Adelaide

244 12 0
                                    

Uhh.. jur ca vei regreta ziua în care te ai născut, nenorocitule!
Aștept sa iasă nebunul de la baie sa putem pleca.
Cat de bolnav sa fii sa ma aduci la curte cu tine?
Asa ceva nu mi a fost dat vreodată sa vad.
Ceva era greșit cu el, ii facea plăcere să mă tortureze de câte ori avea ocazia.
Mai e puțin ,putin de tot și ai sa regreti ca m ai cunoscut.
- Hei, și tu cine ziceai ca ești? O aud pe satena ca ma întreabă curioasă.
- Contează? Nu.. fa pași și tu după el la baie și zii sa iasă mai repede...
- Ce grosolana...
- Vrei sa vezi cum grosolana asta îți face ochii sa divorțeze? Da I drumul ...
- Suntem cumva nervoase? Îl aud și pe dracul bălțat ieșind din baie.
- Nu. Doar ca vreau sa mergem mai repede.
- Imediat . Stai sa ma îmbrac.
Nebunul trece prin fata mea în penisul gol , cu o erecției de toată frumusețea.. ce puii mei e cu el ? Doar a făcut sex și iar are erecției. Asta e pe Viagra sau ceva.
Nu imi întorc.privirea pentru ca nu vreau sa creadă ca ma afectează în vreun fel și îl admir dr la.spate.
Ahaaa.. draci. Era frumos , era frumos, blestematul .
Îmi scutur capul și el observa gestul făcut de mine.
- Vezi ceva ce îți place ?
- Dacă vad ceva ce nu am mai văzut o sa arunc o moneda.

Doi pot juca jocul asta, domnule.
Îl vad cum se enervează și clar nu i a picat bine ce I am zis .
Puțin îmi pasa. El m a obligat sa vad cum i o trage satenei asa ca nu suntem nici pe aproape egali.
Se imbraba și ieșim impreuna după un nou sărut lung între cei doi.
Bruhhh..
Ajungem acasă după un drum parcurs în liniște. Nu aveam nici dispoziție și nimic chef sa mai întru iarăși în discuții cu el. De fiecare data se termina cu noi certându-ne .
Am coborât și m am hotărât sa duc sa vad ce face Magda.
Ajunsa în hol o aud pe bătrână vorbind la telefon.
- Nu poate fi ruda cu Silvia Baffo. Nu are cum.
Mama. De ce vorbea de mama mea ? De unde o știa ea pe mama?
Știam ca lucrase cu Santos ca agent sub acoperire dar nu ma așteptăm ca Magda sa o cunoască.
Sunt puțin bulversata și nu știu dacă sa mai ascult sau sa întru în bucătărie de unde se auzea vorbind.
Adan trece pe lângă mine și intra direct.
- Buni , cum ești? Se duce și o pupa pe obraz..
Ah.. nu cu buzele alea care ți au umblat aiurea mai devreme.
Bătrâna inchide telefonul speriata si se intoarce spre noi.
- Copii ,m ati speriat. Gata munca ?
- Gata . Cum mai esti ?
-Sunt bine băiatul meu . Sunt bine. Vreți sa mâncați ceva ?
Abia acum realizase ca nu mâncasem nimic toată ziua dar după faza de mai devreme îmi pierise apetitul.
- Da , îl aud pe Adan. Am o foame de lup, priveste spre mine cu ochii lucindu i.
- Mie nu îmi e foame Magda, dar ma bucur ca ești mai bine. Ma duc sus sa ma odihnesc.
- Adelaide..
- Da Segñor?
- N ai mâncat nimic.
- Nu îmi e foame. Sunt obosita. Pofta buna!
Urc fără sa mai dau și alte explicații. Nu aveam de ce.
Ma simțeam epuizata iar lucrul de care aveam nevoie era un duc luuuung.
Urc în camera și o încui. Ultimul lucru de care aveam nevoie era sa mai între nebunul.peste mine iar.
Ma duc în dus , pornesc muzica la telefon și pentru 15 minute ma relaxez. Simțeam cum mi se înmoaiau oasele .
Aud niște bubuituri la usa dar aleg sa le ignor.
Probabil dementul ala voia sa ma enerveze din nou.
Închid ochii și las apa sa curgă peste mine sa îmi spele trupul dar parca și sufletul.
Deodată ușa la baie se da de perete și deschid ochii instant
- Ce mama dra.. Adan intrase peste mine și ma privea cu jind.
- Ești nebun? Ieși afara . Ce dracu e in neregula cu tine ?
- Credeam ca ai pățit ceva cum nu ai răspuns la usa..
- Ce ? SINCER ești dus.. ce puteam păți?
Sunt dezbrăcată în fata lui și nu îmi pasa.
Îmi zgandarise și ultimul nerv.
- Dacă asa îți tratezi toți asociații atunci lasă ma sa îți zic ca ai ceva probleme la mansarda.IESI AFARA!
- Nu mersi, îmi place priveliștea.
Iau capul dusului și dau pe apa fierbinte .
- Jur ca dacă nu ieși de opăresc.
- Nu ai fa...
Nu l am mai lăsat sa termine ca am țintit direct spre el.
A început sa tipe și a iesit din baie.
Asa îți trebuie , dementule!
Ma înfășor într-un prosop și ies din baie.
Asa ceva era incredibil. S a intre și peste mine .
Și cum Dumnezeu a intrat ca parca incuiasem usa ..
Când ies din baie vad usa data de perete ,se vedea ca a fost bruscata. Nici urma de nebun. Ma duc spre ușa sa vad dacă o mai pot închide. Era stricata clanta. Mișc de ea în speranța că poate sta închisă dar nimic. Mă enervez și tip iar atunci din camera de vis a vis iese Adan ud fleasca. Prosopul meu a alunecat și am rămas din nou goala în fata lui.
Îl pufnește rasul când ma aplec sa îl adun după jos.
- Hei , dacă vad ceva ce nu am mai văzut o sa arunc o moneda.. Cat despre usa, mâine va veni cineva și ti o va repara. Asta sa îți fie invatatura de mine sa nu mai încui usa.
O trântesc pe aia asa stricata cum e și decid sa nu ii mai dau satisfacție nebunului.
Ma schimb în pijamale și ma bag direct la somn. A fost o zi lunga și am senzația ca asta va fi o misiune și mai lunga.
Dimineața m am trezit când cineva lucra de zor la usa mea. Buimaca ,deschid ochii și vad cum cineva închide usa și chiar statea inchisa. Cat era ceasul ?.
7:10 ..buh.. nu e atât de tarziu
Ma pregătesc pentru o NOUA zi de teroare în casa Iadului.
Întru in bucătărie și îl vad pe Adan îmbrăcat într o geaca de piele și un tricou alb. Ochii căprui acum ma priveau curioși. Nu avea semne de arsuri deci era bine.
Alaturi de el era Raul. Băiatul căruia ii dădusem un pumn🤣
-Hermana , bună dimineața.
- Bună dimineața Raul ,Segñor.
Bună dimineața Magda. Ești bine ?
- Da draga Magdei , sunt bine.
- Deci Adan , cu cine mergi la petrecerea de poimâine ?
Brunetul ma privește cu amuzament .
- Cred ca o iau pe Maria. Ma înțelege perfect.
Da ,da.. am văzut și eu cum se înțeleg cei doi. Ma stramb spre cana de cafea sugestiv.
- Maria , da ,da. Atunci nu te deranjează dacă o invit pe Adelaide.
Mai sa ma înec cu cafeaua Magdei.
Pana și Adan rămăsese blocat.
- Adelaide, vrei sa fii partenera mea la petrecerea aniversara a șefului?
- Eu..
- Nu ,nu poate.
- Și de ce ma rog ,nu pot ? Îl întreb pe Adan nervoasa .
- Chiar asa , de ce nu poate ?
- Pai nu am invitat o.
- Doar ce ți am zis ca o invit eu ,deci nu e o problema.
Deci Adelaide, mergi cu mine ?
- Da , bineînțeles Raul ca merg cu tine.
Adan se strâmbă mai sa ne omoare pe amândoi.
Care era problema lui ?
- Bine. Ai ce sa porti , Adelaide ? Este totuși o petrecere exclusivista și nu te vreau îmbrăcată aiurea.
Ridic o sprânceană spre el și ii raspund.
- Bineînțeles ca am. Spre deosebire de femeile cu care te vezi tu ,eu sunt capabila sa îmi aleg și PLATESC singura hainele.
- Ohoo.. Fata ,ești noua mea cea mai buna prietena râde Raul pe- nfundate.
- Raul, mârâie șeful nervos.
- Scuze , dar nu am văzut o femeie sa îți tina piept pana acum. Sincer , ma simt mult mai liniștit ca o avem ca partenera și nu ca adversara.
- Daca ai terminat sa o ridici ,pe domnișoara aici de fata ,în slavi as vrea sa mergem.
- Băiete, nu fi arțăgos. Într-adevăr Adelaide e altceva. E un atu pe care trebuie sa i-l acorzi.
- Și tu buni ? Gata ! Mi a ajuns. Raul ,ma găsești la mașină.
Am ascultat timida schimbul de replici dintre cei trei și în sinea mea ma amuza. Cel mai tare era faptul ca Raul avusese cumva dreptate sa se teama. Abia aștept sa le vad figurile când vor fi arestați.
- Încotro? Întreabă Magda.
- Azi e ziua mea libera. Ma duc unde ma duc de obicei, buni. Ne vedem mai târziu. Dacă nu vrei sa mergi pe jos pana în centru te sfătuiesc sa iti miști curul de pe scaun ,Raul.
- Acum , țâfnosule !
Adelaide , dacă nu ne mai vedem pana sambata, te astept în capatul scărilor la ora 20:00.
E o întâlnire!
- Nu ,nu e dar totuși îți apreciez entuziasmul. Ora 20 . În capătul scărilor .
- Adios ,hermana.
- Adios amigo.
Mai raman puțin în bucătărie și ma hotărăsc sa fiu puțin indiscreta și sa o întreb pe Magda unde se duce Adan în ziua lui libera.
- Magda, scuze dacă par curioasă ,dar unde se duce Adan mereu ?
- Of,draga mea. La cimitir. Cred ca a batatorit calea pana la mormântul parintilor lui. Se duce de fiecare data când are liber și sta acolo jumătate de zi.
I am zis ca își face singur rău dar a fost distrus de moartea lor. Avea o relație apropiata cu doamna Ana ,el o diviniza pe ea , iar ea și ar fi dat și sufletul pentru el.
Batrana a început sa plângă.
- Îmi pare rău că am deschis subiectul.
- Nu ,nu... îmi pare bine ca vorbesc despre ei . Au fost niște oameni deosebiți.
- Dar relația cu tatăl lui cum era ?
- Ah, era grea. Domnul Alvaro era un om rece si calculat , nu a fost niciodată apropiat de Adan. Asa era felul lui . În schimb cu doamna Ana era altceva. Ea era inima lui ,era cea care ii adusese fericire în viata și pe care o iubea mai presus ca orice .
A fost atât de tragic accidentul ala.. Nici acum nu îmi vine sa cred .
Ma uit la bătrână. Oare ea nu știa adevărul? Ea nu știa ce se întâmplase cu adevărat și cine era Alvaro Santos.
Ma întind spre ea și simt nevoia sa o strâng în brațe. La rândul ei ,ma strânge și ea .
- Cred ca aveam nevoie de asta, îmi zice bătrână care suspina pe umărul meu.
- Și eu, ii raspund cu sinceritate.
- Uite ce e, se desprinde și ma priveste în ochi. Știu ce facea Alvaro si ce face Adan acum. Știu cu ce se ocupa și nu ,nu sunt de acord. Dar nu are posibilitate sa iasă. Știu asta din toți anii ăștia în care am trăit aici. Doamna Ana îmi era prietena apropiata și vorbeam orice.
Dacă el te a adus aici , asta înseamnă ceva. Știu și din ce cartel vii și cu ce te ocupi dar as vrea sa te rog ceva.
Ma uit uimita la bătrână. Era data naibii ,nu alta.
- Da ?
- Ai grija de el , nu renunța la el usor. E încăpățânat si vrea sa para rece și distant ,dar nu e. E doar rănit. Faptul ca a acceptat ca o femeie sa stea în casa lui mie mi a spus multe. Niciodată după Kathya nu a mai făcut asta. Tu însemni ceva pentru el Adelaide , nu știu exact ce dar știu ca tu vei fi salvarea sau condamnarea lui.

Adan ( A&A) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum