Adelaide

407 22 0
                                    

Bună dimineața soare.
Ma trezesc cu energie și îmi doresc ca astăzi sa reușesc ceea ce mi am propus.
Deseară avea loc mare petrecere în cinstea noului șef al mafiei din Madrid: unul pe nume Santos .
Eu făceam parte din Centrul Național de Inteligenta din Spania. Muncisem pe brânci ca să ajung aici încă de când aveam 17 ani.
17 ani. Atât aveam când mama mea , singura mea familie a fost omorâtă fără mila , împușcată în cap în stil mafiot.
Atunci a fost momentul de cotitură din viata mea.
Eu credeam ca ea lucrează la o firma multinațională pe probleme de mediu.
Ea de fapt lucra pentru CNI , sub acoperire. Au fost făcute greșeli, un lucru a dus la altul iar ea a fost prinsa la mijloc și sacrificata.
Atunci mi am promis ca voi termina odată pentru totdeauna cu clanul Santos indiferent de ce ma va costa.
Ei trebuiau sa plătească pentru toate nenorocirile de câte erau responsabili.
M am înscris în politie , am făcut antrenamente care ma aduceam la epuizare destul de des , am dat examene , am fost supusa la teste dar s-a meritat .
Acum la aproape 8 ani de atunci sunt mai puternica ca niciodată și sunt gata sa ii dobor pe nenorocirii ăștia.
- Bună dimineața Ade..o aud pe prietena mea cea mai buna din spatele meu.
- Neața Nora. Ai avut o noapte grea , hă ?
- poți spune și asa.. și o vad cum se întinde spre cana mea dr cafea.
- Ntz .. domnisorica.. asta e a mea. Dacă vrei ai și tu în filtru.
Mormăie cevabin barba și îmi da un ghiont.
Ei cu Nora ne știam din liceu. Am fost nedespărțite iar când eu am ales școala de politie ea nu vrut sa ma lase singura și a mers cu mine deși nu era ceea ce uși dorea.
Pana la urma lucrurile s au așezat asa cum a vrut pentru ca I s a oferit un post la evidenta populației și asa era ferita de arme și gloanțe.
Ma bucura asta pentru ca ea nu erA făcută pentru lumea dura și fără mila a mafiei.
Nu ii spusesem ce fac , nu aveam voie. Știa doar ca mi s a oferit un post la birou la sediul Politiei din Madrid.
Trebuia sa ii zic ceva. Nu ma judecați.
Locuiam împreună într un apartament din centru orașului.
Remunerația era bună iar banii lăsați de mama m au ajutat enorm la început. Asa am reușit sa cumpăr apartamentul și sa o învit pe Nora sa locuiască cu mine.
Era un apartament mare. Dacă voiam nici nu ne întâlneam una cu cealaltă. Avea trei dormitoare mari , 2 bai , bucătărie cu open-space și un living cu o priveliște de îți tăia respirație.
Dormitorul meu era cel cu balcon. Il preferasem pe ala pentru ca în nopțile in care nu puteam sa închis un ochi ieșeam în liniște și luam o gura de aer .
Nu va plictisesc cu detalii despre cum arata apartamentul , era un apartament mare și modern.
Sa revenim la seara asta.
Seara asta avea sa fie de pomina. Dacă totul mergea ca la carte reușeam sa ma infiltrez în cercul apropiat ai mafiei Santos.
Ma zbatusem prea mult pentru momentul asta și nu era loc de greșeli. O greșeală putea fi fatala după cum am învățat pe pielea mea.
- Siiiii, Ade..cu ce te îmbraci în seara asta.. pentru ca trebuie sa îți zic ca am niște idei fabuloase.
De obicei fabulos la Nora însemna decoltat și strâmt.
- Mor de nerăbdare sa aflu ce idee mai ai de data asta.
- Pai. Am adus ieri câteva modele de rochii de la Maya Sa le probam și sa ne alegem.
Maya era croitoreasa noastră. O iubeam ca pe o mama.
- Hai sa vedem. Trebuie sa ajung și la serviciu.
Ma grăbesc spre dormitorul Norei ce era în capătul opul dormitorului meu.
NORA a sărit de pe scaun și a chițait.. da , ati citit bine . A Chițait. . A venit fuga în urma mea și mi a prezentat cele 6 rochii expuse .
Decoltate și strâmte. Asa erau.
Culorile erau superbe , trebuia sa recunosc. Într un colt mai îndepărtat am zărit cea mai frumoasa rochie posibila. Era argintie și sclipea de sus pana jos, nu avea mâneci ce, era scurta iar I partea de jos avea ciucuri ce îmi acopereau pulpele într un mod sexy. Era absolut superba.
Nora a observat la ce ma uitam și m a împins spre rochie.
- Hai ca pentru tine e . Maya a spus ca o sa îți placa.
-Maya a avut dreptate. Dar...
- Fără dar. La cum arăți rochia asta ar trebuii sa te pună și mai mult în lumina.
Iau rochia și ma grăbesc sa o îmbrac
Ma privesc în oglinda. Arătăm chiar bine. Tenul meu măsliniu și parul negru erau scoase în evidenta de sclipirea rochiei .
Doar Ochii mei căprui și buzele cărnoase erau trăsături de la mama. Ea îmi spusese ca în rest semăna cu tata.
Tata. Alt subiect pe care nu am reușit sa îl dezbat suficient cu mama.
Nu știam cine era, unde era sau cum arata tatăl meu.
Mama nu a vrut sa îmi spună decât ca el alesese sa ne părăsească când mama era gravida cu mine.
Vai de viata mea.
- Arăți superb Ade. Sigur în seara asta vei face o cucerire sau doua. La cum arăți. Mereu mi a plăcut forma corpului tău și sânii tai voluptosi.
- Da ,da.. ca numai la asta nu îmi sta mie capul Nora.
Sa i mulțumești Mayei pentru rochie te rog. Tu ți ai ales ceva ?
- Da. Pe asta roșie și nu ,nu ai voie sa schimbi subiectul.
Ai 25 de ani. Dacă nu îți e aminte acum de barbati , atunci când?
De când cu Alex te ai delasat.
Idiotul ala nu te a meritat și tu știi asta.
- Nora... știi ca nu îmi face placere sa vorbesc despre Alex. Ce a fost a fost , nu are rost sa îmi aduc aminte de el iar.
- Ade ,trebuie sa ieși iar la agățat. Cred va munca în exces ți a atrofiat creierul și ai nevoie de distracție. O distracție de 1.85 , brunetel ...
- Ești fata leac Nora. Serios.
Dau rochia jos și plec spre serviciul după ce ma aranjez rapid.
Dacă mai stăteam 10 minute cu Nora ,ea deja îmi făcea lipeala cu cine știe ce individ.
Nu aveam nevoie de distracții. Trebuia sa fiu focusata pe planul meu și atât.
Ma urc în BMW ul meu seria 3 pe care mi l făcusem cadou la 21 de ani. Îl meritam și eram practic îndrăgostită de ea.
Drumul pana la birou l am petrecut repejor. Nu era trafic foarte mare deși eram în mijlocul Madridului .
CNI ma abordase de pe vremea scolii de politie. Îmi propusese sa ma infiltrez ca spion pentru ei iar ei acceptasem fără sa stau pe gânduri.
Din momentul ala am luat parte la fel și fel de misiuni , și antrenamente speciale.
Eram bună la lupta corp la corp dar și la trasul cu pistolul.
Ajunsa la birou ,urc la ultimul etaj unde aveam întâlnire cu directorul Centrului Național de Inteligenta , domnul Gomez.
Era un timp mărunțel, cu niște anii vechime și niște sechele de la misiuni ce păreau imposibil de supraviețuit .
Ciocan scurt și întru în biroul luminos.
- Bună dimineața Domnul Gomez.
-Domnișoara Baffo. Pofteste.
Întru și ma așez pe un scaun din fata lui.
- deseară e punctul culminant al misiunii. Nu exista alta ocazie și trebuie sa profitam cât putem de ea. Se apropie punctul culminant al carierei tale dar și ale mele. Dacă vom reuși, vom distruge odată pentru totdeauna clanul Santos și totodată îți vei primi răzbunarea mult dorita. Dacă tu reușești sa te infiltrezi în cercul apropiat al tânărului cap , atunci vom avea informații pe care nu le am avut niciodată, vom avea detalii și imagini din mijlocul acțiunii.
Misiunea pentru care ai fost angajata este cea mai mare operațiune de distrugere a clanului mafiot.
- Știu. Și sunt onorata sa fac parte din ea. Totul va fi conform planului. Odată ajunsa la petrecere voi încerca să mă apropii de subiectul nostru și sa creez o legătură cu el. Ați reușit să aflat cine va fi numit cap al familiei ?
- Da . Numele lui este Adan. Are 28 de ani și este fiul lui Alvaro. Se pare ca a preluat toate funcțiile și îndatoririle tatălui sau dar și afacerile.
Păcat ca nu știe în ce s a băgat. Am aici în dosar o poza cu el. Asta ca să știi cu cine ai de- a'face .
Deschid repede dosarul și ochii îmi aluneca pe un bărbat superb , într un costum Armâni, negru și camasa alba ,ochelarii de soare și parul aranjat.
Atâta demential tipul. Îmi scutur ideile și revin cu picioarele pe pământ.
- Adelaide .. dacă tu reușești sa faci ce ne am propus , va trebui sa ..cum sa zic. Dacă va fi cazul va trebui sa îl seduci pe Santos.
Ești sigura ca poți?
Știam asta de când am acceptat misiunea. Știam ca exista posibilitatea ca eu sa ma culc cu un mafiot.
- Da domnule. Nimic nu îmi va schimba planul. Fiți fără grija.
Mama. Doar ea ma făcea sa continui și sa vreau să-i distrug. Ei mi-au distrus mie familia. Eu de ce nu as face la fel ? Chit ca voi calca pe cadavre în drumul meu spre răzbunare.
Închid dosarul.
- Domnule dacă nu mai aveți nimic de spus , eu ma voi retrage. Trebuie sa ma pregătesc pentru petrecere.
- doar ai grija, țin la tine ca la copilul meu Adelaide .
-Desigur ... multumesc domnule.
Ma ridic și merge repejor spre parcarea subterana. Ma urc in masina și pornesc spre salonul unde de obicei ma aranjez.
Acesta este începutul sfârșitului tău, Santos!

Adan ( A&A) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum