BENİM OL

20.7K 334 75
                                    


Benim olursan seninim demek ne demekti?

Dudaklarımız birbirinden ayrılmazken bir odaya girdik kaç odanın önünden gecmiştik saymamıştım bile, bu ev çok büyüktü.

Sonunda bir odaya girip beni yatağa bıraktı oda oldukça karnanlıktı kadiri bile zor seçiyordum.

Tavanda çok loş olacak şekilde bir ışık yandı. Etraf simsiyahtı yatak, dolap, deri koltuk, perdeler bu adam bu odayı resmen simsiyah donatmıştı.

Ben etrafı incelerken kadir gömleğini çıkarıyordu. Gerçeten bu adamla sevişecek miydim istiyor muydum?

Kafamda türlü sorular vardı kadiri daha tam olarak tanımıyordum. Hoş gerçi Karanı da tam tanıdığım söylenemezdi ama kadir farklıydı.

Pantalonunu da çıkardığında karşımda sadece boxerı ile duruyordu. Yavaşça üzerime eğildi dudaklarıma kapandı. Boyun girintime inip ilerledi dudakları göğsüme kapandığında ufak bir inilti koptu ağzımdan bu kadirin hoşuna gitmiş olacakki dahada emdi göğüslerimi.

Elbisemi kenarlarından tutup vücudumdan tamamen çıkarttı. Sadece külodumla kalmıştım.

Elleriyle iki yanından tuttu. Bende ellerini tuttum. Emin değildim ve açıkçası emin olmamakla birlikte onuda istiyordum.

"Helin seni incitmiycem"

Ellerini bıraktım. Külodumu çıkarıp attı. Durdu ve vücudumu süzdü utanmıştım ama belli etmek istemedim. Bacaklarımı aralayıp kafasını bacak arama soktu bacak içlerimi öperek vajinama ilerledi.

Gözlerime bakarak dilini vajinama dokundurdu.

İniltimle memnun olup devam etti o hızlandıkça daha çok inliyordum. Bu adam bugün beni mahvetmeye ant içmişti.

Kafasını kaldırıp dudaklarıma bi öpücük bıraktı. Ve boxerını çıkardı. Gözlerim istemsizce büyüdü. Bunu nasıl içime alıcam diye düşünüyordum . Damarlı ve kaya gibi sertleşmiş penisi oldukça kalın ve büyüktü.

"Helin kendini geri çekme tamam mı?"

"Ağzımda istiyorum"

"Ne"

"İlk ağzımda istiyorum"

Memnun olmuş gibi gülümsedi. Gerçi ağzıma nasıl alacaktım bilmiyordum ama onu yalamak istediğim kesindi.

Kadiri omuzlarindan itip yatırdım. İnce uzun parmaklarımla penisini kavradım. Ve boydan boya yaladım. Kadirin nefes alışverişlerini duyuyordum.

Bundan onun ne kadar zevk aldığını biliyordum. Ağzıma aldığımda ileri geri yapmak benim için oldukça zordu. Ağzımda ki doluluk hissi beni çıldırtacak dercedeydi.

Sadece yarısına kadar gelebiliyordum tümünü alamazdım. Ben hızlandıkça kadirinde inlemeleri çoğalıyordu. Sonunda menilerini ağzıma akıttı.

Gozüne bakarak yuttum. Hızlıca beni altına alıp dudaklarıma yapıştı. Bir kaç dakika öpüştükten sonra penisini vajinamın girişine sabitledi.

Yavaşça içime girdi. Koca bir siktir çektim. Oda kendini yavaş yavaş itmeye devam ediyordu.

"Siktir helin çok sıkısın"

Ellerimi kollarına sardım. Tırnaklarımı kollarına batırıyordum eminim kaslı kolları bunu hissetmiyordu.

Gel gitleri artmaya baslıyordu. Ikimizde inliyorduk inlemelerimiz odayı dolduruyordu.

"Amınakoyayım çok güzelsin"

İcimdeki hareketleri yetmiyormuş gibi birde sözleriyle beni talan ediyordu
Bu adam beni fazlasıyla etkiliyordu. Ve bu sadece burda kalmamaliydi ben bu adamı gercekten istiyordum.

XOXO +18 TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin