Slytherin Partisi

1.3K 95 27
                                    

(Medya: Leyan Greengrass)

Marvolo kapana sıkışmıştı. Ne derse desin sonuç kötü olacaktı. O yüzden daha acısız olan yalan söylemeyi seçip, acısına katlanmayı tercih etmişti.

"Çirkin görünüyordu."

"Bende anısı olduğunu söylememe rağmen iyileştirme sebebin bu mu?"

"Evet"

Greengrass ayağa kalkarak; "Yalan söylüyorsun. Seni şeytan!"

Evelyn, Marvolo'nun yalan söyleyeceğini biliyordu. O yüzden adamı soruları ile kapana sıkıştırmıştı. Leyan Greengrass bu kelimeleri söyledikten hemen sonra Marvolo yerde kıvranmaya başlamıştı. Normal birisi olsa şu anda çığlık, çığlığa bağırıyor olurdu ama Marvolo'da tek bir ses yoktu. Sadece yerde büzülüyordu.

"Neden yalan söyledin?" Ariana bu soruyu hayal kırıklığı ile sevgilisine yönlendirmişti.

"En azından senin söylediğini söylemedim."

Evelyn ortalığı karıştırmakta bir numaraydı. Sorduğu bir soru ile ortalığı kızıştırmış, ikisi arasında ki odunlara alev atmıştı. Elena kavga çıkmaması için şişeyi eline alıp; "İkiniz de sarhoşsunuz. Burada tartışmak istemezsiniz diye düşünüyorum."

Elena'nın cümleleri ile ikili susmuş, Elena'nın şişeyi çevirmesini bekliyorlardı.

"Orion ve Abraxas"

"Doğruluk mu? Cesretlik mi Abraxas?"

"Cesaretlik"

Şu ana kadar cesaret diyen olmadığı için, ortamda ki herkes heyecanlanmış, bu heyecanı saklama gereği bile duymamışlardı.

"Evelyn'i öp." Orion bu kelimeleri dedikten sonra en yakın arkadaşına göz kırpmıştı. Ortamda ki herkes Abraxas'ın yapacağı her bir hareketi dikkatle inceliyordu. Abraxas, kızın yüzünü avcunun içine alarak; "Bana kızma"

Evleyn, Abraxas'ın dediği bu kelimlerden sonra; "Umrumda değil. Sadece beni öp" Abraxas kıza yavaş bir şekilde yaklaşırken, sinirli bir ses dikkatlerini dağıtmıştı.

"Gidip başka yerde yiyişin, sizi mi izleyeceğiz!"

Evelyn yüzünü Marvolo'ya dönerek; "Sevgilim ile öpüşmem kadar doğal ne olabilir Riddle!" Kız bu kelimeleri söyledikten sonra küçük bir kahkaha atmış, anında yüzünü Abraxas'a çevirerek, adamın dudağını sert bir şekilde öpmeye başlamıştı.

Öpücük gittikçe alevlenirken, Marvolo sinirden elinde ki kadehi sıkıyordu. Ariana, Marvolo'nun elini avcunun içine alarak; "Sana yalan söylediğim için üzgünüm. Bir anlık dalgınlığıma denk gelmişti."

Marvolo elinde ki kadehi masanın üzerine bırakarak, kıza dönüp gülümsemiş sonrasında ise genç cadının dudağına küçük bir öpücük kondurmuştu. Öpücük sonlandığın da Evelyn, Abraxas'ı yakasından tutup ayağa kaldırarak; "Bize müsade"

Elena gülerek; "Sesizlik büyüsü yapmayı unutmayın." Elana'nın bu dediklerinden sonra Evleyn, Elena'nın sırtına yavaş bir şekilde vurmuştu.

•••

"Evelyn üşüyorum." Abraxas bu kelimeleri söyledikten sonra titremeye başlamıştı. Evelyn, adamın yüzünde ellerini gezdirdikten sonra; "Ateşin çıkmış. Hemen ılık duşa giriyorsun."

"Üşüyorum."

Evelyn adamı dinlememiş, üstündekileri çıkarmaya başlamıştı. Abraxas sadece boxer ile kalınca kollarını birbirne bağlayarak daha çok titremeye başlamıştı.

Taranmamış / Tom Marvolo RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin