Ertesi gün kadirin dedikleri kafamı fazlasıyla kurcalamıştı. Benimle bir gece istemişti.Bu mümküm bile değildi daha onu doğru dürüst tanımıyordum bile, ne yapacağım konusunda cok kararsızdım.
Telefonuma titremesiyle telefonumu elime aldım. Bir mesaj gelmisti kadirden hızla girip okudum.
Kadir:
Sana bir konum atıcam. Akşam oraya geleceksin bizimkiler seni alacak guzelim :)Kadir:
*konum*Siz:
Ya gelmezsem?Kadir:
GeleceksinKadir:
Moda evin için geleceksin ;)Siz:
PislikKadir:
Hazırlan güzelimTelefonu cebime koyup mutfaga girdim. Kendime bir kahve yaptım. Gidecektim korkak bir insan oldugumdan degil emeklerimim hebâ olmaması için gidecektim.
Siyah ince askılı sırt dekolteli mini elbisemi ve ince bantlı siyah küt tapuklularımı alıp yatağıma koydum.
Duşa girdim. Suyun altında saatlerce durmuş olabilirim ve su beni rahatlatmıştı. Duştan çıkıp mutfağa ilerledim bir yeşil elma alıp onu yerken kapınin çalmasiyla kapıya ilerledim.
Kapı deliğinden baktigimda takım elbiseli bir adam vardı kapıda.
Kapıyı çok az acip kafami uzattim.
"Buyrun"
"Yenge hazır mısin"
"Ne yengesi "
"Kadir abim seni almam icin gönderdi"
"Lan daha akşam olmadı"
"Gidecegimiz yer uzun yenge o yüzden simdi geldim"
"Kardeşim yengene diycem bir şey ama"
"Pardon yenge"
"Lan, neyse kardesim bekle ben hazirlanayim geliyorum"
Kapıyı kapatıp iceri gectim. Kadir mi salaktı çalışanlarımı anlayamadım yenge diyor bana siktimin dallaması ya
Sinirlenip makyaj masama oturdum saclarimi kurulayıp dagınık topuz şeklinde yapıp önlerden tutamlar bıraktım.
Makyajımı bitirdikten sonra ücgen küpelerimi ve kolyemi de taktıktan sonra elbisemi ve ayakkabımı giydim.
Hersey tamam olduğunda kapıya yöneldim. Kapıyi actıgimda hiç yerini bozmadan aynı şekilde duran adama baktım.
"Kardeşim sıkıntın mı var?"
"Anlamadım yenge"
"Lan 1 saat aynı pozisyonda nasıl bekledin burda manyak"
"İşim bu yenge"
"Hay sana-"
Lafımı bölüp ilerledim asansöre binip aşağı indik arabaya binip yolculağa çıktık.
İçim bir karamsardı ne kadar moda evim icin olsada sanırım biraz ürperti içerisindeydim. Korkmuyordum sadece kötü hissediyordum.
Cok uzun bir yolculuğun ardindan bir orman yoluna saptık. Genelde zengin insanların bulunduğu bir bölgeydi sıklıkla buralardan dağ evleri satın alırlardı.
Gerçi şaşırmamalıydım. Kadir zenginlerden de zengindi dogal olarak alması mümkün olan en doğal kişiydi.
Dağ evlerine ulaşmıştık lakin şöför durmamış ilerliyordu. Acaba burada dağil miydi?