ÜÇ AY

9.6K 227 117
                                    


3 ay sonraa

"Siz Helin Karayel hanım efendi kadir Kara yı eş olarak kabul esiyor musunuz"

Herkes bana bakıyordu cevap vermem gerkti ama az önce yaşadıklarımdan sonra ağzımı açarsam ne olacaktı?

Evet dersem düğün kan gölü olacak hayır dersem hem benim hemde kadirin kalbi paramparça olacaktı.

Kadir gözlerinde ki tedirginlikle hadi aşkım dedi.

Gelinliğimin eteklerinden tutup kendimi hızla dışarı attım. Arkamdan gelen seslere aldırmadan sadece koştum ben kimsenin canının alınmasına şahitlik etmek istemiyordum.

Bu kaçıncı kaçış helin?

Bu kaçıncı terk ediliş?

Bu kaçıncı aşkın yok oluşu?

Kolumu kavrayan el beni hızla kendine çekti karşımda gözleri yaşla bana bakan kadir duruyordu.

"Ne yapıyorsun helin sen ya sen gerçekten ne yaptığının farkında mısın?"

"Kadir bırak kolumu"

"Helin neden böyle yapıyosun hayatımın anlamı tam evlenicez neden kalktın kaçıyosun"

"İstemiyorum"

"Nasıl istemiyorum ya biz kaç aydır bunu bekliyoruz kurbanın olayım yapma helin"

"İstemiyorum kadir fikrim değişti benim ben seni sevmiyorum"

Ağzımdan çıkan sözle hem benim hemde kadirin gözünden bir yaş düştü. Söylediğim söz ikimizinde yıkılışı olmuştu.

Kollarımdan ellerini çekip arkasını döndü.
Gidiyor muydu ben onu bu kadar severken nasıl ona seni sevmiyorum diyebilmiştim ki ben ona bakarken o adım adım yürümeye devam ediyordu.

Bir silah patladı kadir durdu ben sadece kadire bakıyordum gözlerimden yaşlar akarken kadirin yere düşmesiyle yanına koştum.

"KADİR"

"Kadir bana bak"

Her yer kan olmuştu kan akmaya devam ediyordu kan her yeri sarmıştı.

"KADİR KADİRR"

"KADİR"

Yatağımdan hızla kalkmamla kadirde uyandı soğuk soğuk ter atıyordum.

"Hayatım ne oldu"

"Yine o rüyayı gördüm kadir"

"Benim öldüğümü mü?"

"Evet geçmiyor kadir"

"Aşkım biz evleneli 2 ay oldu neden hâla böyle rüyalar görüyorsun seni korkutan ne"

"Bilmiyorum kadir ama bu rüya beni çok korkutuyo"

"Hadi kalk sabah olmuş zaten seni kahvaltıya götüreyim"

"Tamam"

Kalkıp en güzel takımımı giyindim kadir de çok şık olmuştu. Evimizden çıkıp yakınlarda ki bir restaurantta bir serpme kahvaltı sipariş ettik biz kahvaltımızı ederken yanımıza bir adam geldi.

Oldukça karizmatik genç bir adamdı. Elini kadirin omzuna atıp sıkmasıyla kadir kafasını arkaya çevirdi.
Kadirin kaşları çatılmış yanlızca o adama bakıyordu.

"Hoş geldiniz kadir bey"
"Sizde hoş geldiniz güzel hanım efendi"

"Alpay elini omzumdan çek"

"Tamam be kadirim kızma hemen"

"O kadar gelmişsiniz restoranıma hoş geldiniz demiyeyim mi?"

"Restoran "ım" "

"Evet ben burayı sarın aldım haberin yok mu?"

"Helin hadi karıcım kalk gidiyoruz"

"Ama daha bir şey yemediniz ayıp ediyorsun karına"

"Sana mı sorcam lan napıcağımı"

Kadirin gürlemesiyle masadan hızla kalktım Alpay denen adam hiç bir tepki bile vermemişti. Kadir Alpayın omzuna omzunu vurarak yanından geçti.

Bende arkasından devam ettim .

"Ne oldu kadir o kimdi"

"Sen böyle her şeyi merak mı etcen"?

"Kadir ne var merak ettiysem"

"Etme helin"

"Tamam etmem"

Hızla eve doğru yürüdüm kadir ise arkamdan adımı bağırarak geliyordu.

Beni çok kırar olmuştu bu aralar her lafıma bir gerginlik yaratıyordu.

Eve girip salonda kanepenin üzerine oturdum. Kadirde yanıma gelip önüme oturdu.

"Helin özür dilerim"

"Dileme kadir"

Üzerime doğru eğilip boynuma kapandı dudaklarıyla dokunup öpüyordu. Yavaş yavaş yalamaya ve emmeye başladı.

Kendimden geçmeye başlıyordum boynumdan aşağı inip cropumun açıkta bıraktığı göğsüme indi.

"Kadir yapma"

Göğsümü öpüp dudaklarıma çıktı.

"Neden yapmıyım karım değil misin"

"Bugün seninle bir şey yapmak istemiyorum"

"Helin saçmalıyosun"

"Hayır"

"Sırf sana merak etme dedim diye mi böyle davranıyorsun"

"Evet kadir ve bu seksle af olunacak bir şey değil"

"Helin çocuk musun Allah aşkına "

"Kadir hâla beni aşağılıyorsun farkında mısın?"

"Ya bırak evlendikten sonra saçma davranıyorum demiyorsunda beni suçluyorsun"

"Kadir ne oluyor sana ya"

"Ne oluyo bana "

"Bu hareketler bu ses tonu bu üslup ne? Sen böyle bir adam değildin"

"Nasıl bir adamdım da nasıl bir asam oldum acaba"

"Sana inanamıyorum"

"İnanamazsın tabi çünkü sen o kadar çok saçmalıyorsun ki benim saçmalıkların sana fazla geliyor"

Ayağa kalkıp kadire bir tokat attım . Beni ağlattığının yeni farkına varmıştı sadece elini saçlarına atıp çekiştirdi. Bir özür beklemiştim oysa ki

Yüzüne uzun süre yaşlı gözlerimle bakıp evden çıktım. Evimizden biraz uzakta bir sahil vardı oraya gidip kafa dinlemek istedim.

Sahile gidip oturduğum sırada yanıma bir adam geldi bu sabah gördüğümüz Alpay denen adamdı.

"Oturabilir miyim?"

"Neden"

"Sizinle sohbet etmek istiyorum durgun
görünüyorsunuz"

"Tabi buyrun"

Yanıma onu oturtmakla hata mı yapmıştım?
Hayatıma mââl olacağını nereden bile bilirdim ki

Alpay mı kadir mi ? Ben bu soruyu kendime soracağımı nereden bilebilirdim ki???

XOXO +18 TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin