"Matt?"
Mattheo kızın dudaklarından ayrılarak;" Ha?"
"Üzgünüm, onları öyle görünce..."
Mattheo işaret parmağı ile kızın dudaklarına bastırarak; "İlk öpücüğümü de sen aldın. O yüzden kendini suçlu hissetme."
Evelyn kahkaha atarak; "Üzgünüm Matt, sinirden ne yaptığımı bilmiyorum."
Mattheo, Evelyn'in ellerini tutarak, kızı ortak salondan çıkartmıştı.
•••
"Evelyn hazır mısın?"
Kız, Mattheo'nun elini tutarak; "Matt bunun iyi bir fikir olduğuna emin misin?"
"Geçmişe gidip onun bütün planlarını öğrenmen gerek Evelyn, ben bunu başarabileceğine eminim. Tam bir sene öncesinde ortalıktan kayboldun. Seni bu halde tanımayacaktır. Emin ol."
Evelyn eline zaman döndürdücüyü alarak; "Bana son bir şey demeyecek misin Matt?"
Mattheo, kıza sarılarak; "Seni özleyeceğim ama bunu orada tek başına halledemezsin. Bu sihirli notu geçmişte ki beni bulup ona ver. Aynı yerde olacaktır. Ona güvenebilirsin."
Evelyn zaman döndürdücüyü çevirmeden önce son kez Mattheo'ya dönerek; "Matt eğer ben geçmişe daha önce gittiysem ve zaman tekrar ediyorsa, beni önceden tanıyor muydun?"
Mattheo, Evelyn'in elinde ki zaman döndürdücüyü çevirerek; "Tanıyordum." Dedikten sonra etraf bulanıklaşmaya başlamıştı. Evelyn'in gözü kararmaya başlamış ve başına ağrı saplanmıştı. Evelyn uyandığında Hogwarts sınırları içerisindeydi.
"Kimsin?"
Evelyn gelen sesin ardından, karşıda ki adama yüzünü çevirmişti. Bu Tom Marvolo Riddle'dı.
"Sydney Bakery" Dedikten sonra ayağa kalkmış ve adama elini uzatmıştı.
"Peki sen kimsin?"
"Seni burada daha önce görmedim. Adını da duymadım."
"Duymaman normal, çünkü ben Amerika'lıyım. Ee bana adını söylemeyecek misin?"
"Hayır"
"Kimse sana daha önce suratsız olduğunu söyledi mi? Bu yakışıklı yüzüne böyle bir karekter yakışmıyor." Evelyn içinden kendine lanetler yağdırırken, Marvolo'nun suratına bakıyordu. Neşeli ve hiperaktif bir kızı canlandırmak hiç ona göre değildi.
"Birden bire Hogwarts bahçesinde belirdin. Sana adımı veya normal yaşantımı anlatmayacağım."
"Ha şu mesele ben yeni transfer öğrenciyim. Şu transfer olan kız yerine geldim. Müdür Dippet ile görüşmeye gelmiştim ama bilirsin Hogwarts çok büyük, yolları karıştırdım."
"Ailen nerede?"
"Ailem yok?"
Marvolo şaşkınlıkla; "Ailen yok mu?"
"Evet kendileri Amerika'nın en iyi büyücüleri olmalarına rağmen, yanlışlıkla anne rahmine düşmüş bir kızı istememişler."
"Safkansın yani"
"Saçmalama tabi ki safkanım, ailemi ne kadar sevmesem de, onların ebedi güçleri bana aktarılmış."
"Bakery ailesini daha önce duymadım."
Evelyn kahkaha atarak; "Duyamazsın. Çünkü geriye kalan son aile fertlerimi, en büyük lanetlerle öldürdüm."
Marvolo, kızın dedikleri ile ilgilenmeye başlayınca; "Aileni mi öldürdün?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taranmamış / Tom Marvolo Riddle
FanficTakıntılı bir şekilde tek taraflı aşk yaşayan pasaklı kız Evelyn, Tom Marvolo Riddle'ın en sadık yardımcısıdır. Kendisine karşı hisler beslediğini bilen Marvolo Riddle, kızın duyguları ile oynayarak her istediğini yaptırmaktadır. Büyü dünyasının en...