(Marvolo'nun, Abraxas'a verdiği hareketli resim)
"Bakıyorum ki, iksirin etkisinden çıkmışsın."
Abraxas, Marvolo'nun yakasını tutarak; "Seni pislik herif, bizi ayırınca eline ne geçti!?"
"Sevgilin... Pardon eski sevgilin, artık benimle birlikte ve ben senin aksine onu çok mutlu ediyorum." dedikten sonra elindeki hareketli resmi adama doğru uzatmış ve tepkisini izlemeye başlamıştı.
Abraxas elinde ki hareketli resmi yırtarak adamın yüzüne fırlatmış, gözlerinden düşen küçük yaşı elinin tersi ile hızlıca silmişti.
Abraxas her şeyi kabullenip, kızarık gözleri ile adama bakarken konuşmaya başlamıştı.
"Sen gerçekten kötüsün."
"Bunu yeni mi anladın ufaklık." dedikten sonra şeytani bir şekilde küçük bir kahkaha atmış ve adamı odada yalnız başına bırakmıştı.
•••
Evelyn kara gölün kenarında oturmuş, ağaca yaslanarak, elinde ki kitaba göz gezdiriyordu. Kadın bazen yalnız kalmak istiyor ve kafasını rahatlatmak için kara gölün kenarına gelip, kitap okumaya başlıyordu. Kadın etrafta ki soğuk havayı aldırmaksızın, ilkbahar mevsimden bir dönemde yaşıyormuş gibi sakin ve rahattı. Hatta bazen zayıf noktalarından arınmak adına, bilerek soğuk suya girer. Böylece bütün zayıflıklardan arındığını düşünürdü. Bunu her sene yapar ve soğuğa daha çok bağışıklık kazanırdı.
Kadın üzerinde ki kalın sayılmayan uzun elbisesini çıkardı. Artık sadece iç çamaşırlarıyla soğukta dikiliyordu. Soğuk kadının içine işlerken, zayıflığından arındığını iliklerine kadar hissediyor ve bundan sevinç duyuyordu. Bunu ilk denediğinde soğuktan kollarını birbirine bağlamış ve titremeye başlamıştı. Şu an yaptığında tek hissettiği şey güçtü. Artık ne titriyordu. Ne de üşüdüğü için kollarını birbirine doluyordu.
Kadın en sonunda soğuk gölün üzerinde oluşan buzu tamami ile kırmış ve gölün tekrar hareketlenmesini seyretmeye başlamıştı. Biraz sonra içine atlayacak ve yarım satten fazla soğuk gölün içerisinde yüzecekti.
Kadın yarım saatten fazladır. Gölün içinde yüzdüğünü fark ettiğinde, gölden çıkmak için kafasını suyun yüzeyine çıkarmıştı. Suyun içinden çıktığında, kadın üzerinden dökülen sularla ve ıslak iç çamaşırları ile fazlası ile çekici görünüyor ve genç cadı bu güzelliğinin farkında olduğunu bildiğinden, çekiciliğine çekicilik katıyordu.
"Kardeşime nasıl baktın merak ediyorum?"
Evelyn kafasını çevirerek, karşısında duran ve daha önce hiç göremediğine emin olduğu o adama bakmaya başlamıştı.
"Her kimsen burada olmaman gerekiyor."
Adam ayağa kalkarak; "Kim olduğumu bilmiyor musun?"
Evelyn gözlerini devirerek; "Kim olduğun ile ilgilenmiyorum."
Adam kadının yüzünü tutup, kendisine çevirerek; "Bu yüze iyi bak... yeşil gözler, kıvırcık saçlar, beyaz ten hiçbiri sana birini anımsatmıyor mu?"
Kadın şaşkınlıkla, fısıldayarak; "Marvolo?"
"Ayrı yumurta ikizim olur kendisi."
Kadın bir şeyleri yeni anlamış edasıyla; "Sen, geçen biz kaymak birası içerken, Marvolo ile konuşan çocuksun. Nedense seninle konuştuktan hemen sonra oradan hızlıca çıktık."
"Abiciğimin beni pek sevdiğini söyleyemeyeceğim."
"Seni sevmiyorsa bir sebebi vardır."
"Ona bu kadar güveniyor musun? Diğer seçenekleri kestirip attın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taranmamış / Tom Marvolo Riddle
Fiksi PenggemarTakıntılı bir şekilde tek taraflı aşk yaşayan pasaklı kız Evelyn, Tom Marvolo Riddle'ın en sadık yardımcısıdır. Kendisine karşı hisler beslediğini bilen Marvolo Riddle, kızın duyguları ile oynayarak her istediğini yaptırmaktadır. Büyü dünyasının en...