SONA YAKIN

13.5K 299 31
                                    


Sevdiği kadının kaybolmasına sinirlenmişti adam.

Hırsını alamıyordu sağa sola sataşıyor hastanenin önüne koyduğu adamlara kızıyordu.

Sonunda gönlünü ferahlatacak haber istanbuldan gelmişti.

Plazadan arayıp helin karayel'in giriş yaptığını söylemişlerdi. Sonunda nefes aldı adam.

Kendisinede bir bilet ayarlayıp bu kötü kıbrıs macerasını bitirmek istedi. Oda sevdiği kadının peşinden istanbula döndü.

.
.
.

Kafamdaki yoğun ağrı baş göstermişti. Barda düşerken kafamı yere çarpmıştım oradan kalma bir ağrı
vardı.

Kapımın hırsla çalınmasıyla kapıya yöneldim.

Kapıyı açmamla kadirin bana doğru hücum edip sarılması bir oldu.
Ellerimi kaldırıp bende ona sarılmak istedim ama onun sevgisinden emin değilken yapamazdım.

Hala sımsıkı sarılıyordu. Sanki kaybettiği oyuncağını bulan çocuk gibiydi. Kulağıma yaklaştı dudakları.

"Korktum sana bir şey oldu diye ödüm koptu neden haber vermedin"

Kendini benden çekip gözlerime baktı. Ve bir an ne olduğunu anlamadan dudaklarıma kapandı. İçli öpüyordu sanki öpüşünde kırmamak dokmemek için bir özen vardı.

Karşilık vermemek çok zordu ama vermeyecektim. Kadir kendini geri çekti ve tekrar gözlerime baktı.

"Hatırlamıyor musun hâla"

Kafamı sağa sola salladım. Hayır demem onu üzmüştü. Gozlerinin içindeki gülümsemeyi artık göremiyordum.

Açık bıraktığımız kapıyı aralayan Ali ürkekçe "abi" dedi.

"NE VAR LAN!"

Kadirin kükremesiyle ufak bir hıçkırik döküldü ağzımdan arkasına dönüp ali ye baktı.

"Abi şey musa"

"Ne var dedim Ali hızlı söylemezsen kafana sıkıcam şimdi"

"Musa bizim mekanı patlatmış abi"

Kadir  ali yi ittirerek yolunu açtı ve dışarı attı kendini peşinden giden aliyle birlikte bir anda yok oldular.

Korkuyordum acaba ne oluyordu neden bu kadar sinirlenmişlerdi. Gerçi biri benim moda evimi patlatsa bende aynı tepkiyi verirdim.

Ev telefonun çalmasıyla telefona yöneldim.

"Alo"

"Alo kuzum"

"Ozan?"

"Evet benim"

"Ozan seni çok özledim"

"Bende seni kuzu ben  seni bayadır arıyorum ama ne cebine nede ev telefonuna ulaşabiliyorum "
"Bu gün açtığına şükür ediyorum"

"Ozan durumlar fena karışık"

"Ne oldu seninki yine tersmi yapıyor"

"Ne benimki ya siktir et şu siktimin malını hem artık benimki değişti"

"Nasıl değişti?"

"Biz kadir karayla şey olduk"

"Ne? kadir karamı Helin bak o adam kim biliyorsun dimi"

"Biliyorum ozan biliyorum"

"E ozaman uzak durman gerektiğini de biliyorsun"

"Aşık olduğum adamdan nasıl uzak durayım ozan"

"Helin saçmalama"

"Bir kerede saçmalayayım ya bir kere ne olacak"

"İyi hissedeceksen bir şey demiyorum"

"Öyle düsünüyorum hissederim herhalde"

"Artık moda evinide boşluyormuşsun buse anlatıyo kendini topladiğin zaman buluşup konuşucaz bunlari"

"Tamam ozan kuşum konuşuruz"

"Tamam kuzu öptüm bay bay"

"Baaayyyy"

Telefonu kapatıp . Koltuğuma uzandım azıcık gözlerimi kapatıp uyumaya ihtiyacım vardı.

.
.

Kadın son güzel uykusunun olacağını bilmiyordu. O sadece sevdiği adamla ilgili fikirlerini doğrulamak adamın da ona aşık olabilmesini dilerken adamı tamamen kaybetmişti.

Kadın uykusundan uyanmış ama adama ulaşamamıştı. Haftalar sonra plaza başkasına devredilmişti.

Kadın olanları anlamlandıramıyordu. Adam gitmiş miydi?

Evet adam gitmişti. Hem de yıllar sonra aşık olduğu kadını korumak yıllar sonra kalbinin ilk defa böyle delicesine çarptığı kadını korumak için.

Adamın fedakarlığı aşkınaydı. Ama kadın bundan habersizdi. Adamın tekrardan onu terk ettiğini düsünüp haftalarca kendini eve kapattı. Ağladı üzüldü ama sonunda o da hayatına devam etti.

Yıllar yılları kovaladı. Ne adam çıkıp sevdiği kadına geri geldi ne de kadın aşık olduğu adamı beklemekten vaz geçti.

.
.

2 saat sonra yeni bölüm gelicek şimdilik bu küçük bölümle idare edelim öptümmmm ;)


XOXO +18 TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin