin