Taehyung pov.
Keď Jimin odišiel aj s mojimi pár vecami v rukách, zostal som v izbe s Namjoonom sám. Falošne som sa usmial a rýchlo si sadol na svoju posteľ, aby som čelil Namjoonovemu pohľadu, keď sedel na tej svojej.
,,Tae prečo si mi to nepovedal?"
Namjoon sa stále pozeral do zeme a ja som trocha nechápal, o čom hovorí. Možno mu vadí to, že som si dal vlasy na blond?
,,Bolo to rozhodnutie zhurta, či mám tu blond zlú?"
,,Nehovorím o farbe vlasov."
Až teraz sa mi pozrel do očí a mňa striaslo. Bol nahnevaný ... že by zistil TO? Ostal som ticho a čakal, kedy Namjoon znova začne rozprávať.
,,Kedy si sa vyspal s Hoseokom?"
Dobre, zistil to. Po jeho slovách som sa pozrel na svoje prsty, s ktorými som sa začal nervózne hrať. Čo mu mám povedať? A odkiaľ sa to dozvedel?
,,O-odkiaľ to vieš?"
,,Počul som Hoseokov a Yoongiho rozhovor."
,,Aha."
Z očí mi začali samovoľne padať slzy a keď si to Namjoon oproti mne všimol, rýchlo sa mu zmenila tvár z nahnevaného na prekvapeného.
Keď sa mu mne môj spolubývajúci dostal, hneď si ma zobral do objatia a ja som sa mu hneď priam zrútil do náruče.
,,J-ja som, ja ne-neviem prečo," začal som, ale sám som nevedel, ako to vysvetliť.
,,Povedz mi to pekne postupne, kedy a kde to začalo?"
Trocha sa odo mňa vzdialil, no stále mi držal aspoň ruku a aspoň trocha som sa cítil bezpečne.
,,Keď sme išli na tú vašu oslavu s Jiminom prehral som hru s Hoseokom a ten chcel ako odmenu to, že mu dohodím Jimina do postele," začal som a voľnou rukou som si začal utierať slzy.
,,Povedal som to Jiminovi, ale on nechcel a nahneval sa, prečo som to vôbec prijal, ale už sme boli na oslave a Hoseok čakal v jednej z izieb."
,,Boha to je idiot."
,,Ja som mu chcel ísť povedať, že Jimin nepríde do tej izby, ale."
Nechcel som pokračovať, však nech si to sám domyslí. Cítil som sa pred Namjoonom trápne. Hoseok je jeho najlepší kamarát a ja som mu dokonca klamal.
,,Cítiš niečo k Hoseokovi?"
Pozrel som sa s plačúcou tvárou na Namjoona, ktorý zatínal zuby.
,,C-cítil som, keď som s ním bol, ale odmietol ma a ja-"
,,Ale stále sa ti páči, že?"
,,Ja neviem."
...
Po trapnom rozhovore o mojom pomere s Hoseokom som rýchlo zaspal. Neviem ako Namjoon pochopil moje slová, ale dúfam, že som si kvôli tomu nepokazil s ním vzťah.
,,Ďakujem, že si ma zobudil," povedal rozospato Namjoon a zívol si, keď sa posadil na posteli.
,,Môžem ťa poprosiť ešte o jednu láskavosť?"
,,Samozrejme, o čo?"
,,Môžem cez tvoj telefón zavolať Jinovi?"
Neviem čo sa stalo s Namjoonovym telefónom, no zrazu zmizol. Preto som na jeho otázku prikývol a podal mu môj odomknutý mobil s klávesnicou na čísla.
Odišiel som do kúpeľne a chcel vykonávať potrebu, no niekto silno zaklopal na dvere, že som to počul až tu. Ale nemohol to byť Jimin, ten chodí o niečo neskôr.
Alebo si dneska privstal?
Rýchlo som splachol a skôr, než by som si išiel umyť zuby som vykukol do izby a všimol si Namjoona s mojim telefónom v ruke a Yoongiho. Mal Jina na reproduktore a podľa jeho hlasu znel nahnevane.
,,Takže preto si včera za mnou už neprišiel, ty si kurva s Yoongim!"
,,Jinnie nie preboha, ja ti to vysvetl-"
,,Namjoon podjebal si moju sestru somnou a teraz mňa podjebeš so svojím najlepším kamarátom!"
,,Poč-"
,,Nie neverím ti."
Hovor sa zrušil a obaja chalani sa vyhukane pozerali na obrazovku mobilu. Do riti, však ja mám tapetu Jungkookove svaly!
Rýchlo som sa k nim dostal a ukradol šokovanému Namjoonovi telefón z ruky. No, asi ich moc moja tapeta nezaujímala, pretože sa navzájom dívali na seba.
,,Namjoonie ospravedlňujem sa, chcel som sa len porozprávať o včerajšku," začal Yoongi a už v jeho pohľade som videl, že ho to všetko mrzí.
,,O čom sa chceš rozprávať?"
,,Prepáč, že som pred tebou tajil to s Taem, tiež som sa to dozvedel len pred pár dňami a tiež sa ospravedlňujem, že som ti svoje city k tebe nepovedal skôr a dozvedel si sa to takto."
Trocha som bol mimo. Takže Namjoon vie, že sa už Yoongimu páči? Hodil som si mobil do vačku a snažil sa byť neviditeľný.
,,Teraz sa somnou Jin rozišiel, kvôli tebe."
,,Mrzí ma to!"
,,To by ťa malo mrzieť!"
,,Môžeme sa niekde spoločné porozprávať prosím ťa, ja neviem čo ti povedať, ale určite nechcem, aby si bol kvôli mne smutný!"
Namjoonove správanie sa mi vôbec nepáčilo. Práve sa mu jeho dlhoročný kamarát priznal, že sa mu už dlho páči a on sa chová ako idiot.
,,Nechaj ma napokoji Yoongi."
,,Ale Na-"
,,My dvaja nikdy nebudeme spolu ... milujem len a len Jina a ty si to teraz celé dojebal."
YOU ARE READING
Unpleasant surprise
FanfictionAko dopadne Taehyungov milostný život, keď si konečne uvedomí, že nechce byť sám? Jeden veľký chaos.