Adelaide

269 11 0
                                    

L am lăsat în spate și am mers cât de repede am putut spre mașina. Trebuia sa ma calmez și sa nu îmi las sentimentele sa iasă suprafață . Ce ii spusesem, a fost o greșeală. Nu trebuia sa menționez nicicând moartea părinților mei.
Știam ca el s a documentat despre mine și ca și a trimis detectivii sa afle tot despre persoana mea. Fusese tot rezolvat de CNI, slava Domnului. Nici măcar el nu putea afla despre mine indiferent de cât de mult ar cauta.
Am urcat în mașină și am.pornit spre sediu. Trebuia sa am o discuție cu șeful sa îl pun în tema cu mutatul meu,dar și cu Nora.
Ajunsa în clădire m am grăbit spre lift . Trebuia sa termin cât mai repede ziua de azi. Fusese grea pentru mine.
Ciocan la.biroul pe care îl.cunosteam foarte bine iar din interior aud vocea binecunoscuta a șefului meu.
- Domnule ..
- Intra, Adelaide. Ia zi , cum a mers treaba?
- Domnule cu ajutorul lui Diego totul s a rezolvat. Transportul a ajuns în depozitul lor. Cel mai probabil Santos se va duce acolo in seara asta. Oricum avem deja instalate camerele de supraveghere pe exterior deci nu va fi o problema pentru oamenii noștri.
Trebuie totuși acționat cu grija. Mi s a transmis cum ca Santos s a tot interesat de trecutul meu.
Trebuie sa fim cu băgare de seama.
Azi am reușit sa ii plasez actele ce vor fi studiate de avocații lui ,cum era de așteptat , dar mi a cerut ceva neprevazut.
- Și anume ?
- Sa ma mut cu el. Și sa accept faptul ca nu voi putea pleca din Madrid câte vreme facem afacerile.
- Asta e perfect pentru noi. Ne așteptăm să îți zică sa te ocupi personal de business ,dar sa te muti cu el , e un bonus bine venit.
- Da domnule.
- Trebuie sa fii atenta. Ce spui ,cum spui cu cine vorbești. Trebuie sa fii fără Pata.
Doar asa vom reuși sa îl prindem în acțiune.
Dacă l am fi arestat pentru transportul de droguri nu am fi putut avea suficiente probe pentru a l retine. Trebuie sa așteptăm momentul perfect. După cum știi, cel mai mare transport ce se va face va fii în curând, iar cu tine sub acoperire putem găsi dovezi care sa îl lege și de crimele odioase pe care le a comis.

Acum începeam sa realizez ca ma băgăm.in bârlogul ursului și ca nu era cale de întoarcere. Ori la bal , ori la spital.
- De mâine nu vei mai putea veni aici. Clar îți vor fi.monitorizate.toate.miscarile.
Noi deja avem totul.pregatit pentru Afacerea dintre cei doi. Deci nu trebuie sa îți faci griji.
Tot ce trebuie sa faci e sa fii cuminte.
- Desigur, domnule ! Contați pe.mine. Stiți doar ca am vrut misiunea asta cu un scop.
Distrugerea familie Santos.
- Adelaide ,nu lasă furia sa te acapareze. Unde te duci tu nu e loc de greșeli. Tu esti un agent bun ,ne ai demonstrat asta în nenumărate misiuni..
-Mulțumesc.. Acum dacă totul e bine , o sa ma retrag. Trebuie sa strâng totul , sa ma mut.
- Nu îți face griji. Noi te vom monitoriza permanent.
- Sunt sigura.. și domnule...
- Da ?
- Dacă totul merge bine ,în curând vom sărbători declinul celei mai mare familii de traficanți de droguri.
-Sa te audă Dumnezeu, Adelaide.
M am retras . Trebuia sa ajung acasă și sa găsesc.o scuza.buna pentru Nora.
Știam deja ca se va panica când va auzi ca trebuie sa plec. Dar trebuie sa înțeleagă.
Era acasă când am.ajuns ,ma astepta.
-Hei Nora..

- Hei ,străini, CE FACI?
- Obosita dar as vrea sa discut.ceva.cu tine.
- Ce ?
- Eu trebuie să mă mut. Pentru o perioada trebuie sa plec.cu serviciul în Portugalia.
- Poftim ? De când și pana când faci tu deplasări?
- De când am primit ordin sa rezolv ceva acolo ?
- Ce ,? Ce anume ai de rezolvat de ma lași singura ?
- Niște acte Nora. Și trebuie sa închei și un contract pentru o tranzacție cu muniție. Șeful a hotărât ca eu sunt pregătită și asa e. Voi pleca mâine dar vom vorbi la telefon tot timpul.
- Dar ... și eu ce se presupune ca ar trebui sa fac ?
- Ce faci de obicei ?
Hai ,ca ma întorc repede!
Era bosumflata dar ii va trece. Nu trebuia sa o amestec în tot căcatul asta.
Ne am petrecut seara Încercând sa îmi fac bagajul . Ne am distrat de minune ,Nora spunandu mi ca poate găsesc și eu un bărbat calumea.
Dacă ar știi ea unde ma duc..
A doua zi dimineața primesc un mesaj :
Ți am pregătit camera ta. E cea de lângă mine .

Adan ( A&A) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum