Reggel gyorsan elhagytam az iskolát, mielőtt megláttak volna.
Egészen hazáig futottam. Össze pakoltam a fontosabb dolgokat, majd még egyszer körbe néztem.
A ház hiányozni fog, hisz sok időt töltöttem itt. De az emlékek nem. Legalább is 4 éves korom utánról..
Pont egy hete szereztem meg a jogsim, így "kölcsönvettem" apám kocsiját (range rover) majd be pakoltam a cuccaim. Összesen két bőröndöt foglalt el. Váltóruhák, cipők, ékszerek képek minden más ami fontos volt, azt beleraktam. Még fegyvert is.
Apám ugye farkas volt, de anyám vadász, így most az ő védő cuccait és fegyvereit nyúltam le.
Mivel gazdagok voltak, így az összes pénz, ami a széfben volt magamhoz vettem.
A házzal nem tudok mit kezdeni. Itt maradni nem maradhatok. Rám is rám találna..
Beültem a kocsiba, majd az utam egészen Beacon Hills-ig vezetett..
(…)
Végre megérkeztem. Mivel házam még nincs így szereznem kell egyet.
Jártam az utcákat, mikor észrevettem egy lepukkant házat. Eladó volt. (fenti kép)
El is felejtettem mondani. Imádom a kreatívitást. Minden rosszban látok valami jót.
Mint például most. Majd a többi pénzből felújítom. Imádom az ilyet. Meg így az idő is telik.
Felhívtam a tulajdonost, majd megbeszéltem vele a találkozót.
Oda adta a kulcsot, én pedig ki is fizettem. Nem volt drága. Még olcsó is volt. Olcsóbb mint amennyit ér. De így legalább több pénzem lesz a felújításra.
Kipakoltam, majd még aznap neki álltam a munkának. Hétvége van, majd holnap beiratkozom a suliba.
Először a kertet tettem rendbe. Kigazoltam, majd a korhadt fákat kivágtam. Az elhalt növényeket is ki dobtam majd gereblyéztem is egy kicsit.
Miután ezzel kész lettem, elmentem a boltba. Vettem minden féle virágot, majd otthon ástam nekik kisebb gödröket és elültettem őket.
Ezzel elment egy óra. Sötétedésig még van 2 óra.
A törött üvegeket kivettem a helyéről, a beszakadt lépcsőfokokat pedig kicsavaroztam.
Betettem az üvegek helyére újat, ami jó állapotban van, majd deszkákat a lépcsőfokok helyére.
Mivel már kezdett sötét lenni, így bementem a házba. Ott törölgettem, majd felporszívóztam.
A ház belülről szép volt. Nagyjából rendezett. A bútorokról levettem a fehér takarókat.
Úgy gondoltam elég ennyi mára..
YOU ARE READING
Kire számíthatok?! [Befejezett]
Short StoryA nevem Olivia Evans. Azonban a nevem egy idő után megváltozik.. Az életem hatalmas fordulatot vett minden szempontból. Tudtam hogy más a családom, de azt nem hogy én is. Voltak fura dolgaim, de kiderült hogy én sem vagyok átlagos. 'Rám mindig szám...