on vie teda provokovať

93 12 0
                                    

jjg97
Takže si sa ožral ako činka?

vante
Chcem len, aby si mi poradil!

jjg97
Bolela ťa prdel?

vante
Bolelo ma všetko, ako si mám pamätať len zadok?

jjg97
Dobre hlavne kľud

jjg97
Vždy tu máš ešte jedno panictvo

vante
Hahaha vtipné, radšej ma nejako upokoj

Mohol som si myslieť, že mi ten hňup nepomôže. Ale Jimina som nechcel otravovať po tom, čo ma musel doviesť domov a boh vie ako som ho strápnil pred kamarátmi.

Namjoon tu ešte spal, pretože bolo krásne nedeľné ráno. Sobotu som pretrpel v bolestiach, takže som rád, že mi je lepšie.

No Namjooon tu ako vždy chrápal na celú izbu. Nezávidím tomu jeho priateľovi či jeho bývalej krásnej priateľke.

jjg97
Prečítal som miesto upokoj, uspokoj 👼🏻

jjg97Prečítal som miesto upokoj, uspokoj 👼🏻

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

vante
...

jjg97
Práve idem s tréningu

vante
Nechceš si urobiť výlet do svojej rodnej zeme?

jjg97
Ani nie

Prečo tak krásny chalan, s ktorým si celkom rozumiem a je trocha mladší než ja býva tak ďaleko? Mohli sme byť rozprávkový pár a ja by som sa mohol všetkým chváliť.

,,Jin tam nie," zasmial sa asi zo sna Namjoon a pretočil sa na druhý bok. Dobre, nie som tu jediný vlhký ako vidím. Ale Jungkook! A to telo!

Ten by ma určite vedel lepšie naučiť používať jazyk v jeho ústach. Dobre ukľudni sa Taehyung a teraz mu budeš odpísať, akoby si vo svojom živote už videl milión krajších chalanov.

vante
To bol vtip

jjg97
Pošli mi tiež nejakú peknú fotku

vante
Už len tebe ju budem posielať

jjg97
Jaj, ty to radšej ukazuješ deduškom na omegle 😉

vante
Náhodou, vieš koľko pekných chalanov som tam už stretol?

No stretol som tam napríklad Jungkooka. Takže som mu neklamal. Odložil som mobil na stolík a vážne potichúčky, aby som nezobudil Namjoona, som odišiel do kúpeľne na rannú hygienu.

Dvere od našej izby sa otvorili a dovnútra vstúpili už mne známi dvaja Namjoonovi kamaráti. So zubnou kefkou v ústach som sa pozrel do miestnosti, kde už ty dvaja terorizovali Namjoona.

,,Ja som si ranného stojaka už vyriešil."

,,Hoseok toto nikdy nepotrebuje vedieť."

Vstúpil som do miestnosti a ignoroval prítomnosť tých dvoch narušiteľov a sadol si na posteľ. No pri pohľade na Hoseoka som si spomenul na zážitok z baru.

Jeho ruka na mojom pozadí ako mi nachvíľku mačkala moje polky. Moja tvár sčervenala a ja som sa im musel otočiť chrbtom, aby si nič nevšimli.

,,Vidíš Taemu to vadí," skonštatoval Namjoon a odsunul Hoseoka zo svoje postele.

,,Nevadí," potichu som odpovedal a zobral si mobil do rúk.

jjg97
Dobre zmeňme tému, čo tvoj zadok?

vante
Na instagrame máš sladké fotky a do osobného mi posielaš svoje telo

jjg97
A nebodaj ti to vadí?

vante
Pošli mi tvoju tvár, selfie

jjg97
Chceš si ma lepšie prestaviť pri honení či čo?

vante
Ja sa nehoním! Mám tu spolubývajúceho ty pako

jjg97
Tak nech ti pomôže? 😉

vante
Vieš čo, nič nechcem

,,Taehyung myslíš že je Namjoon viac sexy s ofinku alebo ulizané vlasy?" Pozrel som sa na tých dementov, ktorý niečo robili Namjoonovi s vlasmi.

Ten sa len preberal so spánku a pretieral si oči rukami. Na líci mal odtlačok obliečky, čo mi prišlo trocha komické.

,,Nech ma hniezdo."

...

,,Jimin je proste idiot, ktorý nevie pochopiť, že sa viem o seba postarať sama," sťažovala sa mi Shu, ktorá ma donútila prísť do jej izby, aby sa mi mohla vyspovedať.

Ona mala tiež svoju spolubývajúcu, ale ta sa teraz venovala niečomu inému než nahnevanej Shu. Ale do tejto konverzácie sa nachvíľku pripojila.

,,Ale Soyeon ťa náhodou pekne namaľovala."

,,Veď práve, on nevie nič oceniť."

Len som prikyvoval a Shu ma pri tom česala a snažila sa mi vytvoriť z mojich malých vlasov copík. Možno teraz na Jimina nadáva, ale zajtra budú znova nerozlučný kamaráti.

,,Inak, nevieš čo som náhodou robil s tým chalanom čo mi Jimin dohodil?"

,,S tým vysokým?"

,,Presne ten," prikývol som a Shu začala pátrať v svojich spomienkach.

,,Mám pocit, že ťa chcel zatiahnuť na wc, ale Jimin sa na neho nahneval," prestala ma česať a hrebeň položila na zem.

Takže bol nakoniec Jimin nie len ten, čo ma do toho namočil, ale aj môj záchranca? Shu si ma chytila za bradu a otočila si ma tesne pred tu svoju.

,,Ten copík je super, pozri sa na neho Dahyun!"

,,Bože Shu nechaj ho žiť," zasmeje sa dievča za stolíkom, ale prikývne na súhlas, že mi to pristane.

Pozriem sa na seba do zrkadla, ktoré majú na skrini a len si vzdychnem. Vyzerám ako idiot a nemám ani také veľké vlasy, aby mi všetko ostalo v gumičke.

,,Ty si proste ten naj naj naj najlepší kamarát Taehyungie," silno ma objime až mi skoro všetky kosti v tele upučí.

,,To je aj Jimin, len ťa má rád a nechce, aby sa ti niečo stalo."

,,Ja viem, ale preháňa to."

Našpulila ústa a konečne ma pustila z jej silnejšieho objatia. Mať dobrých kamarátov je niekedy ťažšie ako som si predstavoval.

Unpleasant surpriseDonde viven las historias. Descúbrelo ahora