,,Tvoj prvý tajný ctiteľ ťa nemá rád, budete mať päť krasných detí, ktoré uživite z posledného, keďže budete bývať pod mostom."
,,Shu prestaňme už hrať tieto sprosté kartové hry."
Nahnevane sa na mňa pozrela a všetky karty znova pomiešala. Niekedy sa fakt zamyslím, či tu mám jediný hlavu a v nej aj mozog.
,,Zdarec."
,,Čauko Joonie," pozdravila sa Shu a položila už upratané karty na môj nočný stolík.
,,Znova tá voňavka, nechcem ju tu cítiť celú noc ako pred dvoma dňami," zapchal som si nos a pretočil oči nad množstvom, ktoré si na seba Namjoon nastriekal.
,,Ticho mladý, pochopíš to keď budeš starší."
,,Mám 17 rokov, nie som mladý."
,,Ja mám 21 a som na výške, to je byť starší."
,,Ja viem tvoj vek nemusíš sa chváliť," niekedy som vážne závidel Joonovi a jeho kamarátom.
Školu nemali stále ako ja a neskoré hodiny si spolu užívali. Keďže sa Namjoon začal obliekať viac príťažlivo typujem, že je v tom aj nejaká osoba.
,,Pozrieme si nejaké filmy na notbuku a prespím u teba," pošepká mi Shu a jemne sa na mňa usmeje.
To som vyzeral tak mrzuto keď sa ma taká protivná osoba ako ona snaží rozveseliť? Namjoon mi venoval ešte pozdrav a už sa vyparil z izby rýchlosťou svetla.
,,Vieš Tae, že karty ukľudňujú? Zahrajme si misu lásky, len jedno kolo."
,,Ty sa fakt vieš zabaviť s hocičím," prikývol som a ona s radosťou začala miešať karty.
...
Shu mi už zaspala na ramene a notbuk s filmom tiež skončil. Odložil som ho na zem a snažil sa pomaly pohnúť, aby som ju nezobudil mojim škubnutím.
Miesto môjho ramena teraz leží na vankúši a obsadila celú moju posteľ. Otravná aj keď spí, to je ona. Premiestnil som sa na Namjoonovu posteľ a skúmal som instagram.
On ma možno ešte menej rokov než ja a aj tak si behá takto neskoro v noci vonku. Mal by som navrhnúť Namjoonovi nech ma tiež raz s nimi zoberie.
,,Tae," upriamim pohľadom na Shu, ktorá asi zo sna povedala moje meno. Prekrutila sa na druhý bok a ďalej pokojne spala.
Pár minút na to sa otvorili dvere a tackavé kroky mierili k posteli, na ktorej práve ležím.
,,Namjoonie?"
Nikto mi neodpovedal, no veľké telo ma zaľahlo a viac sa ku mne pritúlilo. Vedel som, že je to Joon, ale zápach alkoholu z jeho úst som cítil až na míle.
,,Preboha Namjoonie čo to vystrajaš," zapchal som si nos a chcel sa postaviť, ale on ma chytil oboma rukami okolo brucha.
,,Neodchádzaj Giiii."
,,Gi? Akože Yoongi?"
No odpoveď som už nedostal, pretože zaspal a začal dosť chrápať. Preboha takto nezaspím a zajtra je škola.
Jemne som sa dotkol jeho rúk a chcel ich zo mňa strhnúť, no keď už som mal na tvári úsmev, že som sa z jeho zovretia dostal, pritiahol si ma znova k sebe.
Preboha toto je nočná mora! Pozeral som sa na stenu vpravo aj vľavo až som skoncil na vrchnej stene a potom zavadil pohľadom o Namjoona.
Mal namaľované oči a malú vrstvu make up aj keď on ju ani nepotrebuje. Asi by mu bolo jedno aj keby zaspal na lavičke v parku.
Aj popri Namjoonovemu bagrovaciemu zvuku som nejako zaspal. Aj keď neskoro ale zaspal a to je dôležité.
,,Odfotím to, zaramujem a už máme darček na narodeniny."
,,Vieš, že by sme ich mali zobudiť?"
,,Hovorí ten, čo spí denno denne 24/7."
Pomaly som začal otvárať oči a prvé čo som videl boli obrysy dvoch postáv.
,,Ale Tae ma školu."
,,A ja sa rád posmievam Namjoonovi."
Lepšie som zaostril a uvedomil si, že tu pred posteľou stoja Hoseok s Yoongim a vedú nejaký dialóg. A ochvíľku si aj uvedomil, že mi niečo ťažké leží na ramene.
,,Lebo si veľký i- ... dobré ráno Tae."
,,Škoda, že sa zobudil skôr ako Joon."
Prudko som si sadol až sa aj Namjoon pomaly začal budiť. Bože, však ja som včera zaspal v jeho posteli a s ním! A sú tu jeho kamaráti! A Shu!
Rýchlo som sa otočil na druhu posteľ, ktorá ale bola prázdna. Ja tu malú zabijem. Prečo ma nezobudila? Teraz sa budem pred nimi hanbiť.
,,Mali ste divokú noc?"
,,Bože Hoseok prestaň byť úchyl."
,,Ja len chcem vyzvedať."
,,Nie nemali," prerušil som ich rozhovor a oba pohľady sa zamierili na práve zívajuceho Namjoona.
,,Ach tak dobre sa mi spalo," zasmeje sa Namjoon a konečne si všimne aj okolie, teda jeho kamarátov a mňa.
,,Tae čo tu robíš?"
,,Spal som?"
,,Spolu?" Pridá sa Hoseok a dostane pohlavok od Yoongiho.
,,Shu zaspala na mojej posteli a celú ju zabrala."
,,Takže ty a ja sme ... no."
,,Nie!!!!" Vykríknem a rýchlo sa ostiahnem z jeho postele a zamierim k tej svojej.
,,Prišiel si v noci, ľahol si a zaspal ... veľmi si chrápal a nechcel si ma pustiť."
,,No Joon toto je veľmi neprispôsobené správanie sa mladého chlapca na vysokej škole."
,,Hoseok už mlč," ukončil to Yoongi, ktorý ho priam násilím potiahol von z izby.
CZYTASZ
Unpleasant surprise
FanfictionAko dopadne Taehyungov milostný život, keď si konečne uvedomí, že nechce byť sám? Jeden veľký chaos.