Ariana Dumbledore

3.7K 155 99
                                    

(Medya: Evelyn Worse / Başrol Karekter)

"Kızı yakaladık."

Evelyn, gözü siyah bandana ile bağlı olan kızı sandalyeye oturtmuş, ellerini ip aracılığı ile bağlamıştı.

"Demek Ariana Dumbledore sensin."

Marvolo'nun bu sözlerine karşılık genç cadı zaman kaybetmeden adamın yüzüne tükürmüş, saniyeler sonra pişman olmuştu. Marvolo kızın bu yaptığına karşılık yüzüne sinsice bir gülümseme yerleştirmiş, kolu ile yüzünü silmişti.

"Beni takip edecek kadar cesur olabilirsin ama fazla cesaret ahmaklıktır."

Kız, Marvolo'nun dediklerinden sonra bağırmaya başlamış, Marvolo elini aniden kızın ağızına yerleştirmişti. Şu ana kadar yan tarafta her şeye seyirci kalan Evelyn, Marvolo'nun elini tutmuş, kızın ağızından çekmişti.

"Bu aptal kızın daha önce bunu yapacağını düşündüğüm için odaya sessizlik büyüsü yaptım."

"İşte bu yüzden en sadık yardımcımsın."

Marvolo bu sözleri söylerken yüzünde bir gülümseme oluşturmuş, bu kızın kendisine her daim hizmet edeceğini bildiği için en yakını olmasına izin vermişti.

Marvolo'nun belkide şu ana kadar buraya gelme sebebi Evelyn olabilirdi. Bu kız hiç beklenmedik şekilde güçlü ve bir o kadar da kurnazdı. Güzel sayılmazdı. Kuru, dolgun ve renksiz dudakları, kısa, taranmamış, yıpranmış saçları ve göz altı morlukları ile fazlasıyla darma duman birisiydi. Marvolo kadar olmasa da alkolik sayılabilirdi. Hiçbir zaman erkeklerin dikkatini çekmemiş, diğer kızlar gibi olamamıştı. Güçlüydü ve bir o kadar da herkesin korkulu rüyasıydı. Marvolo'ya kafa tutabilen tek insan olabilirdi. Hatta tek insandı.

Marvolo, Evelyn'e işaret verince, Evelyn zaman kaybetmeden kızı bayıltmış, işini bitirdikten sonra asasını kemerinin ucuna geçirmişti.

"Şimdi ne yapacaksın Marvolo? Dumbledore'un bu kıza fazlasıyla değer verdiğini biliyorsun."

Evelyn konuşurken Marvolo'nun gözlerinin içine bakmış, az da olsa adamın gözlerinde ki endişeyi fark etmişti.

"Kızı kendi tarafımıza çekeceğiz."

Evelyn kemerinin ucuna taktığı asayı eline alıp, kıza doğrultmuştu.

"Basit, imperus lanetini uygularız. Olur biter."

Marvolo kızın elinde ki asayı almış, elinde çevirmeye başlamıştı.

"Biliyorsun. Bir süre sonra imperus lanetinin etkisi azalacaktır. Yani bu lanet işimize yaramaz."

Bekledi. Yarı baygın, sandalyede yatan kızı inceleyip, konuşmasına devam etti.

"Bu kız Dumbledore için fazlasıyla değerli. Kızı kendi tarafımıza çekmemiz için bize bağımlı hale gelmesini sağlarsak..."

Evelyn yüzünü asmış, kenarda duran ada çayını eline almıştı. İçmek için bardağı ağızına götürdüğünde;

"Aklından ne geçiyor?"

"Kızı kendime aşık edeceğim. Tıpkı diğer aptallar gibi... O zaman Dumbledore bizimle uğraşamaz."

"Kızın anılarını mı değiştirmeyi düşünüyorsun?"

"Evet"

Kız asık olan yüzünü daha çok asarak; "Saçmalık"

"Değil, biraz mantıklı düşün."

"Yardımım olmadan bu işi, senin o... "YANDAŞLARIM"dediğin ahmaklar ile mi halletmeyi düşünüyorsun?"

"Yardım etmeyecek misin?"

Marvolo kızın yanına adımlamış, saçını eline almıştı. Kızın taranmamış saçını burnuna götürerek, nefesini içine çekmişti.

"Sana karşı koyamayacağımı biliyorsun? Buna hile yapmak deniyor."

"Hile yapmazsan asla kazanamazsın."

"Lakin bir insanı zayıf noktasından vurmak sadece alçakların işidir."

Marvolo kızın saçlarını bırakmış, komidine yaslanmıştı.

"Ben bir Slytherinim, kurnazlık ve alçaklık kanımda akıyor."

"Bende bir Slytherinim, kurnaz olabilirim ama alçak değilim. Sen binanı çok yanlış tanımışsın Marvolo."

Diyerek adamı odada Dumbledore'un biricik kız kardeşi ile yalnız başına bırakmıştı.

Evet yepyeni bir kurgu ile yine başbaşayız. Bu kurgumun önceki kurgumdan daha iyi olacağını düşünüyorum. Dediğim gibi burayı aksatmamayı düşünüyorum. Haftada 1 veya 2 kez bölüm atacağım. Öncelikle yazım yanlışlarım olabilir, o yüzden şimdiden özür diliyorum. İkinci bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın... <3

Taranmamış / Tom Marvolo RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin