nový daddy?

115 13 0
                                    

Škola dneska ubehla celkom rýchlo a už sme spoločne s Shu a Jiminom pomaly kráčali k intrákom. No to by nebola Shu keby sa nám nespovedala s jej dnešnými problémami.

,,Dneska k nám prišla nová žiačka, bola namyslená a arogantná."

,,A aspoň pekná?" Zažartoval Jimin, pretože každý vie ako sa mu páčia chlapci.

,,Ja som krajšia," obaja sa zasmejeme a pozorujeme nahnevanú Shu.

,,Chcete povedať, že som škaredá?" Oboch nás zastaví tým, že nás potiahne za tričko.

,,To sme nepovedali."

,,Ale naznačili!"

,,Neber si to moc osobne Shu," usmejem sa na ňu, no k jej kľudu to nepomohlo.

,,Však počkajte."

Oboch nás sotí a ona zatiaľ rýchlo utiekla k intrákom. Väčšinou sa s nami rozlúči protivnými slovami, ale nevadi život je zmena.

,,Zajtra chcem, aby si išiel somnou vonku a skúsime tu vec, ktorú som ťa učil, praktizovať."

Vedel, že keby slovo bozkávanie povedal nahlas, bol by som v rozpakoch. Len som nemo prikývol aj keď som nevedel, čo ma bude čakať.

...

,,Vitaj maličký."

,,Znova ležíš na mojej posteli."

,,Znova nie, minule tam ležal Yoongi," zasmial sa Hoseok a ja som odhodil tašku niekde na podlahu.

,,Urobíš mi miesto na MOJEJ posteli?" Falošne sa usmejem a Hoseok sa s pobaveným ksychtom trocha posunie.

,,Namjoonie," obrátil som sa na neho, pretože som chcel, aby Hoseok úplne vypadol z mojho milovaného miesta.

,,Už idem už idem nečerti sa."

Sadol som si na svoju posteľ a zobral mobil do ruky. Ako sa lepšie rozptýliť než slúchadkami s hudbou? Aspoň nebudem počuť ich debatu.

Na mobile mi prišla správa z instagramu a mňa skoro šľak trafil keď som videl meno toho chlapíka z omegle.

jjg97
Ty si ten z omegle?

vante
Už to tak vyzerá

jjg97
Sorko že som odišiel a odpísal len teraz

vante
Za to sa nemusíš ospravedlňovať

jjg97
Môžeme si to vynahradiť teraz 👼🏻

vante
Koľko máš rokov?

jjg97
16 prečo? Neboj sa, telo mám pekne ver mi ;)

Prešiel som pohľadom na tých troch, kde Namjoon niečo vysvetľovať a ty dvaja boli okolo neho a počúvali ho. Keďže mám zapnutú hudbu nepočujem ich, ale chcel som sa len uistiť, či sa na mňa nepozerajú.

vante
To by som si rád pozrel

jjg97
Určite aj chytil

jjg97
Ale ty tiež nevyzeráš najstaršie, koľko máš rokov?

vante
17

jjg97

Chceš vidieť, čo sa nachádza pod ním? ;)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Chceš vidieť, čo sa nachádza pod ním? ;)

Myslím, že som prestal dýchať! Prečo ma navádza na nekalé myšlienky práve vtedy, keď je v izbe Namjoon a jeho kamaráti.

vante
Preboha mám tu spolubývajúceho >_<

jjg97
Si submisívny?

vante
Ja neviem, neskúšal som ešte

jjg97
Tak ma volaj daddy ;)

vante
Si mladší!

jjg97
Ale skúsenejší

,,Taehyungie," drgne do mňa Namjoon a ja si rýchlo dám dole slúchadla.

Všetci traja sa na mňa dívali ako na idiota. Nepodaj videli ako slintám nad tou fotkou, ktorú mi poslal omegle chlapec?

,,Čo tam take pozeráš? Asi šesťkrát som na teba kričal," priblíži sa k mobilu Namjoon a ja ho hneď zamknem. Už by mi chýbalo, aby si všimol tej fotky.

,,Porno," Hoseok ta svoje uchylne slová hneď dostane pohlavok od Yoongiho.

,,Hoseok, nemysli stále len na niečo uchylné ty nadržanec."

,,Plus je tu Tae, takže ti Yoongiho slova zdôrazňujem."

Vážne ma berie Namjoon ako malé decko?

,,Ja nie som decko!"

,,Vidíš on nie je decko!" Hoseok po svojich slovách dostal od Yoongiho štípanec do zadku.

,,Zoberiem ho do izby nech sa urobi nad fotkami Jimina."

Namjoon len prikývol a krútil hlavou. Hoseok sa začal vyhovárať, že nič take nepotrebuje, ale aj tak bolo neskoro. Dvere sa zavreli a ostali sme tu s Namjoonom sami.

,,Takže potrebujem od teba pomo-"

,,Nehovor na mňa Namjoonie, som nahnevaný."

Znova som zobral do rúk mobil a ignoroval ho. Nasadil si slúchadla a všetky slova, ktoré vyslovil som nepočul. Miesto toho som si otvoril chat s omegle chlapcom a rozhodol sa navždy skoncovať s nevinnosťou.

vante
Odkiaľ si?

jjg97
A znova si tu :) som z New Yorku

vante
Čože? Nie si korejec?

jjg97
Samozrejme, že som

jjg97
Ale presťahovali sme sa

vante
Aha

Pokazil mi plány. Chcel som si pekne vypýtať jeho adresu a v návale hnevu sa a ním vyspať, aby som nemal na čele napisane panic. Nechápem, prečo sa všetci ku mne správajú ako k decku.

jjg97
Asi budeme viesť konverzácie len na diaľku :)

Zahodil som mobil ďalej na madrac a tým sa mi aj z uši dali dole slúchadla. Počul som Namjoonov rozhovor sám so sebou, ktorý viedol pritom, ako sedel za stolom. Vlastne som si spomenul, že chcel s niečim pomôcť a ja som ho odmietol.

,,S čím si chcel pomôcť Namjoonie?"

,,Už s ničím," urazene odfrkol a teraz je len na mne si ho odobriť, aj keď by sa mal on ospravedlňovať mne.

,,Nechcem, aby si sa ku mne správal ako k dieťaťu, Hoseok ani nehovorí skoro nič neslušné," poznám horších, napríklad chlapec, ktorý je odo mňa mladší a začal som si s ním písať.

,,Pre mňa budeš vždy niečo, čo musím pred takými ako je napríklad Hoseok ochraňovať, beriem ťa ako brata."

Unpleasant surpriseDonde viven las historias. Descúbrelo ahora