~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Üstünde yasak yazan bir yola girdim. Zor dediler bana... Çıkamazsın oradan, sonunda yüksek bir uçurum var dediler.. Seni korkunç bir karanlık bekliyor.. Yanlış bu yaptığın dediler..
Çok doğru geldi bana. Öyle doğru hissettirdi ki kalbim huzurla attı bu yolda. Küçük bir çocuğun heyecanı vardı yüreğimde. Emin adımlarla yürüdüm...
Sonunda sen varsın diye... Sonunda biz varız diye..
Yürüdükçe yürüdüm. Bütün yolu boylu boyunca örten bembeyaz kar taneleri dizlerimi kapladı... Yürümemi zorlaştırdı. Adımlarım tıpkı fikirlerim gibi ağırlaştı. Taşıyamamaktan korktum hislerimin yükünü... Yutkundum zoraki. Nefesim titredi..
Yine de seni aradım...
Kış ayazı bütün vücudumu buz tutmuş ölü bir bedene çevirdi. Üşüdü ellerim.. Kirpiklerim titredi. Bacaklarım bana isyan etti.. Boğazım düğümlendi... Yoruldum... Kesildi nefesim..
Yine de seni aradım...
Çünkü sende nefeslenecektim...
O ayazda kalbim kavruldu. Senin aşkın buz kesilmiş yüreğimi çöl güneşi gibi ısıttı... Kalbime minnet duydum içinde sen varsın diye...
Sana minnet duydum kalbimdesin diye...
Sonra kardelenler gördüm yolun iki kanadında... Başlarını bükmüş beni selamlıyorlardı... Hikayelerini bilirsin değil mi kardelenlerin? Tıpkı benim gibi bu zorlu yolda sevdiklerini arayıp bulamamış onlarda.. Kardelen olup başlarını bükmüşler.. Korktum... Kardelen olmaktan değil seni bulamamaktan..
Sonra onlar fısıldadı bana senin ismini..
'Dayan Felix Chan seni bekliyor.'
Dayandım Chan. Hadi seni sevdiğim gibi sev beni... „
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|Lee Klanı / Yazar
"Saklı klan'ı tekrar anlatır mısın hyung?"
Küçük beden yorgunluktan bitkin düşmüş ve mavi gözleri neredeyse kapanmak
üzereyken, yatağının ucunda oturmuş ve onun uyumasını bekleyen abisine son kez
bakıp konuştuğunda, yaklaşık 13 yaşlarında olan genç alfa, kardeşini gülümseyerek
yanıtladı."Hadi ama Lix'im. Bu hikâyeyi en az yüz kez anlattım zaten. Hem saatte geç oldu, artık uyumalısın."
"Lütfen hyung.. bir kez daha. Bu son lütfen.."
7 yaşındaki küçük sarışın hayal kırıklığı ile dudaklarını büzüp abisine yalvardığında, genç alfa derin bir nefes alıp verdi ve kabullenişle konuştu. "Pekâlâ ama sonra uyuyacaksın!" Yalandan kaşlarını çatarak söyledikleri sayesinde kardeşinin minik bedeni heyecanla kımıldanırken, genç alfa yatakta rahat bir konuma gelip tamamen ona döndü ve kardeşinin beyazın ışıltısını almış altın sarısı saçlarını okşayıp anlatmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLI KLAN • CHANLİX
Fanfic'Kardelen ölürse güneşi bir daha doğmamak üzere batırırım. Bu yüzden hikâyenin sonunu ikimiz için değiştireceğim.' ~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~• Erkek bir omega olduğu için kendi babası tarafından ölüme mahkum edilmiş soylu genç bir...