|Yazar
"Beta Jeongin, geri dön ve meydan okuduğun alfayla dövüş! Ben izin veriyorum!"
Chan'ın gür sesiyle Hyunjin sıktığı kolu bırakıp birden ona döndüğünde Jeongin acıyan kolunu boştaki eliyle kavrayıp kendine çekti ve duyduğu sözlerle istemsiz bir şekilde dudağı yukarı kıvrılmış bir ifadeyle Hyunjin'e bakarak yanından geçip alana gelen lidere eğilerek selam verdi.
"Sağolun efendim.."
Chan onu başıyla onayladığında Hyunjin hızlı adımlarla Chan'ın yanına geldi.
"Bay Bang-"
"Ben izin veriyorum Hyunjin! Merak etme Jeongin güçlü bir betadır ve üstesinden gelir, sen yeter ki onu daha fazla betalarla dövüştürerek gücünü köreltme.."
Jeongin alana yeniden girdiğinde Chan'ın onun ardından bakarak söylediği sözlerle Hyunjin başını onun emrini itaat ettiğini belirtir bir şekilde eğdikten sonra Jeongin'in ardından alana girdi..
"Silahım hançer, kabul ediyor musun Mingi hyung?"
Jeongin'in aceleci tavırlarıyla meydan okuduğu iri yapılı alfa ona gülümseyip kabul ettiğini belirtircesine başını sallayarak silahların bulunduğu bölümden iki hançer çıkarıp birini Jeongin'e doğru uzatarak konuştu;
"Sana acımayacağım bu yüzden yara almamak için uğraş... Saldırmaya değil, savunmaya çalış. Saldırırsan kurdum sinirlenir ve hırslanıp sana zarar verebilirim Jeo.."
Jeongin kendinden yaşça büyük alfanın sözleriyle başını anladığını belirtircesine salladığında Hyunjin boğazını temizleyerek acele etmelerini söyledi.
Alfa Mingi betaya yaklaşıp onun kahküllerini karıştırarak konuştuğunda Hyunjin çakmak gibi parlayan alevli gözlerle onları izliyordu;
"..Ve biliyorsun sana zarar vermek istemem." Jeongin alfanın sözleriyle karışan saçlarını düzelterek ona göz devirdi. "Hadi ama hyung.. beni küçümseme!"
Alfa, Jeongin'in sözleriyle gülümseyip alanın ortasına doğru yürürken konuştu;
"Peki o halde bol şans.."
Jeongin onu takip edip tam alanın ortasına geldiklerinde herkesin endişeli bakışları arasında alfanın karşısındaki yerini aldı ve hançeri kılıfından çıkarıp ilk atağı yapmak için bekledi.
Ne olursa olsun ilk kez bir alfaya karşı dövüşeceği için ister istemez kalbinde yoğun bir heyecan vardı. Dahası Hyunjin az önce kolunu koparırcasına sıktığı için hançeri tutan sağ kolunda ufak bir acı vardı ama bunu umursayamayacak kadar heyecanlıydı.
Alandaki herkes heyecanlıydı, zira Jeongin ilk kez bir alfaya mücadele edecekti ve betanın yıllardır bunu istediğini bilen herkes istemsiz sonucu merak ediyordu.
Sonunda herkesin pür dikkat onları izleyen meraklı gözleri arasında Mingi ilk atağını yapmak için hızla Jeongin'in üzerine yürüyüp elindeki hançeri karın bölgesine doğru salladı.
Jeongin atik bir hareketle geriye takla atarak hançerden kurtulduğunda hiç beklemeden ikincisi tam gözünün alt kısmına geliyordu ki beta son saniyede bunu fark edip bir anda Mingi'nin kolunun eklem yerine kendi kolunu geçirip makas yaparak onu hızla kendine çekti ve omzunun üzerinden bir anda iri bedeni yere doğru fırlattı..
Bu ani hamle karşısında herkesin heyecanlı çığlıkları arasında Jeongin zorladığı kolunun acısıyla ani bir refleksle az önce Hyunjin'in sıktığı yeri tutarken acıyla yüzünü ekşitti.. O sırada Mingi takla atarak yere düşmenin şaşkınlığıyla hızla ayağa kalkıp boynunu yana yatırıp kütleterek dudağını hafifçe yukarı kıvırdı ve bir psikopat görünümüne bürünerek Jeongin'in yanına doğru ilerlerken konuştu;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLI KLAN • CHANLİX
Fanfic'Kardelen ölürse güneşi bir daha doğmamak üzere batırırım. Bu yüzden hikâyenin sonunu ikimiz için değiştireceğim.' ~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~• Erkek bir omega olduğu için kendi babası tarafından ölüme mahkum edilmiş soylu genç bir...