(Medya: Evelyn'in elbisesi)
"Ne yani! Abraxas'ı, Evelyn'in önünde öpmemi mi istiyorsun?"
"Aferin akıllı kızımız."
"Bu senin ne işine yarayacak? Başka birisini öpsem de benden ayrılabilirdin. Senin Abraxas ve Evelyn'le de derdin var."
"Bunlar seni ilgilendiren konular değil! Abraxas'ı öpeceksin dediysem öpeceksin. Kurtuluşun yok."
"Abraxas hayatta bana karşılık vermez. Ne yapacaksın?"
"Orası bende"
Ariana biraz düşünüp, en mantıklı fikri ortaya atmış ve anında pişman olmuştu.
"Aşk iksiri mi vereceksin?"
Marvolo aşk iksirini duyunca beti benzi atmış, yüzünün beyaz kireçten hiçbir farkı kalmamıştı.
Dişlerini gıcırdatarak; "Evet, 1 haftanı o sümsük ile geçireceksin."
"Abraxas ve Evelyn'i ayırınca eline ne geçecek?"
"Abraxas yapmaması gereken bir hata yaptı. Bende onu en zayıf noktasından vuracağım."
"Yani Evelyn?"
"Evet iksirin etkisinden çıktığı an delirecek."
•••
"Eveee, kızım muhteşem olmuşsun! Partinin kraliçesi şimdiden belli oldu."
Evelyn, en yakın arkadaşı olan Elena'ya dönerek; "Sende fena sayılmazsın. Kendine baksana" Kızı omuzundan tutup, aynaya doğru çevirerek; "Muhteşem olmuşsun." Cadı'nın kulağına yaklaşarak, kısık sesle; "Black gözlerini senden alamayacak."
Elena telaşla; "Nereden anladın? Çok mu belli ettim?"
"Hayır. Sadece ben fazla dikkatliyim ve Black için süslendiğini biliyorum."
"Bugün Orion'nun doğum günü partisi var ve herkes süslenecek bende o yüzden-"
Evelyn aynaya dönüp, saçları ile oynayarak; "Kendini kandırma Elena, onu sevdiğini biliyorum."
"Peki tamam, ondan hoşlanıyor olabilirim."
"Senin adına mutlu oldum Elena ama o çocuk aptal."
Elena utanarak; "Bence gayet çekici" Evelyn kızın dediklerine karşılık gözlerini devirerek; "O aptaldan hoşlandığına inanamıyorum."
"Orion, Abraxas'ın en yakın arkadaşı!"
"Evet ve Abraxas'da, Black'ten hoşlanmadığımı biliyor."
"Evelyn, Orion zaten benim hoşlandığım kişi! Senin değil."
Evelyn aynadan ayrılıp, kıza dönerek; "Biliyorum. Umarım o aptal seni üzmez."
"Sence ben kendimi üzdürür müyüm?"
"Eğer seni üzerse, kendisine özel lanetler atacağım! Hazır olsun."
Evelyn eski yeri olan aynanın karşısına geçmek için yataktan kalkmış ver rujunu tazelemeye başlamıştı. Kapının çaldığını duyunca Elena, kapıyı açmak için ayağa kalkmıştı.
"Kimmiş Elena?"
Ses seda gelmeyince, genç cadı arkasını dönmek istemiş ama bir çift el, omuzlarını tutarak eski yerine, yani aynanın karşısında ki küçük tabureye geri oturtmuştu. Genç kız, sırtını açıkta bırakan dekolteden dolayı, sırtında süzülen parmakları anında hissetmiş ve küçük bir irkilme yaşamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taranmamış / Tom Marvolo Riddle
FanficTakıntılı bir şekilde tek taraflı aşk yaşayan pasaklı kız Evelyn, Tom Marvolo Riddle'ın en sadık yardımcısıdır. Kendisine karşı hisler beslediğini bilen Marvolo Riddle, kızın duyguları ile oynayarak her istediğini yaptırmaktadır. Büyü dünyasının en...