Urc cu broscoiul asta râios în mașină. Ma uit în urma mea dar nici picior de om. Adan intrase în casa și spusese destul de clar și răspicat ca nu vrea sa mai audă de mine.
Acum e acum. Aa vad cum scap de asta. Șoferul mașinii era nimeni altul decât namila aia.
Broscoiul se apropie de mine și ma mângâie sugestiv pe un picior.
- Asa fin , asa catifelat. Ah , nu știu dacă mai am răbdare pana la destinație.
- i-ați labele de pe mine , nenorocitule , ii zic printre dinți.
- Oh, uitasem de gura aia bogata a ta . O sa ti o închid imediat ce ajungem. O sa plătești cu vârf și îndesat, păpușă. Asculta la mine!Plecasem cu el doar pentru a evita o nenorocire acasă Adan. Asta nu insemna ca nu voi putea sa plec. Pot dar momentan nu vreau. Vreau sa știu unde se ascunde viermele asta și sa ii daram clădirea peste el.
Ohoooo.. și ce o sa îmi placa!
Am mers un drum relativ scurt pana la o clădire mare și dărăpănate de la marginea cartierului estic.
Aici Adan ar fi trebuit sa aivă asociati , ar fi trebuit informat cu privire la mișcările lui Zuluaga dar se pare ca probleme nu dispăruseră odată cu Enrique. Trădarea era la ea acasă aici .
Intram în clădire cu mașina și cine crezi ca ne întâmpină?
Nimeni altul decât cel spre care Adan indreptase arma acum câteva zile.
Mai ,mai ,mai.
- Domnule Zuluaga , bine ati venit !
- Da ,da. Gata cu prostiile.
Ia zi ,ai vreo camera pe care as putea sa o o folosesc cu tarfa asta de aici?Broscoiul ma trage din mașină de par , mama lu ma ta care Te a făcut în palma de idiot.
- Da mi drumul dementule !
Ma uit spre bărbatul câte rânjet la vederea mea.
- Nu mai esti asa curajoasa acum ,nu ? Da , avem o camera. Credeți că după ce terminat cu ea pot sa o iau și eu o tură?
- Mai vedem... Acum , ziceai ca ai informații despre Santos. Ia zi , care sunt ? Vreau sa cred ca nu te am plătit degeaba.
- Desigur domnule. Transportul pe care l a pus la cale și de care v am vorbit va ajunge la timp pentru ca noi sa putem actiona .
- Noi ?
- Dumneavoastră, domnule.
- Continua...
- Daca totul va merge bine vreau sa îmi promiteți ca Santos va muri și eu voi prelua frâiele a tot ce are..
- Dacă zic o vorba , eu o respect băiatule! Unul e Gonzalo Zuluaga. Eu îmi voi lua marfa și Santos va muri , tu vei lua ce rămâne de la El.
Asa am vorbit , asa va fi.
Acum dacă am terminat cu vorba as vrea sa merg în camera sa ma " destresez" puțin.
- Desigur,domnule! Urmați mă !Eu statusem tăcută și ascultasem. Deci asta care mai că se pișase pe el de frica când Adan a indreptat pistolul pe el , îl trădase pentru averea lui Adan iar moșul asta scârbos voia sa fure transportul în valoare de 1 miliard de euro .
Ăștia doi se potriveau unul cu altul.
- Hai tarfa , mișcă!
Bosorogul ma apuca de manansi ma trage după îl într o camera întunecată. Aprinde lumina și pot vedea ce era în jurul meu. Era o camera ca de spital , cu un par din fier și un dulap vechi. Din câte îmi dădeam seama era camera șobolanului ala fricos.
Moșul ma împinge înăuntru și încuie usa în urma noastră.
Își da sacoul jos și vad o arma la brâul lui.
De acum trebuia sa ma descurc singura. Afara era mai mult ca sigur namila aia și trădătorul deci teebuia sa acționez cu grija.
- De când am așteptat asta bruneto ... Te am visat de câteva ori cu gura în jurul madularului meu . Deja am erectie numai când ma gândesc.
- Ei ,n am vrea asta . Nu te mai gândi sa nu îți plesnească vreun vas de sânge la cap.
- Gura bogata ce ești,o sa te fac sa îți inghiti cuvintele și pe mine.
- Ai vrea sau ți ai dori ?
Râdea isteric. Ii vad arma de la spate și un cutit de buzunar.
Îl studiez rapid sa vad dacă mai are și alta arma la el.
Nu părea dar nici nu puteam fi 100% sigura.
Un ciocănit în usa îl întrerupe în a se mai dezbrăca. Slava Domnului pentru ca nu era ceva ce voiam sa vad- Ceee? urla nervos .
- Domnule , avem ceva probleme și voiam sa le știți.
- Argh...ai scăpat pentru moment curvo , dar ma întorc.
Cred ca Dumnezeu și a întors fata spre mine și mi a acordat un răgaz în care sa ma liniștesc și sa îmi fac planul de atac.
Trupele mele nu puteau fi chemate după cum convenisem: orice mișcare a mea nu mai fusese monitorizata pentru siguranța mea și a misiunii deci varianta intaririlor era exclusa .
Adan clar nu venea după mine deci și varianta asta trebuia sa o elimin.
Eram singura. Ma aveam doar pe mine.
Trebuia sa îl elimin întâi pe boșorog fără sa fac prea mult zgomot , după pe namila aia de Solano și după trădătorul.
Știam ca pot reuși atâta timp cât puteam sa iau arma lui Zuluaga.
Deci asta era planul. Acum tot ce trebuia sa fac era sa aștept.
CITEȘTI
Adan ( A&A)
RomanceRăzbunarea și iubirea nu fac casa bună. Mai ales când cele doua se ciocnesc. Scânteile ce ies produc pagube sentimentale majore dar și pierderi de vieți. Bun venit în Madrid! Bun venit în viata Adelaidei , agent sub acoperire, ce a jurat sa se răzb...