Ma szombat van. Szerencse, mert nem lett volna erőm suliba menni.
Úgy döntöttem elmegyek Alan-hoz, mert nagyon fájt a fejem.
Felöltöztem, majd indultam is. Mivel közel lakik hozzám, ezért gyalog két perc alatt ott is voltam.
-Szia Alan - köszöntöm
-Ohh, szia Olivia - köszönt ő is valahonnan bentről - mi járatban?
-Annyira fáj a fejem, hogy szét megy - válaszoltam, mikor oda értem mellé - már gyógyszert is vettem be egy órája, de nem segít.
-Ez baromira nem jó...
-Mi?
-Az olyanoknál mint te, ha fáj a feje még nincs baj. De ha már úgy érzi, mintha a fejét valami bomba akarná szétszakítani, akkor azt jelzi, hogy valami közeleg - merengett - mióta fáj?
-Már vagy 2 órája..
-Baszki..
-Ennyire vészes?
-Mikor szoktál kelni hétvégén?
-10 fele
-És most mikor keltél?
-5 fele
-Azonnal össze kell hívni egy gyűlést. Nincs sok időnk. Már 13 óra van.
-Mi történt?
-Ha egy stiti-nek ennyire fáj a feje, az azt jelenti, hogy valami közeleg. Ha előbb ébredsz fel a szokásosnál, akkor ott már biztos. Miután felkelsz, utána 12 órával történik az a bizonyos dolog. Csak azt nem tudjuk mi..
Gyorsan össze hívta a gyűlést.
Meg is érkeztek e többiek: Peter, Derek, Lydia, Allison, Stiles, Scott, Liam, Isaac és Theo
-Mi történt? - kérdezte Stiles
-Jól vagy Liv? - kérdezte Derek
-Igen, semmi bajom - hazudtam - de mi az, hogy Liv?
-Becenév - vont vállat Derek.
Tuti fülig vörösödtem..
-Ne most szerelmeskedjetek - szólt közbe Alan, mire én és Derek is felhorkantunk - egyébként vissza térve, azért hívtalak össze titeket, mert valami rossz közeledik.. Nagyon rossz..
-Honnan veszed? - kérdezte Scott
-Mondd nektek valamit az, hogy stiti?
-Nem - rázták a fejüket a többiek
-Igen - vágta rá Theo és a két Hale
Azonban Theo furán nézett rá. Én csak vállat vontam. Tudtam, hogy Alan nem olyan, hogy csak úgy elmondaná nekik.
-Nos, van egy olyan ismerősöm. És nemrég felkeresett, mert fáj a feje. Ez annyit jelent náluk, hogy miután felkelnek, azután 12 órával valami rossz történik. De azt nem tudjuk mi. Ezért jó lenne felkészülni.
A többiek tanácskoztak, de én hazamentem, mert azt mondták, elintézik nélkülem is. Deaton azt akarta maradjak, de ha ők ennyire erősnek érzik magukat, akkor csináljak egyedül. Bár igaz, nem hinném, hogy hasznukra lennék, de akkor is.
Hazamentem, majd éles fájdalom nyilalt a fejembe. A testem magát irányította. Nem én. Fogtam egy tollat, és felírtam valamit.
5 perc után, miután magamhoz tértem megnéztem mit írtam. Nem tudom mi volt ez, de lehet sokat segít. Ugyanis egy név virított a papíron. Egy olyan név, akit soha többé az életemben nem akarok látni..
Deucalion
BẠN ĐANG ĐỌC
Kire számíthatok?! [Befejezett]
Truyện NgắnA nevem Olivia Evans. Azonban a nevem egy idő után megváltozik.. Az életem hatalmas fordulatot vett minden szempontból. Tudtam hogy más a családom, de azt nem hogy én is. Voltak fura dolgaim, de kiderült hogy én sem vagyok átlagos. 'Rám mindig szám...