,,Chalani nechcete mi povedať všetko?"
Jimin a Taehyung sa rýchlo na seba pozreli a povzdychli si. Práve sedeli u Shu v izbe a na druhej strane sedela za stolom jej spolubývajúca Dahyun.
,,Väčšinu už vieš."
,,Ale ja chcem vedieť všetko, do detailov."
,,Hoseok ma ponížil," začal som a pohľad jeho kamarátky sa dostal na mňa.
Nechcel som to už znova vyťahovať no viem, že keby to pred ňou zatajím, bola by na mňa nahnevaná, keby sa to raz dozvie.
Povedal som jej všetko o tom, čo sa stalo na chodbe a aj to, ako si ma Jungkook zastal. Nad touto spomienkou som sa musel usmiať.
,,Nechceš sa už za neho vydať alebo tak?"
,,Za Jungkooka?"
,,On je úplne boyfriend materiál!" Vykríkne až si aj jej spolubývajúca dala dole slúchadlá a spýtala sa jej, či na ňu nekričala.
Popravde, sám neviem čo chcem. Možno chcem Jungkooka, ale ten je ďaleko a možno sa mi stále páči Hoseok, ale ten je idiot. Mám hlavu plnú myšlienok a najradšej by som ich všetky vyhodil do koša.
No potom celú túto trápnu situáciu zachránil Jimin tým, že začal rozprávať on.
,,Mne sa páči Yoongi, ale odmietol ma a ja tomu stále nechápem," začal a prehrabol si prstami vlasy.
,,Ale stále lepšie než by sa s tebou vyspal a potom ťa odmietol," zažartovala Shu, no keď videla, že ja sa z toho nesmejem, bola ticho.
Prvýkrát za celý čas sa do našej konverzácie pridala aj spolubývajúca Dahyun a otočila sa našim smerom na stoličke.
,,Takže teba niekto odmietol a teba ..." ukázala na mňa prstom a ja som vedel, že počula túto konverzáciu a zahanbil som sa.
"",,Odmietnutie bude bolieť pár dní a potom to prebolí, verte mi."
,,Väčšinou som bol ja ten, ktorý odmietal ostatných."
,,A nebol si odmietnutý práve kvôli tomu?"
Po týchto slovách sa Jimin na dievča pozrel a rozšírili sa mu oči. Áno, Yoongi mal síce dôvod ho odmietnuť kvôli Hoseokovi alebo Namjoonovi, ale mohol si toto o Jiminovi myslieť?
,,Ja nechcem nikoho priťahovať," nakoniec potichu zamrmlal, no Shu a ja sme to počuli.
,,Jimin teba chce každý, každý ti závidí tvoju popularitu a krásu."
,,Tak ma urob tebou Tae," dotkol sa oboma rukami mojich ramien.
Neviem, či sa mám po jeho slovách cítiť urazene, pretože práve naznačil, že chce byť mnou. Niekým, kto nikoho nepriťahuje.
,,Môžete si rovno vymeniť medzi sebou štýly!"
Shu veselo nad svojím nápadom zatlieskala a ja som sa pozrel na Jimina, ktorý na jej slová len prikyvoval. Ale chcel som byť ja Jiminom?
Lepšia otázka by bola, či ja vôbec dokážem byť Jimonom. Nechce ma ani tá predavačka v coop jednote, aj keď tam chodím skoro každý deň.
,,Ja som si práve dal blond vlasy, ale myslím, že keď si dám čierne ako Tae bude to super."
,,A ty si dáš blond!"
,,Ja si dám čo?" Otočil som sa na Shu, ktorá sa približovala a začala sa mi hrať rukou s vlasmi.
Nemyslím si, že toto celé dopadne dobre. No keď som videl nadšenie tých dvoch, rozhodol som sa do toho pustiť. Dokonca nám pomohla aj Dahyun.
...
jjg97
takže si si zmenil farbu vlasov?vante
áno, teraz som blondjjg97
počkaj nechaj ma to spracovaťvante
máš času koľko potrebuješjjg97
potrebujem fotku!vante
ja som ešte u Shu, pretože na niekoho čakámejjg97
proste rýchlo daj mobil pred seba a cvak!vante
jjg97
omg svätý boževante
mám to ešte trocha vlhké a strapatéjjg97
vieš, že má vždy priťahovali blond chlapci? ( ͡° ͜ʖ ͡°)S červenými lícami som odložil mobil do vačku a pozrel sa na Jimina, ktorému práve Dahyun sušila jeho nové, čierne vlasy.
Nechápem ho, práve si dal blond a teraz ide do tmavej. Ako to, že mu tie vlasy stále na tej hlave držia!?
Dneska sme celý deň strávili tým, že má popri farbeniu Jimin učil, ako sa obliekať a rozhodol sa mi nejaké veci darovať. Aj keď je celkom nižší ako ja.
Ja som mu na oplátku sľúbil dať nejaké moje, roztrhané veci a tým si chce zakryť svoje ,,sexy" telo pred očami iných. Aj keď nemyslím si, že tou zmenou bude Jimin menej atraktívny.
,,Tae vážne ti ta blond pristane, prečo si si ju nikdy neskúsil?"
,,Pretože ma to nenapadlo?"
Nechápavo som odpovedal a pozrel sa v odraze mobilu, no ten mi znova zasvietil, pretože mi Jungkook stále písal niečo typu, nech ju pošlem ďalšie sexy foto.
,,Taemin tu príde hneď, takže ti donesie moje veci a potom ho spacifikujeme dovnútra, aby nás ohodnotil."
,,Už teraz ho ľutujem."
Presne po mojich slovách sme počuli zaklopanie na dvere a Shu rýchlo k nim pribehla. Ani sa nepozerala kto klopal, pretože kto iný by prišiel?
Rýchlo ho k nám zatiahla a on kopu oblečenia hodil na jednu voľnú posteľ. Nechápavo sa na mňa pozrel a potom na Jimina, ktorý mal konečne suché vlasy.
,,Som teraz menej sexy?" Spýtal sa Jimin svojho spolubývajúceho na rovinu.
,,Ako to myslíš?"
,,Proste či som menej príťažlivý?"
,,To, že zmeniš farbu vlasov Jimin neznamená, že budeš niekto iný," zakričala na neho Dahyun zozadu a ja som sa na Taeminovej nechápavej tvári zabával.
YOU ARE READING
Unpleasant surprise
FanfictionAko dopadne Taehyungov milostný život, keď si konečne uvedomí, že nechce byť sám? Jeden veľký chaos.