Adan

262 14 0
                                    

Dracu' să mă ia.
Adelaide a plecat și m a lasat singur.
Deși nu îmi părea bine ca voi fi nevoit sa petrec prea mult timp cu să trebuie sa recunosc ca îmi plăcea încăpățânarea ei.
Totuși dacă va greși nu voi da un pas înapoi și voi face ce este necesar pentru mine.
Transportul din Portugalia îmi dăduse ceva bătăi de cap. Dacă le rezolva era mult mai bine pentru mine.
- Sa vad de ce ești un stare ,domnișoara! Zic mai mult pentru mine.
Ma uit la ceas și îmi dau seama ca trebuia sa ajung la club. Câteva din pipițele ce lucrau acolo pe post de animatoare făcuseră ceva probleme iar eu trebuia sa le rezolv.
Ma grăbesc și ma urc în mașină.
Ajuns la Club dau ochii cu Mario, administratorul clubului și un asociat .
- Salut Segñor! În biroul tău sunt cele trei .
- Salut! Hai sa terminam odată cu asta.
Deschid ușa și în biroul meu se afla trei domnișoare cu picioare lungi și trupul parca sculptat. O blonda, o bruneta și o roșcată
-Segñor...zic toate în cor.
- Acum , va rog sa îmi spuneți ce s a Întâmplat.
- Pai, începe blonda. Știți ca la petrecerea de aseară unii au vrut mai mult de cât ofeream noi...
O privesc în ochi și cuvintele ii îngheață.
- Și te ai gândit sau v ați gândit ca e ok sa refuzați și sa faceti pe doamnele.
- Noi...
- Voi... da, voi. Sunteți plătite sa faceți ce faceți, plătite regește iar voi nu faceți decat sa îmi creați probleme.
-Segñor...
- Da , da asta sunt.
Ma duc și o apuc pe blonda de gat pentru ca răbdarea mea se dusese pe pula.
- Dacă mai aud vreo reclamație la adresa voastră sa fac hrana pentru rechini. Cine dracu v a zis ca aici se face ce va taie capul ? Aia de care va plângeti sunt vechi clienți . Voi nu aveți dreptul sa refuzați ,clar ?
Cres ca am strâns ,mai tare decar am vrut ,gatul blondei pentru ca o lacrima I se scurgea pe obraz.
Ii dau drumul și se dezechilibrează.
- Afara. Ieșiți afara!
Sa fii singur e ce am nevoie acum.
Cele trei ies în graba .Clar nu coi mai avea probleme cu ele o perioada.
Telefonul îmi bâzâie în buzunar.
Raul.
- Da Raul ,spune.
- Am ceva pentru tine prietene.
- Raul ,n am chef de joaca.
- Crede ma , iti va plăcea.
- Unde ?
- B&B Hotel.
- In 15 minute ajung.
De obicei când Raul spunea ca are ceva pentru mine ,era o prospătură. Gasea câte o domnișoara dornica sa ma cunoască , sa îl cucerească pe faimosul Adan Santos.
Dacă îmi plăcea poate ii acordam o șansă. Cine știe.
Plec de la club lasandu l pe Mario sa se ocupe de restul problemelor pe ziua de azi .
Ajung la hotelul unde Raul ma astepta. Domnișoara de lângă el era frumoasa, într-adevăr.
Era inalta și bine făcută, blonda iar rochia roșie scurta o punea în evidenta. Merge o tura, sau doua.
- Adan, ea e Lorena , Lorena el e...
- Adan Santos. Știu. Tu ce crezi ca fac aici ?
Intind mana sa o salut dar disperata ma pupa pe obraji.
- Vad ca ești destul de dezinvolta Lorena. Ești sigura ca știi în ce te bagi ? ii zic cu un zâmbet cuceritor.
- Bineînțeles. Eu îți voi arata câteva secrete ce nu te vor mai lasă să pleci de lângă mine.

Ridic o sprânceană. Directa mai e nebuna.
- Greu de crezut, zic încet.
- Dacă totul e în regula eu o sa ma retrag , zice Raul puțin stânjenit de deinvoltura blondei.
- du-te ,Du te.. ne descurcam .
Blonda se agatase de mine ca o lianan. Încerc sa o dau la o parte sa pot repira dar jur ca zici ca e lipita.
- Uite ce e Lorena. Eu sunt un tip direct. Eu nu am relații, eu nu ofer nimic decât placere pentru o noapte / zi. Deci dacă așteptările tale sunt altele îmi pare rău pentru tine.
- Baby , am venit sa ma simt bine nu sa te iau de bărbat.
- Atunci vorbești pe limba mea. Mergem sus ?
- Credeam ca nu mai întrebi.
Pornesc cu blonda la bratul meu dar cand trec de recepție undeva între un colt unde se servea cafeaua o vad pe Adelaide cu un bărbat.
Uit sa respir pentru câteva secunde și ma opresc în loc .
Deci cu asta trebuia sa se întâlnească nebuna.
Bărbatul era ok , blond ,bine făcut. Teebuia sa ii acord asta. Dar ceva nu ma lăsa să merg mai departe.
Nu puteam continua fără sa vad de aproape cu cine se vede domnișoara. În fond și la urma urmei erau în joc afacerile noastre.
Pornesc spre ei ,cu blonda puțin surprinsa de schimbare re traseu.
Când ma apropii de ei ,Adelaide își ridica ochii spre noi.
- Domnule , o aud zicând, ce faceti aici ?
- As putea sa te întreb același lucru.
- Sau nu. Dvs ați venit peste mine.
Studiez bărbatul din fata mea și nu sunt deloc impresionat.
- Eu sunt aici cu Lorena. Avem ceva de rezolvat sus.
Am spus asta doar sa vad dacă are vreo reacție, dar nimic.
Afurisita nu schița nici un gest.Noaptea trecuta pentru ea a fost nimic ? De obicei femeile sunt cele ce se dau se ceasul morții ca nu le bagi în seama și ca nu vrei sa le mai vezi. Nu și ea.
- Atunci nu ne lăsați sa va reținem, zice zâmbind.
- Nu cred ca am făcut cunostinta , întind mana spre bărbatul de lângă ea. ADAN.
-Diego ,incantat. Ne priveam în ochi ca doi Alfa ce vor sa câștige.
- baby , hai sa mergem, sunt plictisita.
Uitasem de blonda. Ei ia sa vedem cum reacționează acum
- Bine Baby ,sa mergem zic sinii arunc o privire Adelaidei.
Ne întoarcem sa plecam și o aud spunând în barba
- Struțul dracu'...
- Ați zis ceva domnișoara Baffo? Ma întorc spre ea.
- Sa va distrați! Rânjește forțat de parca mai avea puțin și sarea la bătaie.
Ma pufnește rasul și plec mai departe cu Struțul după mine.
Ajunși în camera trece direct La fapte și începe sa ma dezbrace.
Ma sărută peste tot și geme de parca o stimulează careva între picioare.
Îmi da cureaua jos și camasa. Și se întinde după șliț.
O apuc de bărbie și o las pe vine în fata mea. Îmi scot penisul întărit și o împing cu capul spre el. Nu era nimic romantic . Era ceva carnal.
Începe sa lucreze la el de parca asta a făcut toată viata.
Limba ii aluneca de sus în jos pe mădularul meu și suge cu pofta. O împing și mai adânc și pare sa ii placa sa se înnece.
Îmi dau drumul în gura ei iar ea se ocupa sa lingă tot ca o pisica flamanda.
După întâlnirea de mai devreme, o felatie e tot ce o las sa îmi facă. Nu am dispoziție de mai mult și la cum a supt, nu e nimic din ce n am mai văzut.
Struțul e mandra de ea
Pleacă la baie iar eu ma îmbrac repede și ies. După cum am zis nu vreau sa o mai vad, o data e de ajuns.
Cobor cu liftul și îmi arunc ochii în locul unde era mai devreme diavolita aia . A plecat.
Ma îndrept spre casa și hotarasc sa ma apuc de hârtiile pe care le tot lăsasem balta.
Erau ceva .Trebuia sa ma ocup de ele și nu le mai puteam lasă iarăși balta.
Plus ca deseară aveam sa primesc răspunsul de la oamenii mei în legătură cu transportul din Portugalia.
Chiar eram curios sa vad cum se descurca Diavolita aia cu ochi căprui.

Adan ( A&A) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum