Fata asta stia sa dea cu pumnul și sunt sigur că Maria a meritat-o din plin.
Adelaide a plecat dar mai mult din cauza nervilor nu pentru ca ii spusesem eu sa plece.
- Maria , ți am zis ca vreau sa pleci. Între noi nu va mai fi niciodata nimic.
- Dar ,iubitule...
- Pleacă, am zis! Nu am chef sa te arunc în strada eu însumi. Te rog nu îți forța norocul și da I drumul.
Ai fix 10 minute.
I am întors spatele și m am indreptat spre Raul .
- Mulțumesc pentru azi, frate!
- Hermano , sunt alături de tine și tu știi asta.
Ai de gând sa vorbești cu ea ?
- Nu. Sau mai bine zis nu chiar acum. Am nevoie de odihna pentru ce va urma iar vorbitul cu ea îmi va face rău.
Ne vedem mâine, la club.
M am dus în dormitor și după o baie scurta am încercat sa dorm. Nu mi a reușit prea bine , nu știu dacă am dormit 2 ore legate.
Trebuia sa ajung la club. Întâlnirea cu asociații avea loc astăzi.
În urma cu un an , după ce am preluat afacerile tatălui meu , în timpul unei excursii în Ibiza l am cunoscut pe Joaquin Alba, cel mai mare traficant de droguri din Mexic. Am vorbit , ne am împrietenit și am pus la cale cel mai mare transport de substanțe pe teritoriul Spaniei.
Urma sa ajungă pe 30 noiembrie în port cu o nava de croaziera .
Ii pusesem în tema pe toți ai mei de atunci și le tot reaminteam. Azi urma sa avem ultima întâlnire înainte de sosirea coletului special. Cobor la parter și trec în graba pe lângă Magda.
- Neața buni. Trebuie sa plec ,nu pot rămâne.
- Dar..
Adelaide ma astepta afara lângă mașina. Stia de întâlnirea de azi , ea fiind una dintre persoanele invitate.
- Bună dimineața. Urca!
- Bună dimineața, îmi răspunde pe un ton mai liniștit decât ma așteptam.
Fără comentarii, fără nimic.
Sa își fi învățat oare lecția aseară?
Ma îndoiesc.
Drumul pana la club îl petrecem in liniște. O liniște care îl alte situații m ar fi bucurat dar acum nu era cazul . Acum ma apăsa.
Am întrat în club împreună și ne am indreptat spre încăperea în care avea loc ședința. Majoritatea erau deja acolo când am ajuns noi , noi fiind ultimii.
- Salud! Ii salut pe toți.
- Salud ! se aude în cor mulțimea de oameni .
Ma așez în capătul mesei iar în dreapta mea ii păstrasem un loc Adelaidei.
- După cum bine știm cu toții, transportul va ajunge pe 30 luna aceasta. Ceea ce ne oferă 3 zile de pregătiri. Vreau sa fie totul pusa la punct și fără cusur.
Raul , Mario ? Voi va veți ocupa de securitate.
Nu as încredința aceasta sarcina nimănui altcuiva.
El Capo ,reprezentat aici prin domnișoara Baffo va fi lângă mine pentru supravegherea totala a misiunii. Clanurile Sudice : vreau sa avem caleliber pana la depozit.
Clanul Vestic : voi va veți ocupa cu muniția în cazul în care sticletii ne miros cu ceva,Clanul Nordic :voi sunteți însărcinați cu transportul propriu-zis. Mașinile voastre sa fie pregătite. Cât despre Clanul Estic ,având în vedere ultimele probleme avut cu Enrique , voi sunteți excluși de la misiune.
Și nu ,nu vreau vaicareli. Asta am decis și asa va fi. Clar ?
- Da Segñor!
- Domnilor , dacă totul merge ca pe roate , vom intra în istorie.
Acestea fiind spuse ne vedem pe 30 în port .
- Segñor, il aud pe unul din Clanul estic vorbind .
- Da.
- Cum se face ca o femeie are dreptul de sta alături de dvs într o misiune atat de importanta ,iar noi trebuie sa plătim polite pentru cei dinaintea noastră?
Scot pistolul de la brau și îl îndrept spre el . Era transpirat tot și pot sa jur ca mai ca s a pisat pe el.
- Segñor, va rog ....îl aud vaicarindu se.
Ma amuză teribil. Iau pistolul și îl întreb spre fruntea Adelaidei.
Femeia ma privește în ochi dar nici măcar nu clipește. Statea în fata mea și ma privea.Țeavă rece ce ii atingea fruntea nu o intimida cu nimic.
Ma uit la cel ce era aproape lesinat pe undeva.
- Cred ca ai găsit și singur răspuns la întrebarea ta.
Femeia asta are coaie mai mari ca mulți dintre voi.
Plec spre ieșire și îmi salut din nou asociații.
Adelaide era în urma mea și ne îndreptam spre mașina.
- Aveai de gând sa tragi?
Întrebarea ei ma ia prin surprindere.
- Nu.
- De unde stiai cum am sa reacționez?
- Știam și atât.
- Atunci ai de gând sa vorbim despre ziua de ieri ?
- Nu.
- La un moment dat tot va trebui sa o facem.
- Nu stiu despre ce vorbești . Eu momentan am altele pe cap.
Și te rog sa te duci la amicul tău arhitect sa vezi dacă autorizatiile sunt gata.
- Da Segñor!
Măcar evitasem sa deschid acum Un subiect ce ne ar fi facut amândurora rau.
O las pe Adelaide in centru orașului și eu îmi vad de treaba. Avusesem si ceva de rezolvat pe la birouri deci ziua asta era ca și dusa.
Am ajuns acasă târziu și fără chef . Nici măcar foame nu îmi era. Era stresat cu tot ce urma . Întru in birou și ma așez la calculator. Avea în el stocate fel și fel de dovezi incriminatorii despre asociații mei , dosare de munca ,afaceri dar și un dosar cu ea.
Kathya.
Blestemata sa fie ziua când te am cunoscut. Am vrut sa șterg folderul de sute de ori dar ceva nu ma lăsa. Când plecase era însărcinată cu copilul meu. Îmi spusese ca nu vrea sa se lege la cap cu un plod și ca viata merge înainte.
Plod. M am oferit sa îl iau eu după ce se va naște dar m a refuzat. Corpul ei nu trebuia sa fie distrus de o sarcina.
Cum putusem sa iubesc asemenea femeie?
Prietenul meu e atunci Giovanni , ma trădase. Pe atunci nu cunoșteam lume asta dar a avut tata grija ca el sa nu mai vadă lumina zilei niciodată.
Tata angajase pe cineva sa îl anihileze. Am aflat asta din fișierele lui personale pe care le am primit cu testamentul odată.
Erau o grămadă de lucruri compromițătoare despre toți oamenii din jurul nostru. Tata iubea sa aibă mereu un as în mânecă, nu ii plăcea sa nu își cunoască oponența. Era pregătit mereu.
Închid fișierul cu Kathya și ma concentrez pe un alt fișier, mai nou ce e drept.
ADELAIDE.
Ma interesasem de soarta ei de când am cunoscut-o prima data. Aveam un dosar complet despre ea cu absolut tot felul de informații. Părea ciudat trecutul ei: îmi arata o fata cuminte. O imagine ce nu se asemăna cu ce voia ea sa para acum.
Întâmplarea cu Raul cu pumnul , cu Diego neștiind despre ce vorbesc când am menționat de sex , Magda spunându-mi ca e o fata bună și faza de azi cu pistolul ii crea în fata mea o imagine demna de o femeie puternica.
Poate gresisem și o catalogasem și pe ea în funcție de cât de mult suferisem eu în trecut. Poate era timpul ca eu sa îmi acord o șansă la fericire .
Închid calculatorul și ies pe ușa. Adelaide tocmai întra cu un brat de dosare.
- Ai nevoie de ajutor? ma ofer galant.
- Nu! Trebuie doar sa duc astea sus.
- Ok.
Ma duc la bucătărie cu gândul sa beau o bere -ceva care sa ma spele pe gat.
Nici nu apuc sa deschid una și sa beau ca apare și Adelaide.
- Oh , vreau și eu una deaia ,te rog.
Ridic o sprânceană dar nu comentez. Ii ofer brunetei o bere rece.
Bea o gura Zdravana și ma priveste cu atenție.
- Acum dacă tot suntem aici putem discuta despre ce s a Întâmplat aseară?
- Sincer nu cred ca am băut suficient pentru discuția asta.
- Hai ca nu e ceva atât de grav. Putem discuta ca doi oameni maturi.
- Sa discutam, Adelaide!
- Vreau sa știu de ce Maria ma considera pe mine vinovata pentru ca nu v ați căsătorit voi.
- Nu stiu.
- Pe bune acum ? Era pornită pe mine și dacă nu ai fi apărut tu cu Raul, o găseai machiata bine. Sunt o fata bună ,pana ma apuca dracii.
- Am văzut , zic cu amuzament. Te pricepi la dat cu pumnul.
- Sa revenim. Zici ca nu știi, hă? Eu as fi putut sa o ajut un pic. Din ce am înțeles eu în seara aia , ai fost asa din cauza Kathyei.
Mi a dispărut orice urma de ras de fata. Ma reped spre ea și tip ca un nebun:
- DE UNDE STII TU DESPRE KATHYA?
- Adan, dă-mi drumul , ma doare.
- ZII!
- De la Magda. Dă-mi drumul!Ii dau drumul brunetei și incep sa respir sacadat. Am exagerat din nou cu ea. Numai gândul ca știe de Kathya deja ma enerva.
Femeile astea erau ceva de speriat.
- Îmi pare rău, nu voiam sa te supăr .
- Sunt supărat pentru ca tu crezi ca eu as mai putea avea ceva cu Kathya.
- Toată lumea vorbea despre femeia care te am făcut sa te răzgândești în fata ofițerului. Am presupus ca e ea.
- Ai presupus greșit.
- Atunci explica mi !
- Înainte sa ajung în fata ofițerului Magda mi a arătat ceva .
- Și anume ?
- Mi a arătat lucrul de care2 aveam nevoie. Mi a arătat o revista.
- Ei haide ! Vrei sa cred ca din cauza unei reviste te ai răzgândit?
- Nu revista era importanta. Ci cine era pe ea.
- Încă sunt în ceata.
- Era o poza cu noi doi , o poza din seara aniversarii mele , cu noi , dansând.
Ma privea uluita.
- Atunci mi am dat seama ce fel de femeie ești .
Se uita la mine de parca m ar fi bătut, nu glumă.
Cred ca vorbele mele nu au fost tocmai exacte.
Ia sa vedem dacă o pot face sa ma vadă altfel ,pentru ca acum ma simțeam ca un boschetar.
Adelaide se îndreaptă spre ușa iar eu ma duc și o apuc de brat. O trag aproape de mine și o urc pe blat.
Acum eram la același nivel.
O priveam în ochi și simteam tensiunea dintre noi. Ii ajung buze cărnoase și îmi doresc atât de mult sa le sărut.
Nu mai aștept nici o clipa și ma reped spre gura ei posedand-o.
Limba mea incerca sa își facă loc și după câteva ezitări , ea mi a răspuns la sărut. Era un sărut flamand , un sărut dorit de amândoi , un sărut ce ascundea și cuvintele pe care nu ni le puteam zice.
Mâinile mele o explorează iar ea face la fel cu mine.
După ce scăpam de haine ma aplec în dreptul celei mai intime zone ale ei și încep sa o sărut peste tot.
Limba mea peste clitorisul ei o face sa se încordeze.Era dulce , atat de dulce si era a mea. O patrund incet si sug cu pofta din fructul interzis.
Spatele i se arcuieste iar eu ma bucur de priveliste.
Ma ridic si ma trage spre ea lingandu mi buzele .
- Esti dulce Amor mio , ii șoptesc Încet.
- Ah...
O pătrund cu madularul meu care acum era atât de tare ca nici eu nu credeam ca e posibil.
Pătrund în locul unde ma simțeam în Rai. Parca eram făcuți unul pentru celalalt , asa ne simțeam.
O aveam aici , acum , în bucătărie și nu îmi pasa. Tot ce voiam era sa ii fur orgasme și săruturi și sa nu ii mai dau niciodată drumul.
Am continuat sa ne descoperim unul pe celalalt și sa ne bucuram de intensitatea cu zare ne iubea.
Am avut orgasm amândoi odată.
Eram epuizați!
Poate sunt eu nebun dar simt ca și ea simte ceva pentru mine .
O strâng în brațe și ii sărut parul acum ciufulit. Dar nu conta. Mie îmi plăcea sa o vad asa.
- Ce facem Adan ?
- Tot ce ne dorim ,amor mio.
- E greșit, îmi zice cu capul băgat în pieptul meu.
- E cel mai corect lucru pe care l am făcut vreodată . Mergem sus ?
- Aham , o aud zicând.
O iau în brate și o port cu mine în dormitor.
Nu îmi venea sa cred ca fac asta și cred ca și ea era destul de contrariata.
Am Început din nou sa ne sarutam și am continuat pana dimineața.
Zorii ne a prins epuizați, dar fericiri și îmbrățișați.
Oare sa fie asta un nou început pentru mine?
Sau am greșit aruncându-ma atât de repede cu capul înainte?
CITEȘTI
Adan ( A&A)
RomanceRăzbunarea și iubirea nu fac casa bună. Mai ales când cele doua se ciocnesc. Scânteile ce ies produc pagube sentimentale majore dar și pierderi de vieți. Bun venit în Madrid! Bun venit în viata Adelaidei , agent sub acoperire, ce a jurat sa se răzb...