Ben artık Ben değilim!

1.7K 120 33
                                    

(Medya: Evelyn Worse'un yeni görünümü)

"Sevgiye ihtiyacım olursa yanına gelmemi söylemiştin. Geldim... Buradayım..."

•••

Bundan yaklaşık iki saat önce Hogwarts sınırları içerisine giriş yapan Evelyn, yeni görünümü ile herkesi bir hayli şaşkına çevirmişti. Olgunlaşmış ve büyümüştü. Kız ortak salona girdiği an iki çift gözü aramaya başlamıştı. En kötü anılarını yaşadığı Hogwarts'a geri gelme sebebi, sevgiyi hissetmek istemesiydi. Buraya kadar gelmesine sebep olan adamı gözleri ile ararken, Slytherin masasının ortalarında arkadaşları ile yemek yiyen Abraxas'ı fark ettmişti ve hızlı adımlar ile yanına gitmiye başlamıştı.

Kız, adamın yanına vardığında hala kendisini fark etmemiş olmasına şaşırıyordu. Nerdeyse bütün ortak salon gözlerini kızın üzerine çevirmişken, Abraxas hararet ile karşısında ki kişiye bir şeyler anlatmaya devam ediyordu.

Kız adamın omzuna dokunarak; "Selamm"
Adam arkasını döndüğü anda şaşkınca kızı incelemeye başlamıştı. Eskisinden de güzel olmuştu. Taranmamış saçlarını taramış, tıpkı diğer kızlar gibi bakım yapmaya başlamıştı. Adam, kızın her bir noktasını incelemeye devam ederken;
"Evelyn... Sana ne oldu böyle? O kabarık saçlarına ve göz altı morluklarına ne yaptın?"

Kız saçını elleri arasına alarak; "Yakışmamış mı? Oysaki yeni maşa yapmıştım. Beğenmediysen bozabilirim."

Adam panik içerisinde; "Hayır, hayır... Çok beğendim. Eskisinden bile güzel olmuş."

Kız gülümseyerek yanlarına oturacakken, yanına bir hışım gelen arkadaşının sarılması ile oturmaya fırsat bulamamıştı.

"Evelyn! Bu sen misin? Ne olmuş sana, çok güzelleşmişsin."

"Ah teşekkür ederim Elena."

Elena arkadaşından ayrılarak, elini tutmuş, kızı masanın diğer ucuna sürüklemeye başlamıştı.

"Ama ben Abraxas'a bir şey diyecektim."

"Sonra dersin. Sana anlatmam gereken şeyler var. Şu iki yıl içerisinde neler oldu bir bilsen."

Elena, Evelyn'i sürüklemeye devam ederken; Evleyn, Abraxas'a doğru bağırarak;
"Gece yarısı, eskiden her zaman gittiğimiz yerde..."

Abraxas anlamış olacak ki kafasını, yukarı aşağı sallamaya başlamıştı.

"Umarım diyeceklerin, beni buraya sürüklemeye değecek kadar değerlidir."

"Hemde nasıl. Kızım şu an diyeceğim şeyler, galleon değerinde haberin olsun."

"Meraklandırma da anlat."

"İlk kimden başlasam aceba? Ah Amabel Rosier..."

"Nolmuş Rosier'a?"

"Geçen sene muggle doğumlu birinden hamile kalmış. Aileden reddedildi diye biliyorum. Kutsal 28'i bozmasına izin veremezlermiş."

"Ciddi misin? Bir muggle'dan nasıl hamile kalabilir? Ben olsam bende reddederdim."

"Daha neler var. Hufflepuff prensi Godric Diggory varya..." Elena fazla hızlı konuştuğu için, nefes almak için duraksamak durumunda kalmıştı. "Bizim Ariana Dumbledore'dan hoşlanıyormuş. Anında bütün okula yayıldı. Şu an flört ediyorlarmış."

Kızın bu kelimeleri, Evelyn'in yüzünün düşmesine yetmiş, hatta artmıştı.

"Peki Marvolo? Onunla sevgili degil miydi?"

"Bir ara bizde gerçekten birbirlerini sevdiklerini düşünüyorduk ta ki geçen seneye kadar, Tom fazla baskıcı çıktı. Elinde olsa kızın nefes almasına bile izin vermeyecek."

Taranmamış / Tom Marvolo RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin