~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Bileklerimden zincirleyip hapsettiler beni. Burada duracaksın dediler bana. Bekleyeceksin, hiçbir yere gidemezsin dediler. O gelip seni bulana kadar sabredeceksin, o gelmeden zincilerini kıramazsın dediler.
Sabırla bekledim... Öylece yolunu gözledim. Bir an olsun çekmedim gözlerimi uçsuz bucaksız o çetin yoldan.. Ellerim kollarım bağlı seni görmeyi bekledim.. Beni bulacağın anın hayaliyle direndim zincirlerime..
Sonunda varlığını hissedeceğim diye.. Sonunda bana geleceksin diye..
Bekledikçe bekledim. Fikirlerim aldatmaya çalıştı beni.. Sana gelemez ki dediler bana... O seni nasıl kurtarsın ki? O bu şiddetli yolda kaybolur, yolunu bulamaz dediler...
Ağırlaştı vücudum.. Prangaya vurdu beni fikirlerim. Kalbimin yükü prangalarımdan daha ağır geldi.. Titredi nefesim.. Kurbanı oldum kötü düşüncelerimin.. Kanadım kırıldı, bedenim üşüdü..
Yine de seni bekledim...
Umutsuzluk uzun ve zehirli bir sarmaşık gibi yavaş yavaş kalbimi kapladı. Dikenlerini batırıp zehrini kanıma akıttı.. Yoruldum.. Gözlerim kapanmak için nefsime yalvardı.. Nefesim beni terk etmek istedi... Kanadı prangalı bileklerim..
Yine de seni bekledim...
Çünkü sende iyileşecektim...
Kalbime düşüp umut oldun bana... Şu soğuk karlı ayazda sıcacık gülüşün geldi aklıma.. Yeniden doğdum varlığınla.. Kalbimdeki zehri söküp attın. Panzehir oldu gülüşün yüreğimdeki zehre... Seni güldüren her şeye minnet duydum gülüşünle doğdum diye..
Sana minnet duydum güldün diye..
Sonra kardelenler gördüm her iki yanımda.. Başlarını bükmüş beni selamlıyorlardı.. Hikayeleri çok derindir onların.. Tıpkı benim gibi sabırla sevdiklerini görmenin umuduyla yaşayıp hiç kavuşamamış onlarda.. Kardelen olup başlarını bükmüşler.. Korktum.. Kardelen olmaktan değil sana kavuşamamaktan...
Sonra onlar fısıldadı bana senin ismini..
' Dayan Chan Felix sana geliyor.'
Dayandım Felix. Hadi gel de nefesin olayım senin..„
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Flashback)
"Lee Felix mi?.. Yani klanıma kaçak giren bu kurt.. soylu kandan mı?"
Alfa yavaşça başını olumlu anlamda salladığında lider duyduklarını algılamaya çalışıyordu. Bunu kesinlikle beklemiyordu ve oldukça afallamıştı. Alfa ağır bir hareketle ayağa kalkıp bitkin düşmüş gözleriyle lidere döndü. Derin bir nefes alıp duraksadı.
"Bana bir söz verebilir misin Chan?.."
Chan gelen istekle meraklı gözlerini Felix'in yaralı bedeninden çekip karşısında ona yalvarır gözlerle bakan alfaya döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLI KLAN • CHANLİX
Fanfic'Kardelen ölürse güneşi bir daha doğmamak üzere batırırım. Bu yüzden hikâyenin sonunu ikimiz için değiştireceğim.' ~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~• Erkek bir omega olduğu için kendi babası tarafından ölüme mahkum edilmiş soylu genç bir...