Am ieșit din camera atât de repede ca m am și împiedicat de ceva pe holul nataraului asta.
Trebuie sa ies din casa asta acum pana nu îmi nenorocesc acoperirea.
N am mai apucat sa ma Încalț, sandalele au rămas la dracu gol în camera și sa fiu proasta dacă ma mai duc sa le iau. Plec desculță și dezbrăcată. Rochia reușesc sa o trag cumva pe mine. De lenjerie nu mai aduc vorba. Chiloții mei cred ca sunt pe undeva agățați.
Iau cheile ,descui mașina și pornesc spre casa.
Am reușit cumva sa nimeresc drumul cel bun pentru ca în vila asta sunt 10 drumuri întortocheate.
Cum am ieșit pe porți am oprit mașina pe dreapta și am tras aer adânc în piept.
Lacrimile ce pana acum le ținuse în frâu, fac dezastru.
Nu le pot stăpânii și nici nu cred ca vreau.
Ce am făcut? Cum am putut sa fac asta ?
Ma purtasem ca o stricata și probabil asa ma și considera.
Îmi pun mâinile în cap și plâng. Plâng pana simt ca nu mai curg lacrimi pe obrajii mei reci , reci din cauza întâmplărilor și a sentimentelor mele.
Îmi vine sa urlu dar ii mulțumesc lui Dumnezeu ca m a ținut întreaga cat am fost lângă el.
Nu pot fii ipocrita sa zic ca nu e un bărbat frumos ,dar sentimentul de vinovăție si faptul ca m am culcat cu unul dintre cei mai mare traficanți de droguri atârnau greu.
Colac peste pupăză ma durea și locul unde ma lovise boul ala.
Trebuia sa ii bat singura și sa găsesc dracului alta cale sa ajung la Adan.
Dacă mâine nu accepta sa facă afaceri cu mine , s a dus tot pe apa sâmbetei.
Îmi scutur puțin capul și hotărăsc ca e vremea sa merg acasă. Era 3.00 am. Trebuia sa dorm măcar doua ore pentru ai putea face fata mâine dimineață.
Sunt sigura ca el e obișnuit cu asta ,dar eu nu. Nu mai avusesem pe nimeni de la Alex. Și nici înainte. El era al doilea bărbat din viata mea.
Am ajuns acasă în jur de 3 :45. Mi am făcut o baie fierbinte pentru ai putea șterge mirosul nenorocitului de pe mine dar fără succes. Parca era impregnat în piele.
Am adormit undeva spre dimineața.
M am trezit buimaca și simteam cumva privirea cuiva asupra mea.
Deschid un ochi și tip
- Ah... draci ,Nora. Ți am zis sa nu mai faci asta ..
- Nu as fi facut o ,dar faptul ca ai ajuns la 4 acasa m a făcut sa vreau sa îmi povestești cât mai repede cum a fost petrecerea și de unde mama naibii ai semnul ala de pe fata.
- Du te și fa mi o cafea și ma mai gândesc.
Nora iese și eu ma bag la dus. Fir ar sa fie de tâmpit. Ce mama dracu parfum avea de nu reușeam sa scap de el ?
Fac repede o baie pentru ca știam ca Nora nu va sta mult pana sa intre iar peste mine.
În living ma astepta cafeaua mult dorita și aburinda.
- Deci...spune tot.
- Stai femeie.. sa respir și sa ma trezesc .
- Am așteptat destul. HAI , ASTEPT !.
- Bun.. ce vrei sa știi?
- aaaa. TOT.
- Petrecere a fost ok, iar semnul îl am de la o matahala pe care am refuzat sa îl bag in seama. Era beat și m a lovit.
- Nenorocitul! Spune mi te rog ca nu l ai lăsat sa scape atât de ușor.
- Doar ma știi, zâmbesc.
- Asa.. nici nu vreau sa îmi imaginez cum arata individul.
Haha..mda.. nu arata bine dar eu minteam cu nerușinare. Nici măcar ei nu ii puteam spune ce s a Întâmplat.
Beau din cafea în liniște și vas cum Nora ma studiază, dar aleg sa nu o bag în seama.
Azi trebuia sa ma întâlnesc cu Adan și sa vad dacă am reușit sa îl conving sa facem afaceri.
Trebuia sa ma pregătesc.
- Nora eu trebuie sa plec. Ceva de rezolvat la birou, nu mare lucru.
- Azi , acum ?
- Da și da.
- Ok dar sa știi ca nu mai pacalit cu povestioara de mai devreme. O las asa acum. Dar o sa revenim la subiectul asta.
Ies repede ca să nu mai fiu nevoita sa i dau explicații.
Ma îmbrac într un crop top negru și o pereche de blugi la fel . Ma aranjez puțin, aveam ochiul vânat dar fondul de ten facea minuni. Parul îl prind într o coada, Îmi iau tenișii în picioare și un rucsacel cu cele necesare și ies. Trebuia sa ma duc la el acasă.
Drumul pana acolo îl folosesc sa ma încurajez singura.
Trebuia sa fiu puternica.
Fără greșeli.
Am ajuns și am întrat în holul mare .Parca acum pare și mai uriaș decât aseară.
- Bună dimineața domnișoara.
O batranica simpatica iese din ce pare a fi bucătăria.
-Bună dimineața. Îl caut pe domnul Santos.
- Sigur ca da , este în gradina, va așteaptă.
- Îmi puteți spune pe unde sa o iau?
- Bineînțeles. Eu sunt Magda.
Îmi întinde bratul pe care il apuc cu încredere .
Ceva din ea imi oferea siguranță.
- Adelaide, incantata.
- Domnișoara, dacă îmi permiteți, sa nu renunțați usor la orice ați avea cu dnul Santos. El e un om dificil dar are sufletul de aur.
- Doamna , eu am venit sa discut niște afaceri cu domnul , este și interesul lui deci cred ca nu va fi nici o problema . Și sa îmi fie cu iertare, numai bun nu mi se pare domnul .
-Ce?
- Nimic. Nu ma luați în seama. Am avut o seara grea.
Intram prin bucătărie spre o terasa absolut superba. La fel era și gradina ce se întindea în fata noastră.
Acolo era el. În mijlocul grădinii, la o masa alba ,cu scaune la fel ,cu ochelari de soare și camasa in ton cu mobilierul de gradina. Parca dezlipit din revistele mondene.
Afurisitul! Cum sta acolo ca un popândău nevinovat.
- Domnule , a venit fata.
- Adan ,buni . Adan.
Își ridica privirea din telefon și ochii ni se întâlnesc. Sau ma rog: Ochii mei și ochelarii lui.
- Poftiți domnișoara Baffo.
- Bună dimineața!
Încerc sa fiu cât se poate de degajata dar când ma așez lângă el ,parfumul ala ma omoară.
- Buni , o cafea te rog pentru domnișoara.
- Imediat.
Bunicuta a plecat de lângă noi.
Acum e acum.
- Ai dormit bine Adelaide ?
- Ca un prunc. Dumneavoastră?
- Formalități? Ok. Am dormit neintors domnișoara Baffo.
- Bun , acum dacă am discutat despre cum am dormit fiecare,putem trece la problemele noastre? Am o întâlnire mai târziu și nu as vrea sa o pierd.
- Romantica ?
- Poftim ?
- Ai o întâlnire romantica ?
- Și cum ar fi asta problema dvs ?
Îl vad cum se încordează.
- Da mi sa vad ce ai acolo.
Ii scot dosarelul în care detaliasem câteva idei de afaceri ce le puteam pune în practica unul cu ajutorul celuilalt, de la El Capo , zică se.
- Da. Tu ai sa supraveghezi de aici sau ai de gând sa te întorci în Sevilla ?
- Contează? Afacerile vor fi supravegheate de oameni competeti ce vor avea grija sa nu pierdem.
Bunica venea cu cafeaua.
- Poftim ,draga Magdei.
Sa știi ca e frumoasa Adan. Poate ...
-Mr..
A mârâit ? Ăsta chiar a mârâit la bătrână?
NEBUUUUN!
- Contează, sunt în joc milioane de dolari. Pe care eu le pun la bătaie. Din ce vad aici investițiile sunt în mare parte făcute de mine . Sa înțeleg ca și procentajul in acțiuni este la fel , nu ?
- Desigur. La aceste afaceri aveți cota parte 60% din acțiuni. Sunteți acționar majoritar.
- Și pentru ce rahat am nevoie de voi ?
- Ajungem și acolo. AFACERILE sunt pe teritoriul vostru, într-adevăr. Dar ideilE sunt ale noastre. De asemenea planurile ClădiriLOR, schițele, cât și proiectele sunt la noi.
Noi avem doar nevoie de investiție, pentru ca nu dispunem de un capital atât de mare ca al dvs. Sa nu mai menționăm faptul ca traficul cu narcotice va fi ușurat și distribuirea va fi mai bine făcută dar și mai ferita.
Sa nu ne prefacem ca nu știm despre ce vorbim. Am directive de la El Capo sa discut toate punctele esențiale cat și pe cele despre "afacerile " familiei.
- Da. Vad ca ești foarte directa
Transportul ce îl aștept din Portugalia a întârziat. Dacă reușești sa afli cauza și sa rezolvi problema ,ai un partener de afaceri. Dacă nu , ei bine ...
- Bine. Atunci revin la dvs când totul este ok. De asemenea o sa am la mine și actele pentru a le semna . Nu o sa vreau sa mai avem mai mult de 1- 2 întâlniri ca să punem totul la punct.
- Ești destul de încrezută.
- Imi place sa cred ca sunt eficienta , nu in încrezută.
Îmi iau dosarul si îl bag in rucsac.
- Ne vedem în câteva zile.
- Adelaide..
- Domnule ?
-Dacă dai greș pleci cu picioarele înainte, știi nu ? Asta e o lume unde greșelile se platesc scump. Iar dacă tu dai greș și afacerile mele sunt în pericol , sa fii sigura ca nu voi sta pe gânduri, și te voi elimina.
Fii sigur ca și eu as face același lucru cu tine. Dar trebuie sa mai am putina răbdare.
Prefer sa răspund scurt și cu încredere.
- Da , domnule!
CITEȘTI
Adan ( A&A)
RomanceRăzbunarea și iubirea nu fac casa bună. Mai ales când cele doua se ciocnesc. Scânteile ce ies produc pagube sentimentale majore dar și pierderi de vieți. Bun venit în Madrid! Bun venit în viata Adelaidei , agent sub acoperire, ce a jurat sa se răzb...