Nu pot sa cred cum a decurs întâlnirea de gradul 0 dintre mine și Santos.
La naiba , acționasem impulsiv ,era sa îmi dezvălui adevărată identitate iar în plus nici nu am întrat în gratiile mafiotului.
Credeam ca ii pot face fata dar dat fiind faptul ca Moșul ala ma stresa și nu ma lăsa în pace ,mi am ieșit din fire și l am plesnit.
Poate ca răbdarea mea nu era atât de mare.
M am pus pe mine pe primul loc și asta este o greșeală în câmpul meu de lucru.
Nu exista loc de greșeli. Asta e prima lecție ce ne învață.
Ai greșit, ai plătit. De cele mai multe ori cu propria viata.
Colac peste pupăză nu m am purtat corespunzător nici cu Adan. Am făcut pe inabordabila iar când l am menționat pe El Capo a luat pur și simplu foc .
În caz ca va întrebați -El Capo sau Gaston Duarte pe numele lui , a fost arestat pentru trafic de droguri , spalare de bani, proxenetism si crima ,dar s a ajuns la o înțelegere cu El. Va continua sa facă ce facea ( cu limite) numai ca acum era omul nostru în interior. El ne spunea tot despre transporturile de droguri , despre cine și ce poziție are , despre absolut tot.
Bun. Acum sa vad cum drag busuiocul cu Adan.
Din ce mi am dat seama El cauta ceva distracții viagere.
Pana la urma dacă nu am încotro o sa o fac și pe asta .
Ma uit roata prin club și îl vad ieșind pe ușa din spate.
Hai , acum e momentul. Trebuie sa îl prind din urma și sa rezolv problema. Am nevoie sa întru în familia lui într un fel sau altul.
Alerg ,pe cât se poate cu tocurile asta incomode de 12 .
Fir ar sa fie de treaba.
Ies pe ușa pe care ieșise și Adan mai devreme și îl caut cu privirea.
Ghinionul face ca Adan sa nu fie dar bosorogul de mai devreme si cu cativa barbati ,era.
Asa Noroc Adelaide.. vai de capul meu.
Scăpa dacă poți.!
- Aaa .. tarfa de mai devreme. Băieți ,cred ca e timpul sa o învățat pe domnișoara asta ce înseamnă respectul.
Mai devreme te credeai puternica. Sa vedem acum ...
Moșul le face semn celor doi bărbați din stânga lui sa se apropie de mine. Cei doi pornesc încet și pentru o secunda an timp sa ma gândesc ce sa fac "
: as putea sa ii bat dar din nou mi as fute acoperirea, deci asta nu e o soluție.
Soluția ar fi sa ii las pe nataraii ăștia doi sa ma lovească și sa sper sa nu încerce sa ma omoare.
- Nu mai ești asa curajoasa acum ,nu ?
Băieții, nu o loviți foarte tare la față. As vrea sa fie încă drăguță. Mai am planuri cu ea.Și asta cam schimba situația. Bună ziua ai dat ,belea ți ai căpătat . Sa vad cum scap și din asta.
Boul mai mare și blond mi a dat un pumn în stomac , dar fusesem pregătită deci nu a durut foarte tare. Și sincer nici mușchiuleț aici de fata nu era cine știe ce potent. Al doilea mi l a dat direct în arcada.
Na poftim , sângele a început sa îmi curga și pot sa jur ca vad steluțe verzi. M am așezat în genunchi. Ustura al naibii. Mama ,ce I as fi dat eu una handicapatului.- Ți-am zis sa nu ii dai la față, dobitocule. Hijo de puta!
Astea câteva secunde cât vorbea moșul mi s a părut ca aud pași pe gang.
- Ce dracu...
Era Adan.
- Ce mama dracu' faceți aici, idioților. Tu..
Se uita la Moș.
- Eu.. și nu e treaba ta ce face noi aici. Este strict între mine și stricata asta.
Atunci cred ca a fost prima data când m a privit în ochi și am simțit altceva inafara de aroganță.
- Voi ..îl vad cum își strânge pumnul și începe sa ii imparta în stânga și în dreapta fără mila.
Adan ii bate zdravăn pe cei doi măgari dar și pe cel ce stătea în spatele mosului.
Nu vreau sa o recunosc dar Adan m a scăpat de un viitor mult mai groaznic.
- Șmecherii pulii mele, va dați mari când loviți o femeie ? Asta înseamnă să fii bărbat, Jigodie? Se adresa blondul care acum era la pământ cu fata plina de sânge.
Adan s a ridicat brusc și s a indreptat spre Moș.
- Nimic din lume asta nu îți dă dreptul sa lovești pe cineva.
Îl apuca de gulerul sacoului și îl strânge destul de tare.
- Dacă mai pui un picior în Madrid ești un om mort.
- Hahaha.. cine te crezi ,băiete? Eu sunt Gonzalo Zuluaga. Nu îți permit sa îmi vorbești asa.
Adan zâmbea amar ...
- Ți se pare ca ma interesează cine ești? Ochii ii scăparea flăcări.
Poți sa fii și Dumnezeu. Eu ți am zis și nu ma repet. Dacă nu cumva vrei sa pleci cu picioarele înainte acum.
Adan scoate un pistol de la spate și îl îndreaptă spre fruntea mosului ,care , puteam sa jur ca e pisat pe el tot.
Santos armeaza pistolul pregătit sa I pună capac zbarcitului.
- Ai un minut să dispari, tipa atât de tare ca pana și eu am tresărit.
Moșul s a pornit din loc în doi timpi și trei mișcări. Nici nu îmi venea sa cred ca se terminase asa.
Adan acum venea spre mine. Am realizat ca sângele încă îmi curgea . M am ridicat brusc în picioare.
- Mulțumesc! I am zis încet și am dat sa plec,trebuia sa ma curat de sânge, numai ca socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg. Ameteala m a cuprins și am simțit ca pământul îmi fuge de sub picioare. Doua brate puternice m au prins și atunci m am lăsat cuprinsa de întuneric dar și de un miros absolut divin. Am crezut ca am ajuns în Rai, după parfumul ce m a învăluit.
M am trezit puțin panicata încercând sa îmi dau seama unde sunt și ce Dumnezeu s a întâmplat. M am uitat în jur și nimic nu era cunoscut.
Era o camera mare decorata în tonuri de alb și crem. Nu erau multe piese de mobilier doar o biblioteca, o măsuță si canapeaua pe care stăteam eu.
Fir ar. Cum am ajuns aici? Și oare cât e ceasul ?
Capul încă îmi vâjâie și încerc sa rememorez ce s a Întâmplat.
ADAN. ASTA S A INTAMPLAT!
Deodată ușa se deschide și el întra cu un brat de bandaje, plasturi , apa oxigenata și alte nebunii.
- Oho.. Ți ai revenit destul de repede. Nu am avut timp sa iau decât astea. Trântește toate alea lângă mine și ma studiază atent.
- Hai sa te curat!. Arăți teribil!
-Nu zău! Cred și eu după pumnii încasați. Apropos, mulțumesc pentru...
- Da. E ok .
- Eu...adică..
-Adică, cred ca uneori e mai bine sa îți ții gurița asta. Uite ce provoacă.
- Sunt sigura ca nu e de la gură...
- Hmm... ma studia atent din cap pana în picioare. ACUM sunt și eu sigur.
Se apropie de mine cu un tifon curat și îl las sa ma curețe încet.
E grijuliu și daca ma uit atenta el în lumina asta , e chiar sexi.
Nu- că lovitura m a afectat.
Ce naiba...
- Au ! Ma stramb când apa oxigenata îmi atinge rana .
- La cât de smechera te ai dat mai devreme ,te doare o zgârietura?
- Uite ca da, ma ÎNCRUNT la el.
- Cred ca acum ai fi preferat sa vii cu mine, rade.
- Ce te face sa crezi asta ?
- Pai simplu fapt ca acum ai fi simțit plăcere și nu durere ma face sa cred asta.
Roșesc fără sa vreau.
- Uite și răspunsul meu. Câteodată corpul spune mai mult decât lasă gura sa se audă. Zâmbește și îmi face cu ochiul.
- Câteodată. Nu e cazul acum. Pana la urma tu ai fost cel care nu a vrut sa stea la discuții cu mine.
- atunci nu , acum ... sa zicem ca as vrea sa știu cam ce are în plan El Capo.
- Cum de te ai schimbat la idei asa repede ?
- îmi place de tine... și dacă sa te ascult înseamnă să te pot baga în patul meu , ei bine, atunci sunt dispus sa ascult.
-Wow...toate astea pentru a ma avea odată?
- 1 ,2 ,3... pana ma plictisesc.
- și tu de fel te plictisești repede de partenere?
- Destul de repede.
Se ridica în picioare. E înalt. Cred ca are 1,90 m înălțime. Este un bărbat frumos dacă îl studiez îndeaproape. Dar pe cât de frumos pe atât de crud.
Nu trebuie sa uit de ce sunt aici.
Îmi întinde o mana. Ezit sa o iau și îl privesc.
- Carpe Diem , Adelaide.
- Știi cum ma cheamă?
- E incredibil cât de multe poți afla dintr o posetuta atât de mica ,ca a ta.
Poșeta. Uitasem de ea. Noroc ca nu îmi adusesem legitimațiile și actele adevărate.
Cele din Poșetă erau false pentru a ma putea proteja mai bine.
Întind mana timid iar când face contact cu a lui simt furnicături pana în talpa piciorului.
- Unde mergem ?
- Sa te odihnești pentru a putea discuta mâine toate detaliile.
- sa a odihnesc unde ?
- La mine. Pana voi lua o decizie cu privire la afacerile cu El Capo ,vei locui cu mine.
- Dar...
- Asta e condiția. Ia o sau las o!
Era tranșant. Trebuia sa fiu de acord pentru ca era singura mea șansă să ma infiltrez. Trebuia sa am grija, mare ,mare grija deoarece intram în bârlogul lupului.
CITEȘTI
Adan ( A&A)
RomanceRăzbunarea și iubirea nu fac casa bună. Mai ales când cele doua se ciocnesc. Scânteile ce ies produc pagube sentimentale majore dar și pierderi de vieți. Bun venit în Madrid! Bun venit în viata Adelaidei , agent sub acoperire, ce a jurat sa se răzb...