Ravenclaw Diademi

2.3K 131 100
                                    

(Medya: Tom Marvolo Riddle / Başrol Karekter)

Evelyn'in odadan çıkması ile baş belası Ariana ile yalnız başına kalan Marvolo, karşısında bulunan muhtemelen antika olan kahverengi komidine yaşlanmıştı. Uzaktan bakıldığında bunca senenin bıraktığı eski uzunlamasına çizgileri fark edilecek kadar derindi.

Komidine yaslandığında ellerini başına koymuş, kara kara ne yapacağını düşünüyordu. Ellerini başından çektiği anda karşısında ki kızın sudan çıkmış bir balık misali çırpındığını fark ettiğinde, komidinden uzaklaşıp, kızın yanına hızlı adımlarla yaklaşmıştı.

Bilincinin açık olmadığını fark eden Marvolo, az da olsa rahatlamıştı. Lakin hala nedenini merak etmiyor değildi. Bu şekilde, delice çırpınmasının sebebi ne olabilirdi ki?

Delice düşüncelere dalmış olan Marvolo, aniden kızın yüz hatlarını incelerken bulmuştu kendini... Anlından düşen küçük bir ter damlacığını takip etmeye başlamıştı. Kızın yüzünden düşmüş, dekolteli olan gögüsüne doğru ilerlemişti küçük damlacık ve son durağı kızın dolgun göğüslerinin arası olmuştu.

Bu denli terlemesinin sebebi ne olabilirdi ki? Ne düşünüyor da bu kadar çıldıracak seviyeye geliyordu. Kız sonunda sakinleştiğinde Marvolo, elinde ki peçeteyi kızın anlından düşen terleri silmek için kullanmıştı.

•••

"EVELYN! EVELYN!"

Evelyn, uzaktan gelmesine rağmen bu kadar kulak tırmalayıcı bir sese sahip olan tek bir insan tanıyordu.

"Ne var Malfoy?!"

Malfoy, kızın kolunu aniden kavramış, kavramakla kalmamış, kızın bileğini fazlası ile sıkmıştı. Nereye sürüklendiğini bilmeyen Evelyn, kolunu aniden Malfoy'dan kurtarmış, ağrıyan bileğini ovalamaya başlamıştı.

"Ne bu acelen!?"

Malfoy, kızın yüzünün eşkidiğini anladığında, gözünü biraz daha aşağılara sabitlemişti. Cadı'nın elini ovaladığını fark ettiğinde, aniden kızın elini avcuna almıştı.

"Canını mı yaktım?"

"Sen benim canımı yakamazsın Malfoy" diyip elini adamın elinden kurtarmıştı.

"Elin kızarmış, fazla sert sıktım. Ah kahretsin. Biliyorsun canını yakmayı asla istemem. Ben sadece fazla heyecanlıy-" Panik halinde söylenen Malfoy, Evelyn'in lafını bölmesi ile susmuştu.

"Canımı yakamazsın dedim. Ne uzatıyorsun. Şimdi ne bok diyeceksen de ve gözümün önünden kaybol."

"Burada olmaz." Sanki birisi duyacakmış gibi kızın kulağına fısıldaşmıştı.

Boş bir sınıfın kapısını açan Evelyn, Malfoy'un girmesi için kafasını "İçeri geç" şeklinde oynatmıştı. İkisi de içeri girdiğinde, Evelyn kapıyı kapatmıştı. Sırtını kapının üzerine yaslamış, kollarını birbirne bağlamıştı.

"Konuş"

"Lord'un bahsettiği diadem kaybolmamış."

Baştan beri konuşma ile ilgilenmeyen Evelyn, şimdi dikkatini Malfoy'un diyeceği şeylere vermişti.

"Şu an kimde peki biliyor musun?"

"Helena Rawenclaw'da yani namı değer Hogwarts hayaletinde, hiç de çaktırmadı. O kadar aramamıza rağmen."

Evelyn devam etmesini söyler gibi gözlerinin içine bakmaya başlamıştı.

"Normalde kaybolduğunu biliyorduk ama işin aslı çok farklıymış. Rowena ölürken kızı Helena ile küslermiş. Bizde o yüzden başka birine emanet ettiğini düşündük ve doğru düşündük. Rowena Ravenclaw çok sosyal bir insan değilmiş yani diademi emanet edebilceği kişiler sınırlıydı. Uzaktan bir akrabasına emanet ettiğini ve onun da bir eskiciye sattığını düşündük. Şu an kimde ve nerede olduğunu bilinmemekte."

Taranmamış / Tom Marvolo RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin