,,Jimin počkaj,"
,,Nechaj ma tak Yoongi!"
Silno som zamrkal, aby som zahnal slzy z očí, čo sa mi aj podarilo. Hneď na to ma menovaný chytil za ruku a otočil si ma k sebe.
,,Nevadíš mi, mám len-" nedopovedal, asi sám nevedel čo sa s ním deje.
Stále ma držal za zápästie, takže som zostal vedľa neho stať.
,,Dneska nie som moc príjemná spoločnosť, prepáč."
,,Čo sa deje Yoongi?"
,,Stále mám ten pocit."
,,Povedz mi o tom viac, som tvoj kamarát pomôžem ti."
Yoongi sa mi zadíval do očí a povzdychol si. Možno na neho doľahlo to, ako rýchlo stratil dve milované osoby za tak krátku dobu.
Chcel som ho objať, no zabudol som na to, že to nemá moc rád a to som zistil hneď, keď sa odo mňa odtiahol.
,,Prepáč."
,,Týmito činmi ten pocit nikdy neodíde."
,,Yoongi ja neviem čo myslíš."
Znova nastalo ticho. Preto som sa rozhodol, že to utnem a znova som vytiahol mobil s tým, že nám zavolám taxík domov.
,,Chcem ťa mať pri sebe."
,,Som tu," nehovoril som mu dosť jasne, že mu chcem pomôcť?
,,Ale takto."
Prišiel ku mne bližšie, za tričko si ma pritiahol k sebe a spojil naše pery. Rozšíril som oči ako ufón a odtiahol ho od seba.
Čo to s ním ten alkohol pre boha robí?
,,Už si sa cezo mňa dostal, že ?"
,,Prosím?"
,,Nedávam ti to za vinu, na takého ako som ja sa rýchlo zabudne."
Otočil sa a namieril si to rovno k ceste na parkovisko, akoby mal auto a išiel to svoje hľadať. No my sme tu prišli pešo.
Rozbehol som sa za ním, čo mi dlho netrvalo.
,,Máš ma rád Yoongi?"
,,Žiarlil som na toho kokota, balil ťa rovno pred mojimi očami!"
,,Takže ma máš rád."
,,Si osoba, ktorá pri mne stála vtedy, keď sa na mňa všetci vysrali a ukázal si mi, že sa všetko dá prekonať, keď sme spolu .... si neskutočne milý, pekný a ten tvoj hlas ... mohol by som o tom napísať b-"
Ďalej som ho nenechal pokračovať a ja sám ho tentokrát pobozkal.
...
Taehyung pov.
Stál som vedľa Namjoona a snažil sa ho upokojiť, pretože včerajšia schôdza s Jinom nedopadla podľa jeho predstáv.
Jungkook stále ležal v posteli, no nespal a díval sa na nás.
,,Určite mu niečo jeho sprostá sestra povedala."
,,A čo by mu povedala?"
,,Ja neviem, ale určite nejaké klamstvá."
Povzdychol si a napravil si tričko. Bolo ešte stále ráno a ja by som sa mal tiež pomaly chystať do školy.
Chcel som mu už na to niečo odpovedať, no niekto zaklopal na vchodové dvere a všetci traja sme sa pozreli tým smerom.
Nikoho sme nečakali. Ani Jimin mi nehovoril, že by prišiel keď vie, že ma pôjde odprevadiť Jungkook.
Preto sme boli všetci prekvapený, keď sa dvere otvorili a do miestnosti vstúpil Yoongi.
,,Môžem?"
Namjoon bol prekvapený a preto som ja prikývol za neho, nech vstúpi.
,,Ja, chcel by som sa ti ospravedlniť Namjoon."
Cítil som akoby mala táto ich konverzácia prebiehať niekde v súkromí, ale miesto toho tu stále ja s Jungkookom oxidujeme. Ale evidentne im to nevadí.
,,Bavíme sa dlho a ... n-nechcem stratiť svojho najlepšieho kamaráta."
,,Yoongi ja-"
,,Poznal som ťa najdlhšie a ty zase mňa a to, že si sa mi páčil bol len klam."
,,Klam?"
,,Nerád sa zoznamujem a preto som nikoho nestretával a zakukal sa do toho, kto toho pre mňa najviac robil a to si bol ty."
Prišiel som bližšie k posteli a ľahol si k Jungkookovi, ktorý si ma hneď pritiahol do objatia.
Vážne sme tu nemali byť a počúvať to.
,,Takže ti už s Jinom nebudem robiť problémy, pretože som si tiež našiel svoju polovičku."
,,Čože?" Vykríkol som bez rozmyslu a Yoongi sa na mňa hneď otočil.
Spomenul som si na chudáka Jimina a jeho odmietnutie a bolo mi celkom ľúto, že ho hneď vymenil.
,,Gratulujem ti Gi, ale bohužiaľ ja to isté nemôžem povedať, pretože som svoju polovičku kvôli tomu incidentu stratil."
,,To ma mrzí, pokiaľ by to pomohlo kľudne si a Jinom sadnem a celé mu to vysvetlím."
,,Ja sa ti tiež chcem ospravedlniť, choval som sa ako ten najväčší kokot," zamrači sa Namjoon a ja som s úsmevom sledoval, ako to vyriešil aspoň s jedným.
Objali sa a to povzbudilo aj mňa objať toho, kto spolu somnou obsadzoval moju posteľ.
,,Vážne to Jinovi vysvetlím."
,,No, asi by to mohlo pomôcť."
V tom sa obaja rozbehli k dverám, pretože začínajú skôr ako ja. No nedalo mi to a ja som ešte na Yoongiho zakričal.
,,Už to vie Jimin?"
Zastavil sa v chôdzi a usmial sa na mňa akoby sa nechumelilo.
,,No, ten to vedel ako prvý."
,,Ako to myslíš?"
,,No, myslím to tak, že mu môžeš gratulovať k novému vzťahu?"
Rýchlo zamrkam a Yoongi zatiaľ spoločne s Namjoonom odišli a nechali ma tu zmäteného.
,,Prečo mi to ten idiot nedal hneď vedieť?!"
YOU ARE READING
Unpleasant surprise
FanfictionAko dopadne Taehyungov milostný život, keď si konečne uvedomí, že nechce byť sám? Jeden veľký chaos.