Adan

344 19 0
                                    

După întâlnirea cu asociații , am trecut în viteza pe la amicul meu Leon. El se ocupa de parul și barba mea. Îmi place ca cele doua sa fie în sincron.
M a ferchezuit Leon și arătăm demential. Nu ca ma laud dar sunt un bărbat frumos.
Îmi place ce vad în oglinda.
Costumul vine bine pe mine , designerul a făcut o treaba c bună și de data asta. Doar ii plătesc o avere sa fiu prezentabil.
Bun. Acum .
Trebuia sa o iau pe Craci Lungi de la hotelul unde ne petrecuse câteva nopți și sa fiu al dracu dacă știam cum o cheamă. Dacă m ar fi auzit Magda ,m ar fi ciufulit puțin.
Treaba e asa. În lume asta în care eu am întrat nu e loc de dragoste.
Dragostea este doar un impediment în fata puterii. Nu le poți avea pe amândouă iar eu unul am ales puterea.
În definitiv toate femeile sunt la fel. Sunt înnebunite după bani și faima și te ar vinde în secunda doi dacă nu ai mai prezanta interes pentru ele sau nu ai mai avea cașcaval.
Nu ,nu. Dragostea nu e de mine.
Sexul...ei bine. Cu sexul este o alta situație. Îmi place , oriunde ,oricând, oricât, oricum.
Nu am limite. Îmi place sa experimentez tot timpul dar în ultima perioada cam toată tipele au fost la fel. Nimic ieșit din comun. De aici și motivul pentru care după petrecere nu o sa o mai vad pe Craci Lungi niciodată.
Pornesc repejor cu mașina pentru ca nu vreau sa întârzii la petrecere data tocmai în cinstea mea.
O sun pe tipa când ajung în fata hotelului dar ea deja era în lobby asteptandu-ma .
Disperata. Clar!
- Hei ,Adan. Bună!
- Buna. Urca ,ca nu am toată ziua.
Probabil ma considera un nenorocit dar ii plăcea. Avea speranțe de mai mult.
Le cunoșteam de acum și le știam interesele.
Drumul l am parcurs în liniște. Nu ca as fi avut subiecte în comun cu Craci Lungi . Se îmbrăcase al dracu de obscen și ar fi trezit imaginația oricărui bărbat. Numai ca eu deja știam ce se afla sub ambalajul ala frumos împachetat și nu ma interesa absolut deloc.
Dar nici nu as fi acceptat ca ea sa flirteze cu cineva atâta timp cât era cu mine, cel puțin în seara asta.
Am și eu orgoliul meu de bărbat ,ce pizda mă-sii!
Clubul meu , căci aici se ținea petrecerea, era decorat tulburător de perfect. Totul era pe gustul meu. Chiar se intrecusera pe sine.
În boxe se auzea J Balbin cu Anita- DOWNTOWN .
Doamne..asa am un chef de o cucerire nouuua...
- Segñor, ai ajuns.
Raul ma întâmpină cu un zâmbet larg pe fata.
- Salud amigo! Îmi place tare.
- Ma bucur, pentru ca toată lumea s a dat peste cap sa îți fie totul pe plac.
- V a reușit! Mulțumesc. Acum , Cra... adică dragă, ai vrea sa ma lași puțin cu Raul.
Craci Lungi era agățată de mine mai ceva ca o liana.abia am reușit sa o scot din lumea viselor și sa o trimit la plimbare. Asta îmi doream dinainte sa o iau de la hotel.
- Bună domnișoara. Noua cucerire ?
- Veche și obosita. O poți avea dacă vrei , dar nu în seara asta.
- Deja te ai plictisit de ea ?
- Nu e pentru mine.
- De ce am senzația ca nimeni nu e ?
- Raul , sa nu mergem acolo ,ok ? Nu acum. Hai ca avem treaba.
Ma urma îndeaproape cât timp eu am salutat lumea prezenta și am schimbat impresii cu alte câteva zeci de persoane .
Într un colt ,la bar zăresc cu coada ochiului doua persoane ce par a avea un conflict.
Nu oi fi eu ala pașnic,dar nu vreau ca seara asta sa îmi fie stricata de nimeni.
Ma intrept către cei doi si prind puțin din conversația lor :
- I ați labele de pe mine ,împuțitule. Eu nu sunt cocota. Du te și plimba ursul de aici .
- Toate aveți un preț, sughite obositul al bătrân pe care îl cunoșteam, dar nu mai știu exact de unde..
- Eu nu am. Fa pași. Tipa se ținea tare. Era îmbrăcată într o rochie argintie destul de obraznica, pătuț negrunsi drept er pus în evidenta de un accesoriu superb. Era o femeie frumoasa.
Moșul a pus mana pe ea și a tras o spre el. Am vrut sa intervin dar în secunda doi , gagica I a fript mosului un pumn între felinare.
Am zâmbit involuntar. Asa ceva nu vezi mereu.
Ei, treaba s a stricat în secunda în care viermele ala opărit a vrut sa o lovească.
