Ajung acasă destul de tarziu
Toată nebunia de ieri cu Enrique îmi epuizase si ultimul strop de energie iar azi am început distribuirea și a trebuit sa urmăresc atent toate detaliile.
Știam ca azi se mutase și Adelaide . Ii alesesem camera vis a vis de a mea.
O voiam aproape pentru orice eventualitate .
Ii pusesem de ieri pe oamenii mei sa ii încarce dressing ul cu de toate. Nu voiam sa se plângă de ceva. Pana la urma eram parteneri.
Urc scările În liniște. Magda probabil dormea la ora asta si nu voiam sa o deranjez.
Dau sa întru în camera mea dar ceva imi atrage privirea spre camera alăturată. Ușa era întredeschisa dar era liniște. Ma risc sa vad dacă totul e bine și ce sa vezi...
Cucoana adormise cu TV ul aprins. Avea bagajele desfăcute din ce îmi puteam da seama Camera fiind plina de lucruri de ale ei.
Care e treaba cu ea ? Dressingul nu e suficient ?
Întru încet fără sa fac gălăgie și ma întind după ce părea a fi o eșarfă de a ei. O ridic și din instinct o miros.
Frumoasa adormita deschise ochii și ma priveste speriata.
- Ce dracu faci aici ?
- Ohoo.. ne am trezit cu fata la cearșaf?
-Eu doar ... scuzați-mă.. nu știam ..
Ridic o mana și ea tace.
- Nu e nevoie de scuze. Pana la urma eu am întrat în spațiul tău personal.
Un zâmbet își face loc pe fata ei și nu știu dacă sa ma tem sau nu. Din scurta noastra interacțiune imi dadau seama ca De obicei când rade urmează ce e mai rău.
- Ca tot sunteți aici as vrea sa lămurim ceva. In legatura cu dressing ul ...
- Dacă nu îți plac le poți schimba, ma grăbesc sa ii zic.
- Nu le vreau! Îmi trântește vorbele repede.
- Ce? Scuza ma dar sunt puțin bulversat. Nu vrei un dressing plin cu tot ce isi poate.dori cineva ?
- Nu. Eu mi am adus tot ce îmi trebuie deci le puteti da înapoi sa va recuperați banii . Și tura viitoare ar fi ok sa ma întrebi dacă as vrea asa ceva. Nu îmi plac lucrurile astea deloc.
-Iartă ma ca iti zic dar e prima data când aud asta.
Rad zgomotos.
- Femeie ... sa nu... auzi..lesin aici.
- Segñor, zice și se apropie de mine cu parul puțin ciufulit .. Nu știu cu ce femei va întâlniți dar va asigur ca eu nu sunt asa.
Acum dacă ma scuzați, as vrea sa dorm.
Îmi face semn spre ușa, ca ar trebui sa plec.
Sa o las balta pe seara asta ?
Sunt obosit sincer și nu
am chef de polologhii cu ea.
Vreau sa plec dar parca nici prost nu sunt.
- Nu îți fac iubiții tai cadouri ?
Ca știu femeile ca tine si obișnuiesc sa trăiască din asta.
Ma uit la ea sa vad ce reacție are și jur ca ar vrea sa.
ma bata. Dar nu zice nimic. Mă dar nimic Doar se uita la mine . Acum sa-I dau și fatală.
- Cine știe cu ce fel de oamenii ai umblat.. zic asta și ma îndrept spre ușă.- Cu unul ca tine ,ce crezi...
Hăt. Iauzi ca răspunde. Uite cum se activeaza spiritul masculin în mine.
O apuc de gat și o lipesc de perete. Îmi fac Loc între picioarele ei cu un picior.
Avem fetele atât de aproape ca ii puteam simți foarte ușor parfumul.
- Ai vrea, hă ? Sa te sărut, sa te ating pe sâni și sa îți mangai pasarica ca în seara aia...
Mâinile mele deja încep sa exploreze corpul ce tremura sub atingerea mea.
Se misca încercând sa scape dar fără succes.
- Nici moarta. Nu e ceva ce as vrea sa mai practic o data..Nu se lasă, încă ma enervează cu genul asta comentarii ce ies pe gura aia păcătoasă.
- As putea sa te fac sa taci , dar sincer acum nu ma exciti deloc. Mint. Simt cum penisul meu e deja tare și ma cearta pentru afirmația asta.
Ii dau drumul iar ea își duce mâinile la gat ,instinctiv.
- Nu as fi zis, după ce se simte mai jos ,îmi zice zâmbind malefic.
- Ai grija,joci un joc periculos. Mie îmi place pericolul dar s ar putea sa iti dau mai mult decât poți duce.
- Dacă m ai cunoaste ai știi ca nu renunț usor. Cum nu am sa renunț nici la afaceri. Îmi place pericolul , condimentează relațiile.
Fata asta era ...altceva.
Era ceva în ea ce îmi spunea ca îmi va face rău,mult rău, dar vedeam în ea și ceva ce nu văzusem înainte la nimeni.
Plec pentru ca eram obosit și dacă as fi continuat asa cu ea , cineva din pantalonii mei m ar fi pedepsit cu o durere mai târziu.
Pana și ea a fost surprinsa ca am plecat.
Ma bag la dus poate asa se potolește și amicul meu . Femeia asta ma înnebunea și cred ca eu am fost mai nebun când am acceptat sa stea la mine și sa o am asociată.
Dimineața am preferat sa stau la bucătărie pentru micul dejun , camera unde de obicei luam masa mi se parea un loc mult prea mare pentru o singura persoana.
La bucătărie era Magda care ,ca de obicei era treaza o data cu primele raze ale soarelui dar și colega mea nebuna de vis a vis. Cele doua povesteau și se amuza teribil pe seama a ceva. Nu îmi puteam da seama exact ce,dar părea sa le binedispună.
Domnișoara era îmbrăcată într o pereche de blugi albaștri ce ii făceam fundul sa fie și mai atrăgător și un sacou rosu. Un rosu ca focul ce te am fi ars dacă ai fi atins-o.
- Ahaaam.. poate asa ma vad și pe mine.
Cele doua se întorc simultan spre mine.
- Ce anume e atât se amuzant, doamnelor?
Adelaide lasă capul în jos și se uita pe sub ochi la Magda.
- Nimic puiul Magdei. Povesteam și noi ca fetele. De mult îmi lipsea cineva care sa ma facă sa rad asa.
Asta era adevărat. Și totuși.. mi se părea mie sau Adelaide s a adaptat mai repede de cât ma gândeam, în casa mea ?
- Dacă ați terminat sa va hliziți , domnișoara Baffo, trebuie sa mergem. Avem munca de făcut și nu se face din bucătărie.
Fata Magdei s a schimbat din roz în alb. O vad cum se apuca de blatul din fata ei și ma grăbesc lângă ea.
- Magda ... Buni? ești bine?
CITEȘTI
Adan ( A&A)
RomanceRăzbunarea și iubirea nu fac casa bună. Mai ales când cele doua se ciocnesc. Scânteile ce ies produc pagube sentimentale majore dar și pierderi de vieți. Bun venit în Madrid! Bun venit în viata Adelaidei , agent sub acoperire, ce a jurat sa se răzb...