pravda

68 13 0
                                    

,,Prepáč, ale mal som toho veľa," rukou si prehrabol vlasy a snažil sa o jemný úsmev.

Obaja sme sa na seba ticho pozerali, až som to nevydržal a musel som začať tému, o ktorej viem, že nebude príjemná ani pre jedného z nás.

,,Viem o tom, že ťa Yoongi odmietol."

,,Čože?"

,,Vieš, poslednou dobou sa tu riešil len tvoj údajný vzťah s Yoongim."

Jimin sa na mňa chvíľu bez slova pozeral a až potom som si to všimol. Z očí sa mu začali roniť slzy a keď už si to všimol aj on sám, rukami si tvár schoval.

,,Prečo si mi to nepovedal?" Rýchlo som si ho zobral do náručia a objal.

,,J-ja som to mohol tušiť."

,,Čo?"

,,Vedel som, že má Yoongi odmietne, ale chcel som to skúsiť."

,,Čo sa vlastne stalo?"

Jimin sa mi viac pritiahol k hrudi. Chcel som celý ten príbeh počuť od neho. Ako to on cítil. Je a aj bude môj najlepší kamarát, pre mňa sú jeho city dôležité.

,,Začali sme sa baviť na oslave, pretože ste s Hoseokom zrazu zmizli a nevedeli sme vás nájsť," začal a pritom sa nedotiahol z objatia.

,,Bol trocha opitý ako aj ja a celkom sme si rozumeli a mali spoločnú tému."

,,To je dobré, nie?"

,,Áno, zaujal ma ... no potom sa mi priznal, že sa mu už veľmi dlho páči Namjoon."

Rýchlo som zamrkal očami a pozrel sa na Namjoonov stôl, na ktorom som mohol vidieť len papiere. Teraz som už ničomu nechápal.

Rukou som vošiel do Jiminových šedých vlasov, ktoré som mu začal prehrabávať.

,,Aj tieto sprosté vlasy som si dal len preto, lebo mi Yoongi povedal, že miluje šedú," povedal nahnevane a sklamane zároveň.

,,Na ďalší deň za mnou prišiel na izbu s tým, že sa pohádal s Namjoonom a chcel sa o tom somnou porozprávať, pretože som to jediný vedel."

,,Hoseok to nevedel?"

,,Asi nie."

Vtedy mi začali do seba určite veci zapadať. Takže Hoseok žiarlil neoprávnene. Yoongi u neho bol, ale nerobili veci, o akých ten hlupák rozprával.

,,Vtedy som sa mu vyznal a on mi povedal, že by to nemalo zmysel."

"",,Prečo? Kvôli Namjoonovi?"

,,Určite kvôli nemu."

O Jimina sa zaujíma veľmi veľa ľudí a keď sa do niekoho zakúka Jimin tak sa stane toto. Je to celkom komické aký je život nespravodlivý.

,,Vieš, Hoseok a Yoongi sa posledné dni kvôli tebe pohádali a raz sa začali hádať na chodbe pred touto izbou," začal som a Jimin sa odtiahol z môjho náručia, aby sa na mňa pozrel.

,,Chcel som ich zastaviť."

"",,To ma vážne mrzí, nemyslel som si, že sa kvôli mne pohádajú."

,,Hoseok hovoril, že ste spolu spali a vyčítal mu to."

Vtedy mal Jimin asi ten najprekvapenejší výraz, aký som na ňom videl. Hneď začal krútiť hlavou v protest.

,,Viem, preto som si ťa zastal a vtedy Hoseok v záchvate hnevu povedal niečo typu, že je dobre, že som tu vždy ja, ktorý mu miesto teba roztiahne nohy."

,,To je kokot."

...

Sedel som na prednáške a počúval nudný výklad. Vedľa mňa sedela Shu a niečo si kreslila do zošita. Určite si nepísala poznámky, na to bola moc lenivá.

Na mobile, ktorý som mal schovaný za peračníkom som si všimol správu. Rýchlo som ho odblokoval a klikol na ňu.

Jungkook mi poslal našu fotku, na ktorú som sa usmial

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jungkook mi poslal našu fotku, na ktorú som sa usmial. Hneď som mu chcel odpísať, no to by som nemohol počuť nadšený krik mojej spolusediacej.

,,Čo sa deje tam vzadu?"

Obaja sme sa pozreli na učiteľku, ktorá sa z toho kriku určite naľakala ako ja. To sú fakt tá fotka zobrala viac než mňa?

,,Pán Kim, že neobťažujete svoju spolusediacu?"

,,Prosím!"

Obaja sme spoločne so Shu nechápavo výkrikli a vzadu za našou lavicou som už počul, ako sa Jimin uchechtol.

Bože nech už som vo vlastnej triede. Neznášam tieto prednášky, ktoré sa uskutočňujú raz za rok s tým, že sa snažia všetkých študentov poúčať o tom, aby nebrali drogy.

Keď toto celé skončilo, spoločne s Jiminom a Shu sme opustili miestnosť. Chceli sme sa ísť spoločne najesť, no to by nás nemohol prekvapiť Hoseok, ktorý tam čakal a keď nás videl, prišiel k nám.

,,Ahojte, môžem sa s vami porozprávať?"

Rýchlo som zamrkal a snažil sa mu vyhýbať pohľadom. Nechcel sa s ním rozprávať. Videl som aj monokel, ktorý mal pod okom určite ešte z Jungkookovej rany.

,,Ja, chcem sa ti ospravedlniť," otočil sa k Jiminovi, ktorý sa na neho nechápavo pozrel.

,,Yoongi mi to celé vysvetlil a cítim sa ako idiot."

,,To by si mal."

,,Prepáč, ja len ... od najlepšieho kamaráta by som toto nečakal a hlava mi začala pracovať rýchlejšie, než by som sa ho na to spýtal."

Keď som si všimol, že mi ani jeden nevenuje pozornosť, pomalými krokmi som sa vzdialil a potom som sa rozutekal preč.

Nechcel som s ním mať nič spoločné. Rozhodol som sa na neho zabudnúť ako on povedal. Nič sa medzi nami nestalo.

,,A aj tebe Tae, pretože s- ... Kde je? Bol tu, že?"

Unpleasant surpriseDonde viven las historias. Descúbrelo ahora