O fi ea frumoasa dar nu de asta am făcut ce am făcut. Am și eu niște principii după care ma ghidez în viata . Principii insuflate de mama și nu as putea sa le încalc.
M am grăbit și I am prins palma lu' Hugh Hefner. Avea putere moșul.
- sa nu facem ceva ce o sa regretam.
-ce, cine ești tu sa îți permiți sa intervii între mine și curva asta ordinara ?
-Curva e nevasta dumitale ,tataie. O aud pe tipa din spatele meu care deja se infoia mai ceva ca un cocos.
- Jigodie . O sa îți para rău, I sa va para rău.
- știți ca nu răspund bine la amenințări. Cine ziceați ca sunteți?
- Gonzalo Zuluaga. Capul mafiei din Zaragoza. Cu cine am plăcerea sa încep un război?
- Adan Santos. Iar războiul nu începe decât când vreau eu.
Moșul beleste ochii la mine de parca ad fi vreo fantoma. Deja arăta nașpa, acum e și mai rău.
- Băiete ,oi fi tu fiul lui Alvaro dar nu ești nici cât 10 % din el.
Moșul îmi întoarce spatele dar înainte sa plece ii spun încet incat sa audă doar el.
- nu sunt . Adevărat. Dar pe tata îl cunosteati, pe mine nu. Nu știți de ce sunt capabil. Si nu vreți sa vedeți, va asigur.
Crispat Moșul pleacă iar atunci îmi aduc aminte de Xena din spatele meu .
O cucerire nu ar fi rea. Mai ales ca tipa arata bine.
- Bună. Eu sunt Adan. Ii întind mana dar ea refuza sa facă la fel.
- Bună. Nu trebuie sa intervin. Ma puteam descurca și singura.
- Sunt sigur de asta dar nu mi ar fi plăcut sa îți vad fătuca asta a ta ca pățește ceva.
- Asa cucerești tu femeile? pentru ca domnule ,trebuie sa îți zic ca e o încercare banala.
Ma uit puțin mirat la ea.
Vrăjeala mea nu mai funcționa sau ce pula mea și întâmpla? Am făcut și pe eroul aici și ea se caca pe ea ca se descurca singura.
Nu ,nu.! Asa nu merge. Stai ca te învăț eu pe tine o lecție ,nebuno!
- Nu păpușă, de ce ai crede asta?
- Pentru ca arăți ca unul care trăiește dintr-o cucerire în alta .
E sanchi. Ce dracu , mi ai făcut contorul pulii și știi cum sunt.
Calm,calm.
- Pot sa iti ofer ceva de băut?
- Sigur. O Tequila .
Na drace . Ce e cu ea ? O fi bipolara sau ceva rahat ?
- Doua tequila, te rog. Ii spun barmanului.
Între timp o studiez pe Xena. E frumoasa nebuna . Ar merge sa dam puțin kilometrajul peste cap. Hmm.. și ce buze cărnoase are afurisita.
- Te mai holbezi mult?
- Hă ? Ii zic puțin nedumerit.
- Nu te mai holba.
- Ești frumoasa. Te ai gândit ca poate deaia ma holbez ?
O vad rosind. Hai ca nu e dracu atât de negru. Chiar s ar putea sa marchez ceva în seara asta.
Am dat shot ,după shot ,după shot. Ținea la băutură afurisita.
Problema era ca tequila ma făcuse și pe mine sa îmi pierd din luciditate.
- Vrei sa plecam? O întreb încet.
- Unde?
- Surpriza . Ii zic zâmbind.
- Nu.
- Nu ... de ce?
- Pentru ca ai putea fi vreun obsedat și m ai putea ucide ?
M a umflat rasul. Ea era la o petrecere cu mafioți, unde mai toți erau niște nebuni și ea îmi spune mie asta.
- Tot ce e posibil, și totuși nu ai vrea sa riști puțin?
- mie ce îmi iese?
- Pai evident ca eu. Adică. Te pot face sa te urci pe pereți.
- de ce am impresia ca e adevărat?,
-Poftim ?
- Uite ce e . Merg cu tine cu o condiție.
- Ia sa auzim...
- Treaba e ca eu am venit aici din partea clanului din Sevilla.

Hooop. Se schimba regulile .
- El Capo vrea sa știe dacă poate face ceva afaceri cu tine și m a trimis pe mine sa verific dacă ești corect, asa cum se spune. El vrea sa colaboram timp de o luna și după sa vedem ce iese.
- Mda. El Capo ar trebui sa aibă încredere în mine sau măcar sa ma anunțe despre asa aranjamente. Îmi pare rău. Dar cred ca tocmai mi a pierit interesul fata de tine....aaa.. nici nu știu cum te cheamă și nici nu cred ca mai contează.
Sa ii transmiți lui Capo ca dacă îmi mai trimite agenți de.mana a doua în casa mea , o sa ii înapoieze într un sac de cadavre.
Ma ridic și plec. Focoasa ,nefocoasa nu puteam accepta asa ceva.
E lipsa de respect la adresa familiei mele. El Capo.. o sa ne mai auzim noi.
Pffr.. Paștele Mă tii de treaba. Mi s a dus pe pula și cheful pe care îl aveam iar ironic in boxe se auzea Enrique Iglesias cu Tonight I 'M Fucking You.
Se pare ca nu e cazul meu . CARAJO.( la dracu- spaniola)

Adan ( A&A) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum