Un cadou mai special

424 23 10
                                    

Respiram sacadat. Ce naiba era cu mine ?
Eram barbat. Femeile sunt cele care de obicei au emoții în situații de genul asta.
Sa fiu al naibii dacă nu eram mai ceva ca ele.
Au trecut 4 luni de la toată nebunia ce mi a schimbat viata în bine. Azi era ziua cea mare.
Eram cel mai norocos bărbat de pe pământ.
Sufletul meu pereche , jumătatea mea mai buna acceptase sa se căsătorească cu mine.
Nu o văzusem de doua zile. Zice ca e ghinion sa vezi mireasa înaintea nuntii.. S o creadă ei. Aseară m am furișat ca un adolescent în propria mi casa sa pot sa ii sărut buzele alea dulci măcar o data.
Acum stăteam în fata altarului așteptând ca frumoasa mea sa vina.
Toți prietenii noștri erau aici.
DA , am zis prieteni . Ce credeți? Am și eu câțiva.
Pfuuu.. nu știu dacă avusesem vreodată emoții atât de mari.
Uite o ca vine.
Mergând la bratul lui Raul ,pășește într o rochie diafana de printesa , cu parul ei superb lăsat pe spate , iubirea vieții mele.
O iau de mana și o ajut sa urce treapta pe care eu stăteam. Ii țin mâinile într ale mele strâns.
- Hei , îmi zice încet.
- Hei , ii zic și eu.
Preotul începe ceremonia, dar având-o acum alături emoțiile mi au dispărut.
Ne scrisesem jurămintele noi ,pentru ca voiam ceva original.
- Eu Adelaide Baffo promit sa te iubesc și când sfoarai , sa nu te las sa te joci prea mult pe consola ca îți dăunează , promit sa te cicalesc când refuzi cu îndârjire sa mergi la doctor chiar și pentru o banala răceală, sa îți fac clătite în fiecare dimineață până te vei satura de ele și promit sa te iubesc o viata 💜
Aveam lacrimi un ochi. Ma sensibilizasem mult prea mult.
- Eu, Adan Santos , promit sa te iubesc și când îți lași parul peste tot prin casa , promit sa iti cumpăr ciocolata de câte ori te supăr, promit sa te bat la cap sa înveți sa joci FIFA și promit sa te iubesc o viata ❤️
Adelaide avea lacrimi în ochi , amândoi aveam. Era un moment sfânt și aveam sa îl prețuiesc o viata.
- In fata lui Dumnezeu va declar soț și soție. Poți sărută mireasa.
Credeam ca nu mai zice o data.
O sărut flamand, cu pasiune și dorința, o sărut profund ,un sărut plin de sentimente.
Ne recuperam amândoi echilibrul și uralele vuiesc în jurul nostru.
O iau de mana și mergem spre ieșire. Urma petrecere iar după, doamna Santos era doar a mea și nu aveam de gând sa o mai împart cu nimeni.
- Sa nu îmi spuneți ca am ratat nunta , o voce se aude din usa bisericii .
O silueta de femeie și una de copil pășesc în fata și abia atunci realizez cine era.
KATHYA .
Ținea de mana un băiețel de aproximativ 2 ani.
NU,NU ,NU!



Ultimul capitol din poate prima parte a aventurilor celor doi. Cine știe ? Am lăsat un fir deschis în cazul în care va plac cei doi îndrăgostiți.
Mulțumesc ca ați fost alături de mine . Înseamnă enorm.
As aprecia orice comentariu ,vot și distribuire.
Pana una alta eu va pup tare 💜

Update 🩷
A apărut și a doua parte din povestea celor doi  . O găsiți pe profilul meu ca :
Punct și de la capăt-  A&A

Adan ( A&A) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum