Adelaide

253 13 0
                                    

Zorii ne găsesc îmbrățișați iar razele soarelui ne mângâie trupurile goale.
Oh,fuck!
Ce făceam? Ce am făcut?
Ai făcut-o de oaie Adelaide... asta ai făcut.
Ma uit la  bărbatul cu trup de zeu de lângă mine. Era frumos , parca făcut pentru mine , iar felul în care trupurile noastre se completau parca erau dintr un intreg.
Ma ridic încet din pat și ma duc la baie.
Trebuia sa imi pun cumva ordine în gânduri și în idei. Ce am făcut aici era grav și cel mai grav era ca îmi plăcuse,  îl dorisem și încep sa cred ca simteam ceva pentru el.
Ma spăl pe ochi încercând sa îmi analizez situația.
Ce puteam face? Nimic. Trebuia sa nu ma las doborâta de sentimente. Trebuia sa rămână puternica ,cum și ar fi dorit mama.
Iubirea,mai ales în cazul meu aici de fata , nu era o opțiune.
Ies din baie și îmi arunc ochii la patul care acum era gol. Adan dispăruse. Probabil regreta seara trecuta și se va comporta la fel ca primele dați.
Nimic nou. Îmi iau un capod pe mine și când ies pe ușa mă lovesc de pieptul masiv al cuiva. Parfumul lui ma îmbată și știu deja cine e .
- Pleci undeva , domnișoara?
- Credeam ca nu vrei sa ma vezi aici și ma gândeam ca ar fi ok dacă as pleca.
- ȘI de ce ai crede asta ?
- Din întâlnirile astea pe care le am mai avut ?
- Dă-mi voie sa te contrazic. Nu Imi doresc sa mai pleci din camera mea...
Ma uit la el mirata . Cine era el și ce facuse cu Adan?
- Eu ... rămăsesem fără cuvinte. - Tu ,tu somnisoara mi ai sucit mințile.
Am murit si am ajuns într un alt univers paralel în care Adan e bun, sau care e treaba ?
Ma apuca de maini și ma trage înapoi în camera.
- Hei ,hei,hei... ce faci ?
Începe sa îmi deschidă halatul .
- Ce ți se pare ca fac?
Degetele lui ma cercetează încet iar simțurile îmi sunt în alerta. As minți dacă nu v as spune ca am pielea de găină de câte ori ma atinge.
- Trebuie sa mergem...zic cu ochii închiși, dar nici eu nu ma credeam.
- Nicăieri.  Nu mergem nicăieri azi. E ziua mea libera.
Îmi plasează sărutări pe gat coborând ușor spre sâni.
- Nu știam ca ai o zi libera , ii zic amuzata.
Probabil gluma mea nu l a dat pe spate dar l a făcut mai hotarat în a-mi fura un orgasm , masându mi zona intima.
- Mi amor...
- Adan... ah..
- Asa mi amor ,vreau sa simți cum e sa fiu în tine ...
Jucam un joc periculosdar îmi plăcea. Pasiunea era mai puternica și îmi activa simțuri pe care nu știam ca le posed.
După încă vreo doua ore petrecute împreună,  am decis ca e timpul sa ieșim din cameră,  sa mâncăm ceva.
Adan ma ținea de mana și nu îmi dădea drumul deloc. Mergem la bucătărie  . Magda ne întâmpină cu un zâmbet uriaș pe chip.
- Bună dimineața puilor !
Îmi era puțin jena de ea și incerc sa îmi trag mana din mana lui Adan ,dar el nu părea sa simtă la fel și ma ținea și mai strâns.
Magda ridica o sprânceană l vederea mâinilor noastre împreunate:
- Sa înțeleg ca e de bine ,nu ? zice uitandu se sugestiv.
- Buni...
- Ei haide, nu am zis nimic rău.
Doar ma bucur pentru voi.
Atât de tare îmi doream sa îți dai din nou o șansă la iubire încât...
O lacrima I se scurgea pe obraz iar Adan I o șterge bland și îmi da drumul mâinii pentru a o ÎMBRĂȚIȘA pe bătrână care ii fusese alături dintotdeauna.
Ma emoționasem și eu la vederea lor, erau o familie, o familie din care mi ar fi plăcut sa fac parte. Atunci gândul meu a zburat la cine eram eu de fapt și ce cautam aici ?  Oare chiar sa cred în el ? Nu cumva ma arunc cu capul înainte și o sa comit greșeală vieții mele?
Cum va reactiona va afla cine sunt și ce am făcut?
Toate astea ma obliga cumva sa plec. Ies pe ușa mai hotărâtă ca niciodată ,dar când sa ajung la mașină zgomot de gloanțe se aud în apropriere.
Simțurile îmi sunt in alerta. De unde naiba veneau ? Parca asta era o fortăreață.
Ii dau un mesaj scurt lui Adan în care îl anunț ca suntem sub asediu. Și ma strecor în mașină. În torpedou îmi țineam arma, slava  Domnului .
- Unde ești cățea? O voce se aude din apropriere.
Vocea aia îmi suna cunoscuta.
Oh ,fir ar... bosorogul dracului. Trebuia sa te omor de atunci.
Nimeni altul decât Gonzalo Zuluaga  mergea țanțoș pe aleea vilei cu un 45 în mana.
Adan iese pe ușa din fata cu pistolul în mana iar alături ii sunt alți doi bodyguarzi.
Unde naiba sunt restul când ai nevoie de ei ?
Mai erau doua zile pana la transport, nu-nțeleg ce vrea asta acum ?
- Ah, uite-l aici pe marele Santos.
- Zuluaga, ce crezi ca faci ? Ce cauți aici , ii zise cu pistolul indreptat spre el.
- Pai cred ca am rămas dator la tine ,nu crezi.
Unde e cățeaua aia ? Știu ca e aici .
- Nu știu la cine te referi , dar îți jur ca vei regreta amarnic toată nebunia asta.
Cum îndrăznești?
- Eu sunt Gonzalo Zuluaga,  eu nu îți dau ție explicații  . Acum ,dacă am terminat cu aiurelile,   adu o pe tarfa aia aici sau o sa îți para rău.
- Uite ce e , nervii mei sunt întinși la maxim . Dacă nu vrei sa inghiti plumb azi , te sfătuiesc sa ieși dracu din curtea mea, nenorocitule.
- Ma gândeam eu ca nu renunți asa ușor.
Solano, hai sa ii dam un mic stimulent, poate asa ii vine mintea la cap.
Din stânga lui apare o namila de om ce o ținea pe Magda de gat.
Cum naiba ajusese la  ea ?
Eu care pana acum stătusem cuminte ascultând schimbul de replici, era momentul sa fac ceva  , nu o puteam lasă pe Magda sa sufere din cauza mea.
Fir ai tu sa fii de boșorog!
- Sunt aici , zic ieșind din mașină cu arma din dotare în mana.
La văzul meu Adan se încordează. Nu aveam alta soluție,  trebuia sa ies.
- Adelaide, vino aici! Îmi zice Adan pe un ton răstit.
- Ohoo, dulceata s a gândit sa ne onoreze cu prezenta. Fix pe tine voiam sa te vad .
- Nu-mi mai spune, geniule, îmi dau ochii peste cap numai sa îl enervez puțin.
Bosorogul se strâmbă la gestul meu și face un pas spre mine.
- Cățeaua tot cățea rămâne.  Cred ca avem ceva de rezolvat ,noi doi.
- Și anume ?
- Ai mintea scurta sau care e treaba ?

Vai ce ma enerva asta !
- Uite ce e , da I drumul Magdei și noi mergem unde vrei ,ok ?
- Vezi ca se poate? Solano , ii dai drumul babei după ce Adelaide îmi va da pistolul ,ok?
Namila care pana acum nu a zis nimic ,sincer ma și miram sa zică,  parea puțin retardat , vorbeste:
- Da Sefu'!
- Acum... Adelaide am nevoie sa îmi dai arma aia mie iar eu ii voi da drumul babei ,bine ?
- Adelaide , îl aud pe Adan lângă mine.
- E ok ,Segñor.  Sa fie Magda bine ,ok ?
Nu ii plăcea planul asta dar altul nu aveam. Din ce imi puteam da seama jumătate din securitate era jos . Trebuia sa o apar pe Magda, ii datoram asta.
Ma îndrept spre Zuluaga și ii întind pistolul.
- Solano , acum!
Matahala ii da drumul bătrânei ce fugi direct în bratele lui Adan plângând.
- Ești bine ,buni ? o întreabă Adan neliniștit. O sa plătești scump, Zuluaga,  tine minte!
Dacă ii atigi un fir de par Adelaidei ,te distrug. Vei dispărea după fata pământului și tu și rasa ta.
- Încet băiete,  sa nu îți plesnească vreo vena la cap. Ce te zbați asa pentru asta ?
Sa nu îmi zici ca te a lasat sa bagi botul la savarina ei și gata-Ți a pus capac?!
Asa prost sa fii ?
ADAN care acum era rosu ca focul vru sa vina spre noi dar namila aia ce o ținuse pe Magda  îndrepta acum un AK47 spre el.
- Doar un cuvânt și te fac ciur. Serios acum , doar nu ai fost atât de prost sa te îndrăgostești de ea.?
Ne am privit amandoi în același timp și știam amândoi răspunsul

- Dar chiar ești. Ohooo..asta e mai bine decât ma asteptam.
Santos ,Santos, bosorogul ofta satisfăcut.
Îmi era teama de ce va urma.

- Uite ce  e , sunt aici,  zic nelinistita. Hai sa rezolvam asta ,bine ?
- Nu atât de repede pasarica.
Dumnezeu mi-a dat darul asta si trebuie sa profit de el. Nu ma așteptăm să fie chiar asa dar cu atât mai bine.
Santos,după ce o sa termin ce am de spus ,o sa ma rogi sa o omor.
Bosorogul m a apucat de.par și m a trântit în genunchi în fata lui. Uf ,ce l as bate pe asta. Namila aia e de vina , cu arma lui ca altfel mancai pământul, jegosule!
- Da I drumul Zuluaga sau îți jur ca nu răspund de mine.
- Si ce ai sa faci ,puțulică?
Sistemul tău de apărare e la pământ,  majoritatea oamenilor morți, ii mai ai doar pe amețiții aia de lângă tine. Ai casa plina de oameni de-ai mei , ești înconjurat.
Treaba e asa., as avea și pe tine putina ura,  dar ea , ea e tinta mea.
- Las o sa plece și hai sa discutam ca doi bărbați.
- Oh  ,nu. Nu ,nu ,nu. Am ceva sa îți spun și ma încântă atâta de tare ideea ca eu o sa fiu cel care te va distruge. , ca îmi vine sa țopăi de fericire.
- Blufezi! Nu ai nimic.
Moșul râde isteric și încă îmi tine parul strâns În pumn.
- Oare ?
- Atunci ,zii odată,  sobolanule !
- Sa ii zic eu sau sa te las pe tine ,Adelaide Baffo ?
-Nu stiu despre ce vorbești, nebunule !
Na ! Am pus-o!
- Atunci hai sa facem putina lumina ,vrei ?
- Dă-mi drumul ,încerc sa ma zbat dar fără succes.
Unde sunt intaririle când ai nevoie de ele ?
- Santos , ai ținut în casa ta o trădătoare, o mincinoasa...
- Taci! Îl aud pe Adan din ce în ce mai nervos.
- Te deranjează adevărul ,puța?
- Minți de îngheață apele!
- Chiar asa ?
Adelaide aici de fata este o agenta sub acoperire ! Bosorogul râdea isteric.
- Nici măcar nu e din Sevilla , e din Madrid. Ea și cu CNI ul te urmăresc de peste 2 ani de zile. Misiunea ei a fost sa te distrugă pe tine , Santitos.
Închid ochii ! Clar s a terminat tot. De unde naiba știa Zuluaga  de mine ? Cum era cu putina când eram cel mai acoperit agent din CNI ?
Adan ma privea cu dezamăgire, dezgust , ura.
Ce făcusem?
- Adelaide... îl aud. E adevărat?
Aveam doua optiuni:
1. Minteam și sarada asta continua și cine știe cine mai era rănit 
sau
2. Spuneam adevărul și speram sa scap cu viața dar restul sa fie un siguranță, iar asta era ceea ce conta.
Merg pe a doua varianta și zic cu vocea sfârșita:
- Da...
În jurul nostru erau atâtea  zgomote , persoane , dar eu nu îl vedeam decât pe el. Vedeam cum lumina din ochi I se transforma în întuneric,  cum dragul de dimineata se transforma în ura , ma uitam și vedeam cum pierd omul pe care îl iubeam. Îl iubeam cu toată inima mea iar acum nu făceam decât sa ne distrug pe noi. Ne distrugeam pe noi pentru ca ceilalți sa fie bine.
Adan nu mai scoate nici un sunet, nimic. Doar ma priveste.
- Hai băiete,  ca nu e un capăt de lume. ZII Mersi ca am fost binevoitor și am demascat o înainte de transport cu doua zile. Cine știe ce se putea întâmpla dacă nu o faceam?
- Adan , ascultă-mă,  e tot ce apuc sa îi zic pana când pumnul boșorogului ma lovește direct în Buza,  și mi o sparge.
Vai mama mea. O sa te omor într o zi și o sa îmi placa.
- Deci ,băiete,  ce vrei sa facem cu ea ?
Eu care încă eram pe jos ,încercăm sa ma ridic ,îl aud:
- Ia-o, omoar-o , bate-o , fute o,  e strict problema ta! Eu am terminat aici!
Zicând asta a plecat spre vila ,cu Magda și bodyguarzii în urma lui.
Inima se sparge în mii de bucăți, sufletul îmi e călcat în picioare.  Cum era posibil sa simt atâtea pentru un om atât de rău.
- Ce credeai ,păpușă? Ca o sa te salveze ? El e un Santos , el nu iartă și nu uita!
Acum hai , as vrea sa ne distram puțin amândoi!

Adan ( A&A) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum