Am ajuns la clădirea unde viermele ala se ascundea . Trupele au coborât din mașini și eram pregătiți. Mai pregătiți va niciodată.
- Sper ca Adelaide sa fie în viata , sa fie ok, îl aud pe Raul spunându-mi încet.
- Da , și eu ,zic dar fără tragere de inima. Ma tradase iar eu îmi deschisesem sufletul in fata ei. Asta ma durea mai tare ca orice. Ii permisesem sa îmi între în suflet și uite ce s a Întâmplat.
- Ești gata , ma întreabă Raul.
- Da hermano! Sa mergem sa ii dam viermelui ceea ce merita!
Am coborât din mașină și nebunia a început. Oamenii mei au înaintat iar atunci ploaia de gloanțe a pornit din ambele părți. Trag în tot ce vad și nu îmi pare rău . Asta era pentru părinții mei , pentru mama.
- Ieși afara Zuluaga ,nenorocitule . Iesi afara și infrunta- ma , urlu cu toată puterea.
- Santooos, o am pe iubita ta aici...
Îl auzeam pe vierme din ce în ce mai aproape.
Îl vad cum iese dintr o camera cu arma la tâmplă Adelaidei , care arata rău, dar rău de tot. Inima îmi sta pe loc și pentru câteva clipa uit sa mai respir.
- Mai ,mai ,dar ce cavaleri avem aici..
- Dai drumul fetei , labagiule, ii zice Raul atâta de nervos cum nu îl mai văzusem niciodată.
Ramasesem blocat.
- Hehe ,labagiu ...n as zice după timpul petrecut cu domnișoara aici sau sa o lasam pe ea sa va zică ce pot ?
Ce ? Ce a zis asta ? Îl omor , jur ca îl calc în picioare. Îmi incordez pumnii și îl vad pe Raul cum se întreabă spre cei doi. O vedeam pebAdelaide afecatata și îmi era teama de ce e mai rău hainele de pe ea arătau deplorabil , doar sutienul acolerindu I sanii. Restul era rupt ,sfâșiat. Nu vreau sa ma gândesc la faptul ca broscoiul asta a atins-o, nu pot.
- Da i drumul și poate te voi lăsa în viata ,îl amenință în continuare, Raul.
- Băiete, nu ești tu în măsura sa îmi zici mie ce sa fac. Ce s a intamplat cu șeful tău? I a mâncat pisica limba ?
Acum chiar ți ai semnat condamnarea la.moarte vierme . Iau pistolul si trag.
Am tinta deci nu îmi fac griji ca as putea sa o lovesc pe Adelaide.
Moșul se vaita ca o femeie . E la pamant în fata mea. Asta a fost pentru mama, jegosul dracu '.
Raul se duce spre Adelaide iar eu spre monstru asta ordinar.
- Adelaide , ești bine ,hermana ?
- Da ,o aud zicând cu vocea sfarsita. Clar nu era bine.
- Ar fi cazul sa îți zici rugăciunile, monstrule, ii zic cu ura.
- Haha, hă , rugăciuni , sfinți, nimic nu ma salvează pe mine , plodule. Eu mi am ales de mult drumul și ala e spre subsol.
Îmi îndrept arma spre capul lui dar pana sa trag aud un zgomot de arma și privesc stupefiat cum Adelaide l a împușcat pe Solano în cap.
Mi a salvat viata deși ar fi putut sa termine cu mine odată cu Zuluaga. De ce?
O privesc atent . Suntem la mai puțin de 2 metri unul de altul iar eu ma pierd încă o data în ochii ei.
În următoarele secunde totul se schimba o vad cum vine spre mine și ma răsucește ea trecând în fata mea. Glonțul ce îmi fusese destinat o lovește în umărul drept și ma face sa înnebunesc. Iau pistolul și ii dau monstrului ce merita, doua gloanțe în cap.
Sa îmi păstrezi un loc în Iad , Zuluaga .Femeia din fata mea se dezechilibrează și cade. Spatele ii este acoperit de sânge.
Nu ,nu ,nu!
- Nu ,nu ,nu ...nu pleci nicăieri, nu si tu! Nu ma lași singur din nou...
Se chinuie sa deschisa ochii dar nu mai reușește.
- Adan , imi pare rău...
- Deschise ochii Adelaide , deschide naibii ochii !
ADELAIDEE!
Nimic .
- Raul , Raul adu mașina.
- Da .
- Hai iubito, rezista. Te implor!
Raul ajunge cu mașina și o urc pe Adelaide. Pornim în tromba spre cel mai apropiat spital și ma rog la Dumnezeu sa o salveze. Sa o salveze și o voi iubi toată viata, indiferent de cine e sau ce trebuie sa fac.
Ajungem la spital si este preluata de o echipa de medici specialiști. Rămân în urma pentru ca nu îmi este permis accesul mai departe de holul dr așteptare.
Au trecut ore intregi si noi inca așteptam o veste .
Nu ni se oferea nici cea mai mica informație. Nu avea familie din ce îmi puteam da seama ,inafara de prietena ei Nora. L am pus pe Raul sa o informeze și venise și ea la spitalul unde eram. Nu avusesem chef de discuții în schimb Raul se întreținea cu ea.
Ma durea capul , îl prind cu mâinile și închis ochii.
Vreau doar sa o vad , doar sa ii vad ochii aia căprui.
Nu ma interesa ca e agent, ca ma poate baga la închisoare ani grei ,o voiam doar pe ea în viata, atâta tot.
Ușile se deschid și unul dintre doctorii ce o preluase când sosise se îndreaptă spre noi.
- Domnule Santos ...
-Domnule doctor , spuneți-ne, ce face Adelaide? E bine ? E în viata ?
- Încet, o sa va explic totul. Dar sa ne calmam puțin. Suntem intr un spital.
- Ok , ii zic încercând sa ma calmez.
- Domnișoara a pierdut foarte mult sânge. Este în stare critica. Are noroc ca glonțul nu ia atins nici un organ ,dar suntem rezervați în privința ei. Următoarele ore sunt decisive pentru viata ei...
- Ce? Îl apuc de guler, ești nebun? Tu o vei salva sau asta e ultimul lucru pe care îl vei face aici.
- Hermano, da I drumul domnului doctor. Nu este vina lui .
Raul ma strânge de brat și ma uit la el .
- Nu se poate ca ea sa moara ,Raul .
- Știu, știu. Va fi bine , ai sa vezi.
Lacrimi îmi curg pe obraji fără sa vreau.
O iubeam pe femeia asta. O iubeam și acum o pierdeam.
- Asta nu e tot. Trebuie sa vaai spun ceva.
Ascultam sfârșit și îmi era teama ca coșmarul meu va deveni realitate.
- Pe lângă rana glontului, domnișoara are și alte rani la nivelul fetei dar și al corpului. Sunt semne ca a fost abuzata sexual.
Lumea îmi fuge de sub picioare și as vrea sa mor. As vrea sa dispar de pe fata pământului.
Era doar vina mea.
Era vina mea. Eu o lăsasem sa plece cu moșul ala. Eu ii permisesem viermelui sa o iau cu el. Eu ii făcusem asta.
Cad în genunchi și dau drumul suferinței sa ma acapareze. Urlu și plâng.
- Hermano , hai, hai trebuie sa fii puternic pentru ea.
Nora care pana acum nu scosese doua cuvinte ,îmi zice:
- Adelaide merita sa aibă alături pe cineva puternic. Dacă ea a făcut asta pentru tine tu ii datorezi viata. Ridicate , scutura te și fii bărbat. Tu nu o meriți dacă renunți la ea de fiecare data când ai o problema.
- Eu..
- Acum eu vorbesc. Îmi face semn sa tac.
Da , poate și ea a greșit dar tu ești de 10 ori mai vinovat ca ea. Nu ai știut sa prețuiești iubirea ei.
CITEȘTI
Adan ( A&A)
RomanceRăzbunarea și iubirea nu fac casa bună. Mai ales când cele doua se ciocnesc. Scânteile ce ies produc pagube sentimentale majore dar și pierderi de vieți. Bun venit în Madrid! Bun venit în viata Adelaidei , agent sub acoperire, ce a jurat sa se răzb...