,,Tae tu som!"
Otočím sa tam, kde som počul hlas môjho záchrancu. Chcel som sa mu hodiť okolo krku a nechať sa ním utešiť, no keď som sa pozrel jeho smerom všimol som si ešte ďalšie 3 osoby.
,,Hello unknown."
,,Čo?"
,,Shut up he doesn't know english."
Jungkook sa na mňa usmial a konečne som ho mohol objať.
Popravde teraz som mal takú náladu, že by som ho najradšej nepustil, ale nechcem som sa strapňovať pred jeho asi kamarátmi.
,,Ich si nevšímaj, oni sú len odvoz," ukáže na jedného z nich a chytí ho za rameno.
Chalan začal zase svoju angličtinu, z ktorej som v španielskej dedine. No keď som počúval hovoriť po anglicky Jungkooka prešiel mi mráz po chrbte.
Bolo to sexy.
,,Títo dvaja sú američania a ten tretí je tu na výmennom pobyte, tuším zo Slovenska."
,,Nevedia kórejský?"
,.Ani jeden, není to sranda pozerať sa na ich nechápavé tváre?"
Obaja sa zasmejeme. Aj keď by som mal najradšej chuť plakať tento tu má vždy dokáže rozosmiať v tej najmenej vhodnej situácii.
,,Ten zo Slovenska sa volá Igor, divné meno čo?"
Spomínaný sa na nás otočí hneď, čo započuje v našej konverzácii svoje meno a zamrači sa na Jungkooka.
,,Are you slandering me?"
,,Oh my got no."
Po tejto menšej konverzácii sme sa dostali k autu jeho kamaráta a spolu s tým zahraničným a Jungkookom sme si sadli dozadu.
Neviem čo sa bude ďalej diať, ale stále si v hlave hovorím, že som urobil dobre keď som odišiel práve tu.
Ukľudnim svoje myšlienky a možno sa na mňa pochytí nejaká tá angličtina.
,,Mama ti bude rozumieť, nevlastný je otec čistý američan, ktorý ani za boha nemá talent na jazyky, takže s ním sa ani nebav."
,,Nevlastný?"
,,Môj pravý otec je kórejčan, ale nikdy som ho nevidel."
,,To ma mrzí."
,,Nemusí, ťahám z neho aspoň peniaze na výživné."
Znova sa obaja zasmejeme a potom sa chalan, ktorý šoféruje začne niečo Jungkooka pýtať a ten mu odpovedá.
Samozrejme anglicky.
Keď som sa zapozeral von oknom mohol som len otvoriť ústa. Vyzerá to tu úplne inak ako u nás. Toto vyzerá viac ako mesto.
Ako sa asi musí žiť v Amerike?
,,Tae chcel by si ešte niekde ísť?" Otočím sa jeho smerom a zadívam sa mu do očí.
,,Neviem, nepoznám to tu."
Na tom sa Jungkook len usmeje a potom sa zohne tvárou bližšie k šoférovi, až som sa bál, že by mu tvárou zaclánal a on nevidel na cestu.
Chalan, ktorý s nami sedel vzadu tiež s nimi konverzoval a ja som sa cítil divne.
,,Nebud taký smutný Tae, musím ťa rozveseliť," som rád, že aspoň Jungkook môže somnou viesť konverzáciu.
,,Vieš, že keď zavoláme na číslo 311 dostaneme zadarmo kondómy a lubrikant?"
Skoro mi z tejto informácie zabehlo. Čo mi tým chcel naznačiť? Jungkook po mne iba mrkol a o pár minút auto konečne zaparkovalo a my sme všetci vystúpili.
No neboli sme pred žiadnym domom, ale na nejakom kopci, z ktorého bolo vidno menšiu časť mesta.
Šofér si hneď z vačku vytiahol cigaretu a zapálil si.
,,Není tu krásny výhľad?" Jungkook si stúpol za mňa a chytil ma rukami za ramená.
,,Neobťažujem tu?"
,,Preboha Tae prestaň, som s tebou rád."
,,Aspoň niekto."
..Povieš mi, čo sa stalo?"
Lepšie som sa zapozeral na celý ten výhľad, ktorý môžem teraz vidieť a povzdychol si. Neviem kde by som začal, ale Jungkook vyzerá, že tu bude somnou čakať až kým mu to nepoviem.
,,S-stala sa mi nehoda v škole," dobre, horšie som už začať vysvetľovať nemohol.
Otočím sa tak, aby som mohol vidieť Jungkookovi do tváre, ktorý po mojej vete zdvihol obočie.
,,Niekto rozniesol po škole tu udalosť s Hoseokom a všetci si tam teraz myslia, že som nejaká kurva."
,,Čo?"
,,Nejaký chalani si ma chytili na wc a c-chceli ... chceli m-ma," nedokončim a vsuniem tvár do Jungkookovej hrudi, aby ma nevidel plakať.
,,Chceli ťa čo?"
,,Zneužiť."
Jungkook stuhol a potom ma rukami chytil za líce. Nasmeroval si moju tvár k tej svojej a začal mi ju vystrašene študovať.
Líca mi sčervenali, aj keď si mohol Jungkook myslieť, že to mám od sĺz. No nebolo tomu tak.
,,Kurva, to čo máte za hlúpych ľudí na škole?"
Stále som sa mu pozeral do očí, no nebolo tomu dlho tak, pretože sa ku mne bližšie naklonil a dal mi detskú pusu na pery.
,,Zabijem ich."
Zasmial som sa aj popri plaču. Viem, že to myslí vážne, no ten nahnevaný tón mi prišiel trocha vtipný. Potešilo ma, že sa vždy za mňa dokáže postaviť.
,,We're leaving Jungkook."
,,Okey."
Ruky odstránil z mojich líc a mierne sa pousmial. Keď sa rozbehol k autu chytil na za ruku a tlačil na zadné sedačky k nemu.
Som rád, že ty jeho divný kamaráti neriešili náš bozk a ani to, že som teraz urevaný a možno vyzerám ako idiot.
YOU ARE READING
Unpleasant surprise
FanfictionAko dopadne Taehyungov milostný život, keď si konečne uvedomí, že nechce byť sám? Jeden veľký chaos.