Taehyung pov.
Pomalým krokom som si to namieril do školy a pritom držal telefón pred sebou, pretože som mal video hovor s Jungkookom.
,,Prečo si zrazu len tak zmenil imidž?"
,,Nepáči sa ti?"
,,Teraz si určite sexy aj pre ostatných!"
Zasmial som sa a všimol si, ako sa Jungkook nachádza pred školou, na ktorou aj namieril kamerou.
,,Vidíš tam tých blbcov?" Prstom ukázal na trojicu chalanov, ktorý čakajú pri bráne a pri pohľade na Jungkooka začnú zamávať rukami.
,,To sú moji kamaráti, ale aj keby som na nich nadával nebudú mi v korejčine nič rozumieť."
,,Ty si zlý!"
Ja som mal tiež školu blízko, preto keď prejdem dve zákruty už som pri nej. Len dneska som išiel trocha neskôr, pretože som Namjoonovi rozprával do duše.
Jimin asi ostal na izbe s Yoongim. Neviem či mu to mám priať alebo to len ignorovať. Až tak moc sa páči Jiminovi Yoongi?
,,Hello bitches!"
Chalani sa začali zbierať okolo telefónu a tak mali priamy pohľad na moju vystrašenú tvár. Preboha však som im videl maximálne chĺpky v nose, tak blízko boli.
,,Už budem musieť ísť, ale píšeme si," usmeje sa na mňa do kamery nakoniec Jungkook a ja mu s úsmevom zamávam na rozlúčku.
Po hovore si mobil schovám do vačku a s veselou náladou som pridal do kroku. No tá nálada rychlo prešla, keď som si všimol Hoseoka, ktorý išiel zo školy smerom na intrak.
Není nejaký prístroj, aby som bol neviditeľný?
,,To je ale náhoda."
,,Ponáhľam sa na hodi-" Hoseok ma chytil za zápästie a ja som nemohol pred ním utiecť ako už posledných pár dní.
Áno vyhýbam sa mu. Nepotrebujem toxických ľudí v mojom živote a zatiaľ som nespoznal viac toxického človeka než je Jung Hoseok.
,,Už sa konečne somnou porozprávaš."
,,Toto je násilie."
..Aké násilie?"
Očkom som sa zahľadel na ruku, ktorú mu silno držal. No ani toto gesto ho neodradilo a nepustil mi ju.
,,Blond ti pristane, nie je toto Jiminovo tričko?"
Bože on pozná aj tričká, ktoré si Jimin oblieka? Znova som sa snažil vymaniť z jeho zovretia, ale ja nechápem prečo to nejde.
,,Čo chceš?"
,,Za tých pár týždňov si sa naučil byť viac drzí?"
,,Nie je mi príjemná konverzácia s tebou."
Hoseok sa nad tými slovami uškrnul a pozrel si ma pohľadom zhora dole. Telom mi prešli zimomriavky, pretože som toto ešte nezažil.
,,Ja viem, že nemáš rád konverzácie somnou, máš radšej činy," rozšíril som oči.
Ako si toto vôbec dovoľuje? On sám navrhol, že máme na to zabudnúť. Už po minimálne piatykrát som sa snažil ruku z jeho zovretia dostať, no stále nič.
,,P-pusti ma."
,,Popravde chcel som sa ti za svoje správanie ospravedlniť, ale asi neľutujem to, že som sa s tebou vyspal."
...
,,Takže sa tiež cítiš divne?" Usmejem sa na Jimina, ktorý sedí oproti mne.
Práve sme v jeho izbe a len tak z nudy stávame lego, pretože sme sa chceli porozprávať.
Obaja sme mali úplne zmenený štýl na toho druhého a popravde som si na to dneska ani nezvykol.
,,Cítim sa ako vrece, prisahám!"
Jimin si zobral do rúk lego a snažil sa ho od seba oddeliť, ale asi dobre držalo, pretože to nedokázal. Vtedy na vchodové izby niekto zaklopal a keď mu Jimin zakričal, nech vstúpi, stál tam jeho milovaný Yoongi.
Určite bol viac prekvapený ako ja, pretože sa na neho hodnú chvíľu díval a Yoongi na neho tiež. Keď Jimin zistil, že na neho zíza, zahanbene sa pozrel na lego v ruke a znova sa ho snažil odpojiť.
,,Prisiel som tu kvôli tomu pozvaniu."
,,Akému?" Znova sa na neho Jimin pozrel a našpúlil pery.
Preboha, toto je prvýkrát čo vidím panikáriť môjho najlepšieho kamaráta kvôli chlapovi. Mal by som si to nahrať.
,,Opiť sa."
,,Ahh, jasné."
,,Dnes večer?"
Jimin prikývol a potom len videl, ako Yoongi opúšťa jeho izbu. Hneď ako som počul zavrieť dvere som sa silno usmial a buchol do ramena môjho najlepšieho kamaráta.
,,Jimin má rande."
,,Bohužiaľ to nie je rande."
,,Ale práve ťa pozval n-"
,,Chce sa mi len vyrozprávať o Namjoonovi," ruku som z jeho ramena odstránil a znova sa začal venovať legu.
,,To je škoda!"
Povedal som ešte na koniec a Jimin si zobral inú súčiastku, keďže tie jeho dve sa stále nedali od seba odtrhnúť.
,,Vieš, chcem byť s ním aspoň kamarát keď nie priateľ," začal konverzáciu Jimin a trocha sa zahanbil.
,,Možno potom sám zistíš, že je lepšie ho mať za kamaráta, nepoznáte sa tak dlho aby si vedel, že si do neho na 100% zamilovaný, či?"
Jimin pomaly prikývol a ja som ho povzbudivo chytil za ruku. Prial by som Jiminovi pekný vzťah, vážne. Ale nechcem, aby sa zbytočne trápil.
,,Dneska som sa už Hoseokovi nevyhol," začal som inú tému a Jimin sa na mňa zaujato pozrel.
,,O ňom mi ani nehovor, zobudil som sa pohľadom na jeho úchylny ksycht!"
,,Čože?"
Vtedy sa Jimin zasmial a ja som počul jeho zábavnú historku z rána.
KAMU SEDANG MEMBACA
Unpleasant surprise
Fiksi PenggemarAko dopadne Taehyungov milostný život, keď si konečne uvedomí, že nechce byť sám? Jeden veľký chaos.