Başlamadan Önce:

5.3K 179 50
                                    

Hellö Hasalcılar!

"Oh be!" dediğinizi duyar gibiyim. Biraz da "En sonunda!" mı çalınıyor kulağıma? :)

Çok uzun zamandır beklediğiniz Veliahtlar serüveninin, beni senelerce en çok yıpratan (!) kitabı olan HASAL'ın (Neden böyle dediğimi çok iyi biliyorsunuz) bölümleri çok yakında gelmeye başlayacak!

Ama başlamadan önce bir açıklama yapmak istiyorum:

Biliyorsunuz ki Veliahtlar 2, üç kitaptan oluşan bir seri; Veliahtlar 2 - Hasal, Veliahtlar 2 - Ensal, Veliahtlar 2 - Bahan.

Bu üç kitap kendi çiftleri ağzından yazılmış olsa da diğer karakterleri de barındırmaktadır. Yani Ensal'i okurken Hale ve Bahar'la da karşılaşacaksınız ya da Hasal'ı okurken Masal, Enes, Bahar vs. sizlerle olacak. Bahan'da zaten Demirler bile var...

Hasal'da başlayan bir olay, Bahan'da bitebilir. Bahan'da başlayan bir olay Ensal'de değinilip Hasal'da son bulabilir. Biraz karışık geldi değil mi? :)

O zaman şöyle özetleyeyim:

Sadece HASAL kitabını okursanız, büyük ihtimalle eksik hissedeceksiniz ve kafanız karışacak. Bu nedenle üç kitabı da aynı anda götürürseniz daha sağlıklı bir hikayeye ulaşabilirsiniz.

Kitapları puzzle parçaları gibi düşünün. Resmin tamamını görebilmek için hepsine ihtiyacınız var. Hikayenin tamamına ulaşabilmek için ise tüm kitaplara...

Ben üç kitabın bölümlerini aynı anda yüklemeye çalışacağım. (Yükleme zamanlarını özellikle sosyal medyalarımdan duyurmayı planlıyorum. Bu nedenle aşağı bırakacağım hesapları takip ederseniz, bölümün geldiğini ilk öğrenenlerden olursunuz.) Sizde yüklediğim gibi okursanız, hiçbir sorun yaşanmaz.

Sizden ricam; basılmış halinde yaşadığım hüsranı bana tekrarlatmamanız. Gerçekten bu verilen sözlere güven sarsan ve bir o kadar da kıran bir durum. Yani demem o ki bölümleri okuduğunuzu bir şekilde bana belli edin lütfen. Ne bileyim, beğenin, yorum atın, satır aralarına notlar düşün. Orada olduğunuzu göreyim :)

Ne yaşarsak yaşayalım, ne kadar kırgın olursam olayım şu andan da anlayacağınız üzere ben sizden yanayım. Umarım sizde desteğinizi benden esirgemezsiniz.

Seviliyorsunuz (kalp)

* *

Sosyal Medya Hesapları:

İnstagram: tubux2

: tugceaksalhikayeleri

Facebook: Tuğçe Aksal

Facebook Sayfa: Tuğçe Aksal - Tubutubu

Facebook Grup: Wattpad / Tubutubu Hikayeleri

Twitter: Tuptubu

Snap: tubux2

Pinterest: Tuptubu

* *

Sosyal Medya'da kavuşmak dileğiyle...

VELİAHTLAR 2 - HASALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin