Adan

293 18 0
                                    

În sinea mea ma rugam sa accepte.
Imbecilii ăștia au rănit o , nu poți face asa ceva unei femei.
Nu ai cum .
Ma uitam la rana de la cap. Nu era atât de grava ,dar nici ea nu erA prea mare sa reziste ,  asa ca o afectase.  O adusesem în biroul meu de la club. 
Am curățat o cu atenție. Iar acum o priveam cum se fastaceste.
Nu ma înțelegeți greșit. As fi facut la fel pentru Orice femeie în situația ei.
Nu pot accepta violenta asupra lor. Mama mereu mi a zis ca dacă nu merge o relație  ,sa o termin într o maniera politicoasa. Indiferent de motive
Bine , ca eu nu am fost tocmai cel mai bun fiu. Am mai avut scăpări și am jignit ,dar niciodată nu am lovit o femeie.
- Păi atunci cred ca merg cu tine .
Răspunsul ei m a scos din șirul gândurilor mele.
Acceptase. Perfect. Poate reușesc și sa îmi fac mendrele cu ea dacă tot a acceptat.
Încă erA frumoasa . Nu ma judecați.
- Atunci hai sa mergem.
I am întins mana iar ea m a apucat și am pornit amândoi spre parcare.
- Stai, eu ce fac cu mașina mea ? Pot conduce,  ma simt mult mai bine. Iar tu poți merge în fata și eu o sa te urmez.
Era târziu sa ma apuc sa zic altceva pentru ca e deja se îndrepta spre mașina ei. Pana la urma cine sunt eu sa ii zic altceva. Sa facă cum o vrea.
- OK.
Pornesc mașina și o vad și pe ea  imediat după mine. Merg în limitele normale pentru ca nu sunt sigur ca ,ii funcționează capul cum trebuie. Și numai de vreun accident nu am eu chef acum.
Clubul Era aproape de casa mea as ava ajungem repede. Ma dau jos și urc scările. O aud în urma mea cu striga:
- Hei , asa politețe mai rar !
- Scuze ,ce  ai zis ?
- Am zis ca ce vila frumoasa ai.
- Mulțumesc.
Și îmi continui drumul . Sunt sigur ca a zis altceva dar o las balta momentan. După toate prin  câte a trecut ,limba aia înca e ascuțită.
Întru în casa și liniștea era binevenita. Urc scările spre dormitor Iar Adelaide ma urmează.
Ma opresc în dreptul camerei de oaspeți și ii fac semn.
- Întra. Asta va fi camera ta.
- Dar ce Bossy suntem...o vad stramband din nas.
Ridic o sprânceană. O fi ea cum o fi de frumoasa dar ma calca pe ultimul meu nerv. Ce naiba e cu ea ? Altele ar fi fost deja leșinate pe aici ,în genunchi în fata mea sugand fără sa le zic eu.
Asta zici ca e posedata.
- Uite ce e . Nu te am pus eu sa vii , tu ai vrut.  Eu doar ți am arătat calea. Știi ce , n am chef de tine. Sunt prea obosit sa îmi bat capul. Mai bine te lasam acolo ,pe gang. Cine știe, poate moșul ți ar mai fi calmat nervii din partea de jos.
Nu intenționasem sa zic asta dar eram obosit. Ma batusem , băusem și ea nu îmi făcea viata ușoară.
Craci Lungi îmi mai lipsea acum și eram la sanatoriu.
Pleosc. O palma și a făcut cale spre obrazul meu.
- Ești un nesimțit. 
Era prima data când o femeie ma lovea. Nu ma durea ,dar era o senzație de fierbinteala ciudata.
- Ți s a urat cu binele și nu știi cum sa faci ?
Ma reped și o apuc de gat și o lipesc de perete. Geme la impactul cu zidul rece.
Corpurile noastre erau atâta de aproape ca ii puteam simți căldură.
Draci sa ma ia. Ca am o erecției.
Ma împing în ea ,sa simtă .
Geme .
Ii mangai buzele cu degetul mare iar ea închide ochii.
Poate ca nu e atât de dura cum pare și as putea primi ceva in seara asta.
Are un parfum de ma face sa înnebunesc și buzele alea cărnoase..
O vreau. Acum . Aici.
Ma reped spre gura ei și o sărut lacom . Spre mirarea mea  ma sărută înapoi.
E un sărut pasional , fierbinte în care amândoi ne pierdem pentru câteva minute.
Mâinile îmi aluneca în jos spre pulpele ei și spre tivul rochiței pe care o poarta.
Încerc sa imi fac loc spre zona ei intima cu mișcări sigure , dar lente.
Ajung între picioarele ei . Era uda , era fierbinte și parca ma astepta pe mine.
O ridic în sus și își încolăceste picioarele în jurul taliei mele.
O port la mine în dormitor. Acolo aveam prezervativele. Nu voiam copii și mai ales cu o femeie de o noapte .
Încă ne sarutam . Am deschis ușa camerei și am întrat.  Am așezat o pe pat și am început sa îmi dezbrac camasa.  Ma privea atent , cu jind . Știam ce vedea și ce era sa nu îți placa.
Erectia era destul de proeminenta și  i am văzut expresia de chip când a ajuns în zona mea intima.
Nu cred ca era virgina .  Poate nu a avut parte de un bărbat mai dotat , ce știu eu.
M am dezbrăcat pana la boxeri și m am apropiat de ea. Am început sa o sărut și sa ii dau rochia argintie jos.
Sub ea totul era asa cum mi am imaginat.
Sanii erau naturali , talia mica și fundul mare.
Arata bine afurisita pe patul meu.
M am aplecat și I am sărutat sanii ,unul câte unul  . I am răsfățat și m am delectat cu mirosul și gustul lor.
Degetele mi au coborât spre zona ei intima și au întrat în ea atât de ușor. Era atât de uda .
I am prins buzele într un nou sărut și am simțit cum se pierde. M a apucat de gat și m a tras spre ea. Mi a apucat betelia boxerilor si mi i a tras în jos.  M a apucat de penis și a continuat sa facă mișcări dute - vino. Am împins-o pe pat și m am urcat peste ea. Trebuia sa o am acum. Mi am pus un prezervativ din sertarul de lângă pat și am întrat în ea fără sa mai stau pe gânduri. Era umeda dar strâmtă. M a surprins când gemut . Poate eu eram primul după mult timp. Am sărutat o și am început sa ma mișc încet. Și a înfipt unghiile în spatele meu de cred ca mi a dat sângele.
- încet,  pentru ca o sa sangerez de zici ca sunt virgin ..
S a uitat la mine și a zâmbit.
- Scuz...
N am mai lăsat o sa termine. Nu ma interesau scuzele. Voiam sa o fac sa înnebunească de placere  , voiam sa știu ce poate sa ii ofere un bărbat adevărat. I am mângâiat cu atenție semnul rămas de la  pumnul primit mai devreme.
Am continuat în diferite poziții,  am alintat o de sus pana jos , I am oferit orgasme nenumărate, am atins-o peste tot și ea mi a răspuns la fel.
Am mărit ritmul și am simțit ca  atunci e climaxul pentru amandoi .
Gâfâiam și eu și ea .
Am mai avut partide de sex ,dar asta se innumara printre cele mai bune.
Se pricepe nebuna sa facă de toate. Și gura aia păcătoasă mi a făcut penisul sa se întărească atâta de rău ca la un moment dat am crezut ca îmi dau drumul în gura ei.
Stăteam dezbrăcați fără sa scoatem nici un sunet.
Pentru mine asta nu se va mai repeta.
Dacă ea e trimisa lui El Capo , nu pot avea legături cu asociații , deci nici cu ea .
Oricum nu știu dacă este sau nu de încredere.
Sa o invit la mine a fost un impuls de moment și acum ajung sa îl regret.
Cum dracu sa ii zic acum sa se care din casa mea ?
Măcar sa o las pana dimineața.
Ma ridic fără sa ma uit la ea și pornesc spre baie. Pornesc dusul și  ma bag sub el .
Uhh.. Adan, Adan...cum naiba reușești mereu sa faci câte o prostie?
Ma spăl repede și ma înfășor în jurul taliei cu un prosop. Nu ca nu știe deja ce e sub el, dar asa de politețe.
Încă erA pe pat. Acum e acum.
- Uite ce e ,Adelaide. Mi a plăcut ce am făcut noi dar nu trebuie sa se mai repete. Cat despre șederea ta aici , a fost o greșeală. O sa îți închiriez ceva în oraș , la hotel.
Începe sa rada.
Asta e ceva ce m a surprins. Era ultima reacție a ei la  care ma așteptăm.
- De ce dracu'  râzi?
- De tine. Sau ma rog , de situația asta și despre cum crezi tu ca ar trebui sa ma plâng și sa ma vait în fata ta doar pentru ca am făcut sex.
Dragule lasă ma sa îți zic ca și eu am dorit asta,  nu a fost nimic precipitat și nu am nici cea mai mica așteptare din partea ta.
Cat despre statul la tine acasă. Recunosc și eu ca a fost o greșeală și oricum nu aveam de gând sa stau . Aveam de gand sa plec dis de dimineata sa imi inchiriez ceva în oraș dar dat fiind situatia in cate suntem o sa plec chiar acum.
Eu am venit stric pentru afacerile dintre tine și El Capo. Sexul a fost un bonus bine venit. Asa ca nu te flata.
M a lasat cu gura cascata. Era prima data cand una din femeile cu care am facut sex reactiona asa.
O vad cum se ridica din pat , goala, fără pudoare, trece.pe lângă mine și îmi atinge pieptul:
- Baby  ,ești ok ,dar am avut mai buni  . .
Hai sa îmi bag pula.. nu zău?
- Serios ? Nu s ar fi zis după cât de uda ai fost.. dar din nou , cred ca obișnuiești sa faci asta des deci tind sa cred ca numărul bărbaților ce au trecut prin tine e destul de mare.
S a uitat urat la mine si credeam ca o sa imi mai dea vreo palma. Dar nu a zis  decat :
- Ne vedem mâine dimineață la cafea! Avem afaceri de discutat.
Si a luat rochia de pe jos și a ieșit din dormitorul meu.
V am spus ca e nebuna ?
Cred ca da.
Îmi trag un tricou negru pe mine și o pereche de pantaloni de aceiasi culoare și ies sa verific dacă a plecat nebuna. Ușa dormitorului pe care i o arătasem mai devreme era neatinsa. Cobor scările și ii vad farurile cum părăsesc aleea.
Am rămas ca un fraier în capatul scărilor.
Asta a fost o zi pe care nu o sa o uit curând.

Adan ( A&A) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum