~ Seninim ~

6.6K 617 2.5K
                                    

Bir insana en çok yakışan şey merhamettir.

Kalbi merhametle dolu biri gün ışığına benzer ki solmuş bir kalbe bile çiçek açtırabilir... Bu sebeple bilin ki kimin gönlü çiçek kokuyorsa güneşini iyi almış demektir.

|Felix

"İsteğiniz üzerine köşkün girişine 4, balo salonuna 5 ve çatılara da 10 kişi yerleştirdik Bay Yang."

İri yapılı ve oldukça güçlü görünen siyah giyimli alfanın sözleriyle Jeongin onu başıyla onaylarken bir yandan da pencere kenarından konağın bahçesinde hazırlık yapan alfalara bakıyordu.

Yaklaşık yarım saattir onun gidelim demesini bekliyordum ve öylece çıkıp gitmeme izin vermiyordu.

"Jeo bu kadar hazırlığa gerek var mı cidden?"

Bıkkınca nefesimi geri verirken onun yanına gitmek için oturduğum koltuktan yavaşça ayaklandım. Sıkılmıştım artık.

"Merak etme, çıkacağız şimdi."

Güneş çoktan batmış ve yarım saat içinde balo başlayacaktı. Benim şuan orada olmam gerekirken burada oturmuş Jeongin'in evhamlılığıyla uğraşıyordum.

Dün gece geçirdiğim huzurlu uykudan sonra sabah kapının çalınma sesiyle uyanmıştım. Onunla uyanacağımı düşünüyordum ama ben uyandığımda o çoktan gitmişti.

Uyandığımda onu görememek bende hayalkırıklığına yol açsada bu üzüntü kapıyı açtıktan sonra Bay Bang'ın bana gönderdiği bir kutuyu getirdiğini söyleyen alfanın gidişine kadar sürmüştü.

Büyük, hatta oldukça büyük beyaz bir kutu...

Odama gidip kutuyu açtıktan sonraysa içinden çıkan sarı altın işlemeli beyaz bir ipek takım ve takımın üstünde elmas işlemeli bir maskeyle küçük bir not, sabahki habersizce gidişini unutturmuştu bile..

'Sabah erken ayrılmak zorunda olduğum için bu özür hediyesini kabul et... Beyaz sana yakışıyor güzel omegam ve eminim ki bu maske bile beyazlar içindeki güzelliğini örtmeye yetmeyecektir.'

Sırf bu notu yüzünden bile yaklaşık 1 saat boyunca aptal gibi sırıtmıştım. Onun benim için kurduğu aitlik eki bile dünyanın en mutlu insanı yapıyordu beni.

Benim omegam...
Ben onun omegasıyım...

Öğleden sonra da Jeongin gelmişti tabi. Yanında 10'a yakın alfayla. Ve elinde ok ve yayla. Bay Bang her defasında beni daha çok şaşırtıyordu.

Jeongin ok ve yayın Bay Bang'ın benim için özel olarak yaptırdığını söylemişti ve asma ağacından yapılma bu ok ve akça ağacından yapılmış olan yay şimdiye kadar gördüklerimin en iyisiydi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SAKLI KLAN • CHANLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin