jjg97
takže mu ten monokel svietil? 😂vante
musel si mu dať vážne silnú ranujjg97
mohol som ešte silnejšiu, zaslúžil si tovante
vlastne som sa ti ešte nepoďakoval za to, že si sa ma zastaljjg97
to bola samozrejmosťvante
veľmi si to vážimUsmial som sa do mobilu, čo si všimol môj spolubývajúci a hneď sa začal vypytovať, s kým si píšem.
,,To je len Jungkook."
,,Ten môj fanboy?"
,,Áno."
Znova som sa pozrel do mobilu, no prerušil má Namjoonov hlas.
,,Hoseok a Yoongi sú už v pohode, tak dúfam, že už nebudú robiť nervy."
,,To rád počujem."
Postavil som sa z postele a prišiel bližšie k Namjoonovi, ktorý stále upravoval pesničku, ktorú mu Yoongi z hnevu skritizoval.
Rukami si chytil vlasy a začal sa mi zdôverovať, že vôbec nevie, kde by to malo mať chybu.
,,Nechaj to tak, myslím si, že je to dobré také, aké to je."
,,Ale Yoongimu sa to nepáčilo."
,,Možno bol len nahnevaný z celej tej situácie s Hoseokom," zaklamal som, pretože dôvod Yoongiho nálady bola jeho žiarlivosť.
Namjoon sa na mňa len prekvapené pozrel, no potom si tiež sám pre seba prikývla a rýchlo vytiahol z vrecka teplákov mobil.
,,Dohodnem si s ním stretnutie a znova to preberieme," povedal, no keď písal správu až priveľmi sa usmieval.
Nechápal som tomu, preto som sa bližšie nahol, keď mi Namjoon nevenoval pozornosť a mohol som vidieť jeho chat so Seokjinom. Práve mu poslal selfie s ten hlupák sa na ňu stále pozeral.
Len som nad ním pokrútil hlavou a tiež som sa začal venovať mobilu. Pretože Jungkook mu na moju správu už odpísal.
jjg97
hneď na ďalšie prázdniny chcem znova prísťvante
to ti tak chýbam?jjg97
chceš mi povedať, že tebe nechýba moje sexy telo?vante
nechýbajjg97
vážne?vante
dobre ... možno mi troška chýbajjg97
neverím, že len troškavante
ja presne viem, kde táto konverzácia smeruje!Vyrušilo na otvorenie dverí a ja som odkukol od mobilu, aby som videl narušiteľa. Mobil mi spadol na tvár hneď, ako dovnútra vošiel Hoseok a vyhľadával ma pohľadom.
,,Ty čo tu robíš?" No celé to prerušil Namjoon, ktorý si ho tiež všimol.
,,Prišiel som za tebou."
,,Povedal som vám, že ani jedného z vás už nechcem vidieť v tejto izbe."
Namjoon sa k nemu otočil na stoličke a zamračene sa na svojho kamaráta pozrel. Ja som si zatiaľ odsunul mobil z tváre a radšej sa pozrel iným smerom.
,,Takže už do tvojej izby nemôžem vkročiť ani za tebou?"
,,Jedine ak sa na tom dohodneme, určite nie neohlásene."
Rozhodol som sa celú túto napätú situáciu ignorovať. Ale som rád, že mi Namjoon vyhovel a už tu nebudú nepoznané návštevy.
...
,,Vitaj znova blond Jimin," usmeje sa Shu a poklepká rukou po stoličke vedľa nej.
Jimin sa s neistým úsmevom posadil a pozdravil aj mňa oproti. Somnou sa už síce porozprával a všetko mi vysvetliť, ale našej tretej kamarátke nepovedal nič.
,,Myslela som si, že si sa zakopal pod zem."
,,Najradšej by som sa."
Shu na neho rýchlo mrkala, pretože nechápala jeho slovám. Otočila sa mojím smerom a pohľadom na žiadala, aby som jej aspoň ja vysvetlil túto situáciu.
,,Jimin bol odmietnutý."
,,Jimin bol odmietnutý?" Zakričí na celú jedáleň a všetci sa na nás otočili.
Rýchlo si rukou zavrela ústa a pozrela sa na blondína, ktorý si hlavu položil o stôl a snažil sa pred nami a aj davom ľudí skryť.
,,Chcem sa zakopať dvojnásobne," pošepkal Jimin tak, aby sme to počuli iba mi dvaja.
,,Takže keď sa ti Hoseok ospravedlňoval ... počkaj to on ťa odmietol? Však je do teba tak dlho za-"
,,Neodmietol má Hoseok pre boha."
,,Tak kto?"
Keď jej Jimin neodpovedal otočila sa na mňa, no tentokrát som sa rozhodol byť ticho. Je to Jiminova vec a keď jej to nepovie, ja nemôžem tiež.
,,Som vôbec vaša kamarátka?"
,,Odmietol ma Yoongi, šťastná?"
Do úst som si vložil kúsok jedla a zamračil sa, keď mal Jimin stále hlavu položenú na stole a ani sa nedotkol jedla.
Chcel som už na to niečo povedať, no to by nás nemohol vyrušiť hlas. Preto sa pozornosť všetkých troch otočila na osobu za mnou.
,,Taehyung môžeme sa porozprávať?"
Otočil som sa k nemu, ale aj keby som sa neotočil vedel by som, že to je Hoseok. Zatiaľ som sa mu úspešne vyhýbal, ale čo mám urobiť teraz?
,,Nemôžeme."
,,Prečo?"
,,Pretože preto."
,,Tae ja s-"
Rýchlo som vystrelil zo stoličky a utiekol. Nezaujímalo má, že som tam nechal napoly nedojedené jedlo a svojich prekvapených kamarátov.
Nemôžem sa s Hoseokom vidieť, rozprávať či dokonca sa na neho pozerať. Zranil ma a tým, že stále za mnou chodí mi vôbec nepomáha.
Cítil sa aj on tak, keď som za ním vtedy pred wc prišiel ja s tým, že sa chcem o TOM porozprávať?
,,Ahoj Tae, nejdeš na obed?"
Pozrel som sa doprava a všimol si Namjoona, ktorý sa hral v rukách s kľúčmi od skrinky.
,,Práve odtiaľ idem."
,,To si sa stihol rýchlo najesť, tak potom sa vidíme na izbe,"!usmial sa a pomalým krokom si to namieril do miestnosti, z ktorej som práve zdrhol.
YOU ARE READING
Unpleasant surprise
FanfictionAko dopadne Taehyungov milostný život, keď si konečne uvedomí, že nechce byť sám? Jeden veľký chaos.