~ Olağanüstü ~

6.1K 670 2.1K
                                    

| Yazar

"Hala içeride mi?" Kapıdaki iki nöbetçi kurda sert sesiyle sordu lider alfa.

"Evet efendim. Yaralı genç klana getirildiği günden beri neredeyse her gün bu saatlerde gelip birkaç saat durarak gidiyor."

Derin bir nefes alıp kaşlarını çattı ve başını olumlu anlamda salladı. Hava kararmış ve neredeyse gece yarısı olmak üzereydi ki klanda derin bir sessizlik hakimdi. Nöbetçi kurtlardan biri lider alfanın girebilmesi için kapıyı açtığında alfa iri bedenini yavaşça odaya soktu.

Tanıdık alfa kokusu burnuna dolduğunda kapı ardından kapatılmıştı ve sert adımlarla yaralı halde uyuyan gencin yanı başında oturan bedenin yanına yaklaştı.

Arkasında duran lider alfanın kokusunu alan kurt, elini yaralı gencin altın sarısı saçlarından yavaşça çekip yutkunarak gözlerinde biriken yaşları sildi.

Oda da derin bir sessizlik hakimdi.

Lider alfa yaralı genci ilk kez görüyordu. Ellerini sırtında birleştirip birkaç saniye gözleriyle onu inceledikten sonra boğazını temizleyerek tuhaf sessizliği bozdu.

"Kim olduğunu ve ona ne olduğunu hala araştırıyoruz. Onun hakkında tek bildiğimiz şey Lee klanından olduğu. Lee klanındaki adamımız henüz gelmedi. O gelir gelmez bu gencin kim olduğu belli olacak.Daha sonra ona ne yapacağıma karar vereceğim."

Yaralı gençten ayırmadığı gözleriyle ağır ve sakin bir tonda söylediği sözlerine bakışlarını oturan alfaya çevirip daha sakin bir şekilde devam etti;

"Ama sen onun kim olduğunu zaten biliyorsun." Derince nefes aldı ve cevap ister gibi tekrar konuştu. "Haksız mıyım Ga On hyung?"

Alfa gözlerini sarışının yaralı bedeninden çekmeden başını hafifçe olumlu anlamda salladığında lider alfa derin bir nefes alıp devam etti;

"4 gündür onu görmeye geliyormuşsun.. Sen çok önemli bir şey olmadığı müddetçe odandan çıkmazsın hyung.."

Alfa, liderin sözlerine devam etmesini bekledi;

" Kim o? "

Cevap ister gibi bastırarak hızla sorduğu soruyla alfa biraz duraksayıp iç çekti ve
"Kardeşim.." dedi.

Lider alfa şaşkınlıkla gözlerini açıp oturan bedene döndü.

"Lee Felix mi?.. Yani klanıma kaçak giren bu kurt.. soylu kandan mı?"

Alfa yavaşça başını olumlu anlamda salladığında lider duyduklarını algılamaya çalışıyordu. Bunu kesinlikle beklemiyordu ve epeyce şaşırmış olduğu da bir gerçekti.

Alfa yavaşça ayağa kalkıp bitkin düşmüş gözlerle liderine döndü ve erin bir nefes alıp yutkundu.

"Bana bir söz verebilir misin Chan?"

............

|Felix

Göz kapaklarımı vuran ışığın bilincimi yerine getirmesiyle olduğum yerde yavaşça kıprandım. Keşke kıpırdamasaydım. Vücudumun çeşitli yerlerinde ara ara kendini belli eden lanet olası bir acıyla gözlerimi açmadan yüzümü ekşittim. Ne olmuştu bana?

"Tanrım sanırım uyanıyor.. Haber edin."

Duyduğum hoş ama tanıdık olmayan kadın sesiyle kulaklarıma kapının açılıp kapanma sesi gelmişti. Dişlerimi sıkarak nerede olduğumu anlamak için yavaşça gözlerimi açtım.

SAKLI KLAN • CHANLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin