- Domnule , avem o urgenta.
Imediat cum am ieșit din curtea lui Adan mi am sunat șeful. Trebuia sa facem cumva sa ii rezolvam problemele increzutului ăstuia.
- Da ,domnule! Problema e ca trebuie sa facem cumva sa ii aducem transportul nemernicului. Da , cel din Portugalia.
- Sigur Domnule. Va rog sa ii spuneți lui Diego ca ne vedem la B&B peste o ora.
Bun. Șeful meu ma ajutase cu o informație prețioasă. Urma sa ma întâlnesc cu Diego , un agent ca și mie ,tot sub acoperire sa îmi spună cum urma sa procedam. Nu voiam sa ne dam de gol asa ca am hotărât sa ne vedem într un loc public.
Diego era un bărbat frumos , înalt, blond și cu niște ochi albaștri ca cerul,de te puteai pierde în ei. Lucrasem impreuna și înainte ,la diferite misiuni din cadrul CNI.
Șeful ma informase ca Diego îmi va aduce toate detaliile și ma va asista la problema ivita cu arogantul Santos.
Plec înspre hotel cu speranța sa pot manca ceva pana vine Diego. Trebuia sa ma alimentez pentru a fii în forma.
Îmi comand repede ceva iar Diego mi se alătură.
După prânzul copios ne apucam de rezolvat puzzle ul transportului din Portugalia.
Am dezbătut toate punctele cheie ale misiunii. Se pare ca transportul fusese interceptat de politia navala. Era simplu pentru noi. Trebuia sa intervenim la comandantul de coasta și sa explicam problema dar sa nu divulgam prea multe detalii.
- Ade, am reușit. Am terminat de discutat acum și se rezolva. Comandantul de coasta ne va ajuta fără doar și poate. Deci suntem bine. Transportul ar trebui sa ajungă la Santos mâine seara.
Cat despre ce ii vei spune tu lui ,nu știu..
Îmi batusem capul cu problema asta de când am aflat de transport.
Colac peste pupăză înspre recepție îl vad pe înțepatul ala de Adan cum se apropie spre noi.
- Domnule , zic fara sa il las pe el sa ma enerveze. Ce faceti aici ?
- As putea sa te întreb același lucru.
Iauzi tupeu la el. Ii dau imediat replica.
- Sau nu. Dvs ați venit peste mine.
Îl vad clar cum îl studiază pe Diego și mai mult ca sigur crede ca suntem împreună.
-Eu sunt aici cu Lorena. Avem ceva de rezolvat sus.
Ei și? Ce îmi pasa mie. DOAMNE ASA IMI VINE SA II SPARG CAPUL . INGAMFATUL.
- Atunci nu ne lăsați sa va reținem, zice zâmbind.
- Nu cred ca am făcut cunostinta , întinde mana spre bărbatul de lângă mine.
- ADAN.
-Diego ,incantat. Se priveau în ochi ca doi Alfa ce vor sa câștige.
- Baby , hai sa mergem, sunt plictisita.
Iauzi ca păpușă gonflabila vorbește.
- Bine Baby ,sa mergem.
Du te învârtindu-te.
- Struțul dracu'...
- Ați zis ceva domnișoara Baffo?
- Sa va distrați! Zambesc forțat de parca mai am putin și fac vreun atac de cord😬
Bine ca au plecat. Asa reușesc sa discut cu Diego tot și sa plecam fiecare la treaba lui.
Oricum nu mai voiam sa stau niciacar o secunda în plus știind ca iepurele ala în călduri e cu Struțul ,sus , făcând Dumnezeu știe ce.
Doamne ce zi am.. și nu e decât 14:00.
Pe la 17 :00 primesc un telefon prin care sunt anunțată ca totul a fost rezolvat și ca oamenii lui Santos au ridicat transportul.
Știu ca sunt urat ca lasam atâtea droguri sa intre în tata dar asta era sacrificiul pe care trebuia sa îl facem pentru a-l prinde pe Santos.
Daca ar fi fost sa îl saltam de dimineata de când a menționat de pachet, nu am fi rezolvat nimic. Avocații lui l ar fi scos din rahat , iar eu mi as fi distrus șansă de răzbunare.
Nu avem ce face.
Bun. Dacă am rezolvat asta cred ca merit și eu puțin răsfăț. Pana nu vine ziua de mâine și trebuie sa ii dau socoteala Lui Adan. Nora ajunge și ea acasă pe la 18 și hotărâm sa ieșim sa mâncăm în oraș.
- Deci domnișoara probleme la birou, ce ai mai făcut azi ?
- ah, pai știi tu.. una alta . Am avut un teanc de hârtii de semnat și asta mi a ocupat timpul. Tu ?
- Șeful secției se tot da la mine , de parca nu as știi ca e însurat. Zău, dacă nu as fi asa bine plătită, I as trage una unde nu răsare soarele. Are un tupeu incredibil.
- Sanchez asa e cu tot ce poarta fusta. Pur și simplu nu îl baga în seama.
- Ah...știu, dar e greu ... e un libidinos..
Rad isteric.
- Nora ,știi ca ai nevoie de un bărbat, nu?
- Eu ??? Eu?? Îmi pare rău draga mea ,dar eu am mai avut întâlniri, tu nu. Tu ești cea care are nevoie de un bărbat.
- N am timp de ei acum...
- Dar când? Când vei avea 40 de ani ? Serios Adelaide , ești frumoasa ,deșteaptă, ai un job super. Îți mai lipsește un bărbat.
- Ha... în ziua de azi nu am nevoie de nimeni. Nu poți sa știi ce are în cap. ALEX ,iti zice ceva ?
- Din cauza unui prost stai tu singura acum ? Hai pe bune.,nu e cazul.
Alex , Adan.. ce dracu aveam cu bărbații ăștia.
Hai ca cel din urma a fost doar o seara, dar una a fost se ajuns sa ma dea peste cap. Chiar dacă nu vreau sa recunosc , azi m a deranjat puțin când l am văzut cu Struțul ala. Dar pana la urma mi a spus clar ca am fost doar o distracție de moment , ce pretenții sa am ?
- Pământul către Adelaide...
- Da...sunt aici.
- La ce te gândeai? Ai ceva sa îmi spui ?
- La nimic. La munca.
- Și munca asta are și un nume?
- Nu. Se numește munca cu un scop, Nora.
Trebuia sa îmi pun în ordine viata și planurile. Nu puteam lasă nimic sa intervină între mine și scopul meu.
Telefonul bâzâie lângă paharul de Margarita.
Un mesaj de la un număr necunoscut.
Bună treaba cu transportul. A.
Maimuțoiul . Băi da' ce tupeu pe el.
Mai întâi îmi zice ca dacă nu rezolv mă omoară și acum îmi da mesaj și ma felicită. Asta e bipolar
Ce sa I scriu , ce sa I scriu....
Aha.. gata.. știu cum sa îl și enervez oleacă. Asta pentru faza cu Struțul ala .
Diego ,baby ,doar știi că nu mă mai satur de tine..
Șii trimis...
Acum sa dam și fatală.
Aaa.. scuze ,nu era pt dvs. MulțumescAsa îți trebuie,popândăule.
Rânjesc ca o nebuna la telefon iar Nora ma scoate din reverie.
- Ce tot râzi ? Ca nu înțeleg?
- Degeaba. Nu e nimic important.
Hai sa mergem acasă Nora. 3 margarita sunt de ajuns pentru mine. Încă unul și ma duci în cârcă.
- Ne ducem una pe alta😅.
Am plecat după ce am plătit consumația . Restaurantul era aproape de casă, slava Domnului. Profitam de aerul rece de afara pentru a ma trezi din ameteala data de băutură aia dulce .
Telefonul îmi bâzâie în buzunar.
Știam ca era el. Și presupun ca ceea ce mi a scris nu e tocmai ortodox.
Ma frământă sa ma uit si sa ii răspund dar prefer sa aștept pana acasă. Sa fac o baie și după sa îmi bat capul cu el.
Ajungem in 15 minute. Un drum ce de obicei îl facem cam în 7. Poate nu trebuia sa beau margarita în seara asta. Pff... și cine naiba a dat drumul la căldură în holul asta. .încep sa ma dezbrac și ma sa ma îndrept spre camera mea. Întru în baie pentru un dus rapid deși inițial voiam sa fac o baie lungaaaa.. Ma îmbrac în pijamale și ma sui în patul meu confortabil și super mare. Dacă voiai nici nu te atingeai în patul asta om cu om.
Iau telefonul hotărâtă sa verific ce a zis Adan.
Dacă ești libera te iau și eu o tură
Afurisitul. Ma considera o femeie ușoară dar Dacă stau sa ma gândesc nici nu avea cum altfel considerând micul nostru secret . Asta nu ma.opreste sa nu ii zic maimutoiului ceva. Asa, sa îl.lovesc în orgoliu ,putin.Am văzut ce poți și nu sunt deloc impresionată.
NA! Asa îți trebuie.
Stiam ca Era târziu și nu ma așteptăm să îmi mai răspundă dar ce sa vezi..
Vrei sa mai încercăm o data ?
Hăt. Poftim!
Asa îți trebuie Adelaide.
Nu puteam sa răspund și eu
frumos.
Nu ,mersi! Ne vedem mâine la prânz la hotelul B&B sa semnam actele.Pana la.urma trebuia sa ma vad din nou cu el pentru a rezolva cu afacerile și a mi continua planul.
Planul . Parca o Luminița m a trezit la realitate. Ce făceam eu aici ? Ma tachinam cu cel mai mare dușman al meu.
Trebuia sa încetez. Alt mesaj.
Pot veni acum ,dacă ești liberă.
Fir ar a naibii de treaba .Nu ,nu sunt libera Domnule. Sa aveți o seara plăcută!
Și cu asta îmi închid telefonul. Facă ce o vrea.
CITEȘTI
Adan ( A&A)
RomanceRăzbunarea și iubirea nu fac casa bună. Mai ales când cele doua se ciocnesc. Scânteile ce ies produc pagube sentimentale majore dar și pierderi de vieți. Bun venit în Madrid! Bun venit în viata Adelaidei , agent sub acoperire, ce a jurat sa se răzb...